Bölüm Şarkısı: Göksel-Baksana Talihe
Eylül'ün Ağzından:
Sabah kalkıp ılık bir duş alıyorum. Ardından kıyafetlerimi giyinip Başağı uyandırıyorum. Kahvaltımızı dışarıda yapıyoruz.Başak bir anda:
-Aklımdan tamamen çıktı. Yarın üniversite tercih sonuçları açlıklanıyor.
-Aaa! Evet ben de unutmuştum.
Başak ile ben hep istanbul'da üniversite okuma hayalleri kurardık. İstanbul'da ki bazı tıp fakülteleri için tercih yaptik.Yarın sonuçlar açıklanacak. Acaba Emre nerede okuyor? Yada üniversiteye yeni mi başlayacak? Ben böyle düşünürken Başak elini gözümün önünde aşağı yukarı sallıyor
-Yine daldın, Aşık mısın nesin?
-Ya Başak yine saçmalamaya başladın.
- Ya sende gıcıklık yapmada kabul et aşıksın işte.
-He Başak he
******************Emre'nin ağzından:
Sabah telefonumun çalmasıyla uyanıyorum. Arayan Kerem:
-Kanka beni aramışsın şarjım bitmişti.
-Kanka bişey söyleyecektim de boşver.
-Ne oldu lan, merak ettim söyle.
-Ya biz dün öz amcamlara gittik ya
-Hı evet iyi güzel
-Ya işte benim bir kuzenim var adı Eylül .
-Eee!!! Dur tahmin edeyim ona aşık oldun.
-Ya bilmiyorum. Öyle bişey bir kez daha görsem anlarım.
-Neyse ya. Mutlaka görürsün kuzenin sonuçta.
-Aynen. Bir de üniversite yerleştirme sonuçları yarın açıklanıyor.Benim sonucuma da bakarsın. İnternet daha bağlanmadı.
-Kanka bence ben bakmayayim sen Eylül'lere git. Hem görmüş olursun.
-Aslında evet . Amcam'ı arar Eylül'ün telefonunu isterim.
-Vayy!!! Telefonu öğrenmeler falan. Çok merak ettim şu kızı.
-Of Kerem!!! Abartma hadi kapat.
Telefonu kapattıktan sonra kahvaltımı yapıyorum ve odama çıkıp amcamı arıyorum.Sesinizi duyabiliyorum Eylül'ün numarasını alabildim mi? Bu da soru mu? Tabiki Aldım.
************************
Eylül'ün Ağzından:
Başak'la sokağın başında ayrılıyoruz ve telefonum çalıyor. Yabancı numara . Açayım bakalım:
-Alo, Buyrun
-Alo Eylül , benim Emre
-Hımm. Numaramı vermemiştim ama
-Amcamdan aldım da.Bişey sorabilir miyim?
-Tabii. Sor
-Yarın üniversite yerleştirme sonuçları açıklanıyor. Bizim internetimiz bağlanmadı.Size gelsem evde misiniz?-Tabiki sormana bile gerek yok. İstediğin zaman gelebilirsin. Hem bizde Başak'la sonuçlarıma bakacağız.
-Çok teşekürler . Yarın sabah sizdeyim o zaman.
-Beklerim.
Allah'ım konuşurken bile sesim titriyor. Neler oluyor bana? Diye söylenirken eve geliyorum. Anneme sesleniyorum:
-Anneee !!!
-Efendim kızım .
-Emre gelicekmiş yarın yerleştirme sonuçlarına bakıcaz.
-Emre kim kız?
-Ayy anne ne çabuk unuttun Yusuf Amcam'ın oğlu
-Hıı! Şimdi hatırladım. Gelsin gelsin.Neyse ben şimdi Başaklara gidicem gelir misin?
-Sen git ben gelirim birazdan.
Odama çıkıyorum ve facebook'ta dolanıyorum. Emre'nin profiline giriyorum ve gözüm ilişki durumuna gidiyor. İLİŞKİSİ YOK yazıyor. İstemsizce seviniyorum.
