Hoofdstuk 1

14 0 0
                                    

Hier zijn we dan.. Eindelijk aangekomen in Camp Nevada. Ik zal me snel eventjes voorstellen. Ik ben XiX, lid van de Delta Force. Delta Force is een speciale eenheid dat wordt ingezet in reddingsmissies, Infiltratie en ook voor tegen terrorrisme. Ik sta bekend als The Lone Wolf. Ik heb deze naam sinds verleden jaar gekregen omdat ik graag in men eentje werk. Tijdens mijn laatste missie in Mei 2014, kwamen al mijn teamgenoten om. We liepen in een hinderlaag. Ik was de enige dat het kon overleven. We werden allemaal geraakt door kogels. Ik werd aan mijn borstkas geraakt. De dokter zei dat ik enorm geluk had, want als het een millimeter verder was, dan zat de kogel in mijn linker long. Alle andere teamgenoten werden overal geraakt. Onze Captain Drake werd aan zijn hoofd geraakt, onze bommen expert James werd volledig overhoop geschoten door iemand met een machine geweer en onze hospik Chief "Tavish" Junior werd geraakt door een granaat. Heb toen even geen missies meer kunnen doen, maar nu ben ik back in the game! Ik ben heel goed in survival, camouflage gebruiken, snipen en in assassisme. Vandaag zijn we dag 3 op Camp Nevada. Ik heb eindelijk te horen gekregen van de Generaal dat ik weer op missie mag gaan. Ik vertrek meteen met een S vliegtuig naar de Jungle in Afrika. De missie luidt als volgt: Eerst moet ik het terrein verkennen, zodat ik hinderlaag plaatsen kan zetten en eventueel ze ook kan vermijden. Daarna moet ik een konvooi van Generaal Mushra aanvallen en onze leden terug krijgen naar de basis. Oke, heb mijn rugzak al klaar en kan vertreken naar de missie...

The Lone WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu