Merhaba.İki gündür bölüm yazamamıştım.O yüzden haberler bayağ birikmişe benziyor.Hadi başlayalım.
《DEMI LOVATO》
Son yaptığı şarkısı 'Cool For The Summer' ile büyük bir beğeni toplayan Demi,benimde çok sevdiğim bir şarkı olan Hozier-Take Me To Church şarkısını coverladı.Videoyu izleyen Hozier,instagramdan Demi'ye teşekkür edip gurur duyduğuna dair bir tweet attı.Multimedyada cover var.İzleyebilirsiniz.
《TAYLOR SWIFT》
O artık instagramın bir numaralı kraliçesi.45.7 ile Kim Kardashian'ı geçen Taylor instagramda bir numara oldu.Kim'in 45.6 takipçisi var.
《ZAYN MALIK》
Sanırım Zayn Malik,Miley Cyrus ile düet yapacak.
Sony'in ünlü müzik şirketi RCA Records, dün Twitter'da "@ZaynMalik & @MileyCyrus tehlikeli mi?" yazarak tweet attı ve deyim yerindeyse kıyamet koptu!
Hayranlar Miley ve Zayn düeti gelmesi için, #MileyFeatZayn tagını başlattılar ve tag dünya çapında trend oldu.
《JUSTIN BIEBER》
Size Justin Bieber'ın iki yeni haberini paylaşacağım.
1:Justin'in yeni şarkısı What Do You Mean? rekor üstüne rekor kırdı.1 hafta geçtikten sonra yakuşuklu şarkıcı Justin Bieber, What Do You Mean şarkısı ile Billboard Hot 100 listesinde 1 numaraya ulaşan ilk şarkısına kavuştu! Üstelik şarkı listeye direkt 1 numaradan giriş yaparak, Billboard Hot 100 listesinin 57 senelik tarihinde listeye 1 numaradan giriş yapan 23. şarkı oldu! Üstelik sadece bununla da sınırlı kalmadı! Justin şu anda Billboard Hot 100 listesine 1 numaradan giriş yapan en genç sanatçı ünvanına da sahip oldu! Ayrıca What Do You Mean şarkısı aynı zamanda Justin Bieber'ın yazar ve prodüktör olarak da 1 numaraya ulaşmış ilk şarkısı oldu!
Helal olsun!
2:Justin Bieber hala aşk acısı çekiyor.Geçen günlerde katıldığı televizyon programında; "Bir süredir herhangi bir ilişkim olmadı. Ben bir ilişki adamıyım. Aşık olmaya aşığım, sarılmayı seviyorum. Bu tarz şeylerin hepsine bayılıyorum."dedi.
Neden bekar olduğu hakkında: "Kalbim kırık. Sadece onu iyileştirmeye çalışıyorum."
Selena Gomez'in isminin What Do You Mean klibinde görünmesi hakkında: "Onun sahte olabileceğini düşünüyorum.. Onu yapan ben değildim.."
Multimedyada görüntü var bakabilirsiniz.SS alıp yakınlaştırın.
《BRUNO MARS》
Bruno Mars 2016 yılında 50.si düzenlenecek olan Super Bowl'un(Amerikan Futbol Ligi Şampiyonluk Yarışması)devre arasında performans sergilemesi için adının ikinci kez düşünüldüğü söyleniyor!
Sizce Bruno Mars performans sergileyecek mi?
《ANSEL ELGORT》
Hepimizin Aynı Yıldızın Altında'n tanıdığımız Ansel,Dj oluyor.Haberler aynen şöyle;
Ansel Elgort, DJ'lik mesleğine resmi olarak başlıyor! 21 yaşındaki yıldız DJ Ansolo adıyla Island Records ile plak anlaşması imzaladı! The Weeknd, Nicki Minaj, Jessie J, Gotye gibi başarılı müzisyenelerinde bulunduğu plak şirketinin konferasında Ansel duygularını işte şöyle ifade etti:
Island şirketinin ailesinin bir parçası olmaktan dolayı son derece heyecalıyım. Bir plak şirketi olarak gerçekten sektörde tatlandırıcı bir yapısı var. Birçok insana dokunan ve aynı zamanda eşsiz ve taze kılan müzikler ortaya çıkarıyorlar. Ansolo olarak özel ve beklenmedik bir şey yapmak istedim ve Island şirketinin benim için mükemmel yer olacağını biliyorum.
Söylenenlere göre Ansel'ın ilk şarkısı 'To Life' 18 Eylüld e yayınlanacak. Heyecanlı mısınız ?
Evet.Heyecanlıyız.Hem de çook.
《RIHANNA》
Esmer güzelimiz olan şarkıcı Rihanna 8 Eylül Pazartesi akşamı New York'ta ki Gramercy gösteri merkezine doğru giderken görüntülendi. 27 yaşındaki yıldız yakın dostları ile birlikte arkadaşı Travis Scott'ın konserine katıldı.Konserde giydiklerini merak edenler multide var.Bakabilirsiniz.
