Hoofdstuk 2

17 0 0
                                    

Dag 6

"Ik ben net gedropt in een stadje genaamd Garash. Van daar moet ik 20 kilometer noorden richting de Jungle/berggedeelte. De Generaal gaf duideijke orders. Terrein verkennen, hinderlaag locatie's plaatsen, eventueel die van onze vijanden uitschakelen, daarna wachten op het konvooi. Eens het konvooi er is, heb ik toelating om het aan te vallen en onze leden te bevrijden en vervolgens veilig en wel naar de basis te brengen. Lastige klus als je het mij vraagt. Maar goed, let's begin.."

12:35

"Alles staat klaar, de vijandelijke hinderlaag locatie's zijn uitgeschakeld. Moest heel snel werken. Maar gelukkig had ik nog een demper voor op de sniper. Ze stonden klaar met hevige machine geweren. Ze hadden dus blijkbaar een hevig gevecht verwacht. Spijtig dat ik ze teleur moet stellen, maar orders zijn orders. Stil en snel te werk gaan hoort nu eenmaal bij mijn taak als sluipschutter. Ook maar een klein foutje, kan de hele operatie om zeep helpen. De leden dat ik moet bevrijden zijn oude Seals. Ze hebben blijkbaar nuttige info gevonden, maar werden gevangen genomen door de Rebellen. Tegenwoordig staan ze beter bekend als de SOF. We hebben nog altijd geen idee waarom ze zo noemen, waarom ze ons bedreigen en we weten heel weinig over wat ze exact doen. De laatste tijd verdwijnen er meer en meer mensen sinds de SOF er is. Dit moeten de gevangen Seals hopelijk weten."

13:00

"Ze zijn toegekomen. De volledige konvooi is er. 2 kleine jeeps met 4 man in, een redelijk gepantserde voertuig waar de Seals in moeten zitten en wacht... Er komen nog 2 jeeps af met machine geweren op hun dak.. Gelukkig heb ik de weg besprokkeld met claymore's en mijnen. Nu gelduldig afwachten tot de eerste 2 jeeps zijn uitgeschakeld."

13:15

"De jeeps zijn uitgeschakeld. Ze ontplofte zoals popcorn in de microgolf. Zo snel gaat het dus. Nu snel even de andere 2 jeeps uitschakelen met de sniper. 3...2....1.... Boom! Headshot! de eerste jeep is al uitgeschakeld. Ik schoot recht op de bestuurder en die vloog regelrecht in diepe put waardoor de voertuig meteen ontplofte. Nog 1 jeep te gaan. Die SOF kerels zijn hard om te doden. Versterking is al onderweg. Ik heb nog maar 2 minuten tijd! Snel de andere bestuurder ook nog afschieten en dan kan ik meteen naar het konvooi toelopen. 3..2..1.. Boom, weer een headshot! Nu snel naar het halfgepantserde voertuig lopen en de bestuurder doden. Dan snel nog de Seals bevrijden en dan terugkeren naar het kamp."

13:18

"Hmmm, raar. Deze kerels ken ik. Sandman is de leider van de groep. Ik heb vroeger eens met hem meegewerkt aan een geheime operatie. Lonestar is een sluipschutter zoals ik, maar Roark en Leroy ken ik niet. Deze moeten vast nieuwe cadetten zijn van de Seals zelf. Oke, snel hun een paar wapens geven dat ik verderop van de hinderlaag heb gestolen. Nu we allemaal volledig uitgerust zijn kunnen we langszaam terugkeren naar het kamp. We zijn nu aan een moeras. Oh wacht, er komen vijandelijk troepen af! Snel in de struiken verbergen! Vijf minuten later zijn ze weg. Nu snel verder marcheren naar het Kamp. Het is nog even te voet tot in Garash en vandaar keren we met het vliegtuig terug. Nog 5 kilometer te voet afleggen dus. Elke kilometer moeten we ons weer verbergen in de struiken. We mogen absoluut geen aandacht trekken bij de vijanden. Dat zou anders nog slecht kunnen aflopen..."

The Lone WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu