"We zijn net binnen Nevada Forest. Nog 5 minuten vliegen tot de basis zelf. De zombies kloppen nog altijd op de deur. Heb de generaal al geïnformeerd dat de zombies zijn kunnen losbreken en dat ze over het hele dek toegang hebben, behalve de cockpit (waar ik nu exact zit). De generaal had beloofd om zijn beste uitgeruste mannen klaar te zetten met hevige suits. Deze suits gebruiken ze vaak bij de bommendienst of als kogelvest om tegen een heel leger van kogels tegen te kunnen. De oude Seals zullen hopelijk er niet tegen op kunnen. Vindt het super erg dat ze bloot gesteld werden aan het gas, maar daar kunnen we momenteel niets aan veranderen. Heb ook al de weteschappersdienst geïnformeerd en ze sturen hun beste leden naar hier. Hopelijk vinden ze snel een tegengif voordat deze infectie verder over de hele land versprijdt. Of zelfs over de hele wereld... Dit mogen we nooit toelaten. Miljoenen levens zouden vernietigd worden. Zowel mensen als dieren. Project D is enorm krachtig geworden. In een paar uren tijd verander je helemaal naar zo een zombie. Oke, we zijn er. Ik mag landen op nummer 5. Er zijn veel schokken te voelen. Het wordt blijkbaar een moeilijke landing. 'KKKKKKRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRKKKKKKK!!!!' Oh nee! De luchtdek is beschadigd! de Zombies ontsnappen!! Nood evacuatie op leger terrein!!! Iedereen snel de kazerne's binnen en sluit de deuren en ramen! Oh Oh... De invasie is los gebroken... Ze hebben al 5 slachtoffers momenteel gemaakt. 3 zombies werden meteen doodgeschoten door de Delta Force zelf. Niemand mag dit ooit weten... De andere 2 zombies zijn helaas kunnen ontsnappen... We vonden een enorm gat in de omheining. Raar dat onze sensoren niet afgaan. Normaal gezien gaan die af bij de minste beweging. Ik ging meteen naar de wapenkamer en ik nam me mijn 2de sniper. Deze is een 25 kaliber. 1 schot kan je arm al afschieten. Deze zou perfect zijn voor de "Hunt Down" operatie. De generaal heeft zojuist aan alle Delta Force leden gemeld dat we de laatste 2 zombies moeten opsporen en uitschakelen indien nodig. Mijn missie is er 1 proberen levend te vangen. Dus ik gebruik mijn sluipschuttersgeweer alleen indien nodig. Ik heb ook een nieuwe glock 17 van de wapenkamer mee. Het heeft een demper en ik heb ook nog een paar 'soft bullets' mee. Deze bevatten een soort injectie waardoor je meteen in slaap kunt vallen. Dit zal hopelijk helpen om de zombies in een soort slaap te doen en ze terug te brengen naar het hoofdkwartier."
JE LEEST
The Lone Wolf
ActionDit Verhaal gaat over een sluipschutter genaamd XiX. Hij staat bekend als The Lone Wolf omdat hij sinds zijn laatste missie liever alleen op pad gaat, want hij wilt niet nog meer teamgenoten verliezen. Hij is wel altijd in de buurt voor moesten de a...