06.09.2015
Selam arkadaşlar.Bugün dün başladığım ilk haberin devamını paylaşacağım.
《PINK》
Geçen bölümde okuduğunuz gibi Demi Lovato,Pink'in instagram üzerinden paylaştığı MVA performanslarıyla ilgili yorumuna cevap vermişti.Çok geçmeden Pink'ten de cevap geldi.Aynen şöyle:
"Bilirsiniz, bu genel olarak benim VMA'ler ve dünya hakkında neden üzgün olduğumun bir parçası. Herkes çok edepsiz ve bir kavga olsun diye bekliyorlar. Ben Demi Lovato hakkında hiçbir şey söylemedim ve kimseye seslenmedim. Şovun hayal kırıklığına uğrattı bir arkadaşıma cevap olarak bunları söyledim. Ona katılıyorum. Lütfen tartışmayı başka bir yerde arayın. Benim Demi Lovato veya başka herhangi kimseyle herhangi bir derdim yok. Aslına bakarsanız ben onun performans sergilediğini bile unutmuştum. Benim de görüşlerim var.. Ne söylediysem arkasında duruyorum. Bu durumu istediğiniz şeye dönüştürebilirsiniz, çünkü sanırım hepimizin yapısı böyle. Ben yokum."
《RITA ORA》
Daha önce haberini paylaşmadığım bir ünlüye yer vereceğim.Rita Ora.Biliyorsunuz bir dönem Calvin Harris'le çıkan sanatçı hala onu unutamamış gibi gözüküyor.
Cuma gecesi Londra'da düzenlenen Adidas Collection etkinliğine katıldı. Yeni koleksiyonu tanıtmak için hazırlanan güzel şarkıcı, Marie Claire UK dergisinin 2015 Ekim ayının kapağında yer aldı. Şarkıcı, dergiye verdiği röportajda yalnızlık korkusundan ve Calvin Harris ile olan ayrılığından bahsetti.
"Yalnız kalmaktan korkuyorum. Bazen aşk sizi deli gibi hissettirir. Ve bizim kız olarak hissettiğimiz bu şey, bu hisse sahip olmak, beş saniye olsa bilse darmadağın eder. Yani, bunu kıyaslamayın ama ne dediğimi anladınız."
Calvin Harris ile olan ayrılığı hakkında;
"Onunla ayrılmamın bir sebebi vardı. Daha çok, korktuğum bir şey hakkındaydı. İlişkimde, o hiç yanlış yapmazmış gibi hissettiğim bir noktadaydım. Benim arkamda olduğunu ve beni hiç yanlış yönlendirmeyeceğini sandım."
《DEMI LOVATO》
Demi'nin 16 Ekim'de çıkacak olan 'Confident'albümü için yapılan fotoğraf çekimlerinden ilk fotoğraflar yayınlandı.Multide var.Bakabilirsiniz.
《MILEY》
Cidden Miley,Taylor'u sevmiyor!
Cyrus Elle UK Dergisi'nin son sayısında yaptığı röportajda yeni müziği için "Bu, ''Shake It Off'''dan çok farklı. Böyle nötr bir şarkı yapacaksam şuan en ünlü kişilerden sadece Taylor Swift'i örnek alırım'' şeklinde konuştu.
Bence 'Shake It Off'şarkısı nötr falan değil.Tam tersi çok eğlenceli ve mutlu edici.
《TAYLOR SWIFT》
Taylor Swift'in Instagram'da paylaştığı beyaz gülleri Kanye West'den alması Taylor beni cidden şaşırttı. 2009 yılında yaşanan Mtv Müzik Ödüllerinde, Kanye West'in Taylor Swift'in ödül konuşmasını kesmesi üzerine, iki müzisyenin aralarının açık olduğu biliniyordu. Beyaz gül ile özür dileyen Kanye West'in bu jestine karşılık olarak, Taylor Swift'in güllerle çektiği fotoğrafı Instagram hesabında yayınlaması iki müzisyenin aralarının iyi olduğuna işaret ediyor.Multide var.Bakabilirsiniz.
Arkadaşlar daha çok paylaşacaktım ama okunma sayısı az.Bugün 100'ü geçsin ve voteler artsın.Yoksa böyle az paylaşıma devam çünkü bu aralar o kadar yoğunum ki buraya vakit ayırabildiğime şaşırıyorum.Lütfen.Vote ve yorumlarınıza ihtiyacım var.Sadece yorum ve vote.Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜNLÜLER:SON MAGAZİN HABERLERİ
RastgeleArkadaşlar bu kitabımda size ünlülerin son dakika magazin haberlerini bildireceğim. Yanlız genellikle yabancı ünlüler olacak. Selenatorlar,Swiftieler,Navyler,Katycatsler,Directionerler,Belieberler,Smilerler,Lovaticler ve daha fazla fanlarımız buraya...