《SELENA GOMEZ》
Good For You şarkısınıda içinde barındıran Selena, Ekim ayında çıkaracağı 'Revival' ismini verdiği yeni albümünden detaylar vermeye devam ediyor! 23 yaşındaki hem oyuncu hem sarkıcı olan sanatçı, Instagram hesabında takipçilerine albüm kapak fotoğrafını paylaştı. Selena'nın çıplak olması ise oldukça dikkatleri çekti. Multide var.Bakabilirsiniz.
Selena Gomez'in bir diğeri haberi ise Same Old Love şarkısının yayınlanmış olduğudur.
《SAM SMITH》
24. James Bond filmi olacak Spectre'nin tema şarkısını genç müzisyen Sam Smith'in kaydedeceğini onayladı! Smith, ilk önce dün Instagram hesabından yaptığı paylaşımla tema şarkısını söyleyebileceğinin sinyallerini verdi, sonra da bugün resmi Facebook hesabından şarkıyı kesin olarak söyleyeceğini duyurdu!
"Bu, kariyerimin parlak anlarından biri. Sıradaki James Bond tema şarkısını söyleyeceğimi sonunda duyurmaktan onur duyuyorum. Bu İngiliz mirasının bir parçası olacağım ve benim en büyük müzikal ilham kaynağım olan kişilere katılmak için oldukça heyecanlıyım. Umarım sizler de şarkıdan benim yaptığım süre boyunca aldığım zevki alırsınız." sözleriyle yeni James Bond tema şarkısı Writing's On The Wall'ı söyleyeceğini duyuran genç şarkıcının kariyeri için gerçekten de çok büyük bir olay! Writing's On The Wall şarkısını duymak için sabırsızlanıyoruz!
Bildiginiz üzere önceki film için Adele'nin Skyfall şarkısını kullanmışlardı.
《OLLY MURS》
Başarılı şarkıcı Olly Murs, Fabulous dergisinin son sayısına kapak oldu! 31 yaşındaki yıldız, dergiyle yaptığı röportajda ikiz kardeşi ve sevgilisiyle olan ilişkilerini anlattı. İşte Olly'nin söyledikleri:
İkiz kardeşi Ben hakkında:
"Durum hala aynı. Bu utanç verici, ama değişen bir şey olmadı. Ben, ailesiyle konuşmamaya karar verdi, telefon numarasını değiştirdi, ev adresini değiştirdi.. Onun nerede olduğunu bilmiyoruz, onunla iletişim kurabileceğimiz hiçbir yol yok, ve bu onun kararı, bizim değil.. Büyükannem hayatını kaybetti ve her zaman derler ki biri öldüğünde insanlar işini bırakıp, ne olursa olsun gelir. Ama hayır, o cenazeye de gelmedi. O sadece bizimle bir ilişkisi olsun istemiyor."
Kız arkadaşı Francesca hakkında:
"Onun normal bir mesleği var ve onun kendi bir hayatı olması bizim için çok önemli. Ben sahip olduğum meslekle, basınla ve beni Twitter'dan aşağılayan insanlarla başa çıkabiliyorum. Bu işi 6 senedir yapıyorum, bunlara alıştım. Ama biz bazı şeyleri özel tutuyoruz ki Francesca'nın normal bir hayatı olabilsin. Ve onu bu yüzden seviyorum ve çekici buluyorum. Onun gazetelerde görünmesini ve herkesin bizim ne yaşadığımızı görmesini istemiyorum."
《SELENA GOMEZ》
Ayrı ayrı başlıklarda paylaşıyorum ama özür dilerim.Hepsini bir an da göremiyorum.
Selena Gomez 4 Eylül Cuma akşamı Batı Hollywood'da görüntülendi. 23 yaşındaki yıldız The Nice Guy isimli restorantta arkadaşlarıyla birlikte akşam yemeği yedi. Geçenlerde Twitter hesabında hayranlarından gelen sorularını yanıtlayan Selena güvensizlikleri ile ilgili şunları açıkladı:Konuşma sesimle ilgili güvensizliğim vardı çünkü çok kalın. Bir kadın-sesi gibi çıktığını asla hissetmedim.Şuan olduğum kişinin ne kadar değerli olduğunu bilmiyordum. Sesim kişisel özelliğime farklı bir şey ekliyor.
Bence sesin çok güzel.Sizce Demi'nin mi yoksa Selena'nın mı sesi daha güzel?
Arkadaşlar.Bugünlük bu kadar.Sürem kısıtlı olduğu için bu kadarını paylaştım.Kusura bakmayın.Vote verip lütfen yorum yapın teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜNLÜLER:SON MAGAZİN HABERLERİ
De TodoArkadaşlar bu kitabımda size ünlülerin son dakika magazin haberlerini bildireceğim. Yanlız genellikle yabancı ünlüler olacak. Selenatorlar,Swiftieler,Navyler,Katycatsler,Directionerler,Belieberler,Smilerler,Lovaticler ve daha fazla fanlarımız buraya...