01.09.2013
Selam Arkadaşlar.Bugün 1 Eylül.Yani barış günü.Size yaşadığım şehir olan Bursa'da bulunan Mudanya ilçesinin denizinde yapılan Guiness Rekorlara giren o muhteşem görüntüye bakmanızı rica ediyorum.^^
《RIHANNA》
Sevgili Nany'ler.İlk sizinle başlamak istiyorum.Rihanna dün akşam Kaliforniya'da görüntülendi.Vahşi ve tuhaf kıyafetlerle dikkatleri rahatlıkla üzerine çeken Riri dün akşam da tuhaf tanımlayabileceğimiz süper büyüklükteki yeşil bir mont giydi.Ben şahsen giymeyi tercih etmezdim ama montun rengi Riri'nin ten rengine uymayı başarmış.Multide resmi var.
《IGGY AZALEA》
30 Ağustosta gerçekleşen MVA töreninde Demi Lovato'ya eşlik eden Iggy Azalea kötü tepkiler aldı.İnternetten gelen "Güzel performansı mahvettin terket orayı Iggy" gibi gelen mesajlara tepki verdi.
Ünlü rapçi"Ben çok ilgili degilim." açıklamasında bulundu.Yani şarışın güzel umursamadığını açıkca ifade etti.
《BEYONCE》
Selam Bey Hive'ler.Yani Beyonce fanlarımız.Dünkü törende ödül alamayan Beyonce yeni bir bomba gibi şarkı ile karşımıza çıkacak.Multide yeni albümünden başlıklar var.Bakabilirsiniz.
《Ne-Yo》
Pitbull ile yakın arkadaş olan Ne-Yo baba oluyor.35 yaşındaki Rapçi Ne-Yo ve nişanlısı olan oyuncu Cyrstal Renay 'ın bebekleri olacak.Ne diyelim.Tebrik ederiz.
《BOMBA HABER》
Miley Cyrus'a tepki olarak canlı yayında soyundu.
İspanya televizyonlarının en güzel kadınlarında biri olarak görülen ünlü spor spikeri Cristina Pedroche katıldığı TV programında tüm engellemelere rağmen gömleğinin önünü açtı.Amacı ilk başta anlaşılmasada göğüslerini iki kağıttan çiçekle kapatan spikerin amacı ,Jimmy Kellen'in programına benzer şekilde katılarak magazinde gündemde yer alan Miley Cyrus'u taklit etmekti.
Yazar Notu:Bence çok abartılmış.Çünkü kadının sütyeni vardı.Ama Miley'nin yoktu.
《TYGA》
Rapçi olan Tyga yeni klibinde 18 yaşındaki sevgilisi olan Kylie Jenner'ı oynattı.
Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar.Vote verip yorumlarsanız mutlu olurum.İyi akşamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜNLÜLER:SON MAGAZİN HABERLERİ
RandomArkadaşlar bu kitabımda size ünlülerin son dakika magazin haberlerini bildireceğim. Yanlız genellikle yabancı ünlüler olacak. Selenatorlar,Swiftieler,Navyler,Katycatsler,Directionerler,Belieberler,Smilerler,Lovaticler ve daha fazla fanlarımız buraya...