*******************
Emre'nin ağzından:
Telefonu kapatıyorum . Ilik bir duşa giriyorum. Duştan çıkınca yatağıma uzanıp telefonumu elime alıyorum. Facebook'tan bir arkadaşlık isteği geliyor. Bakıyorum Eylül atmiş isteği hemen kabul ediyorum ve profiline bakıyorum . Profil fotoğrafı çok güzelmiş ama ben ilişki durumuna bakacağım. Belirtmemiş acaba sevgilisi var mı? Bu kadar güzel olduğuna göre mutlaka vardır biraz bozuluyorum bu duruma.
*********************
Eylül'ün ağzından:
Telefonu kapatıp Başaklara gidiyorum. Sofra kuruyoruz ve yemek yiyiyoruz. Sonra da biraz dedikodu . Başağın odasına çıktığımızda hemen lafa giriyorum:
-Senden sonra neler oldu neler...
-Ne duruyosun anlatt!!!
-Emre babamdan tel. Numaramı almış beni aradı. Veee yarın bize geliyor. Yerleştirme sonuçlarına bakmak için.Tabii sende geliyosun.
-İyide sen niye bu kadar sevindin . Hani aşık değildin??? Hani sevmiyodun ?
-...
-
*******"***************
Başak'ın ağzından:
Seviyordu işte bu kız. Ama bir türlü itiraf edemiyordu bana da kendisine de. Acaba ben ne zaman aşkımı bulacağım.Of of...
Geçmiş de bir kez aşkı bulduğumu sanmıştım ama yanılmışım.Sevgilim demeye utandığım kişi beni aldatdığını öğrendiğimde yıkılmıştım. Ayrılınca ise yine rahat durmayıp Eylül'e sarkıntılık yapmıştı.
*******************
Eylül'ün ağzından:
Sabah annemin sesiyle uyandım Başak gelmiş .Saate bakıyorum.OLAMAZ. saat 8.00 sonuçlar 10.00 da açıklanıyor. Hemen hazırlanmalıyım.
-Başak!!! Çabuk ben ne giycem
-Ne bileyim ben yaa !
-Atar yapma bana çabuk birşeyler bul.
-Tamam, tamam sen yüzünü yıka ben seçerim.
Yüzümü yıkıyorum ve yüksek bel pantolonumlatanımalıyız.işört giyiniyorum ve kahvaltı sofrasını hazırlıyoruz.Annem yengemlere gidiyor. Aradan biraz vakit geçiyor kapı çalıyor gelen tabiki EMRE... Onu görünce midemde kelebekler uçuşuyor sanki sesim titriyor , kekeliyorum. Neyse kahvaltımızı yapıyoruz ve odama çıkıyoruz. Başak tableti alıyor ben ve Emre laptoptayız. Saat geçmek bilmiyor. Sonuçları beklerken aramızdaki sohbet de koyulaşıyor.
-Başak senin numarını alamamıştım sen de ver kaydedeyim.
-Tabii, 05*********
-Teşekkürler . Bu arada Eylül whatsappin varmis. Mesaj at konuşuruz yani birbirimizi daha yakından tanımak için sonuçta kuzeniz dimi.
-Evet evet sende atabilirsin. İstediğin zaman sonuçta birbirimizi tanımalıyız.
Biz böyle konuşurken Başak "AÇIKLANMIŞ" diye bağırıyor ve hemen tc mi girip sonuç karşısında sevinçten ne yapacağımı bilmiyorum:
-İstanbul Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi
Başak:
-Aynı!!! diye bağırıyor ve biz birbirimize sarılıyoruz. O arada Emre:
-Kızlar inanmıycaksınız ama İst. Marmara Üniversitesi Mimarlık Fakültesi.
İkimiz Ayni anda:
-Yok Artık ,diye bağırıyoruz.
Evet işte üniversiteli oluyorum. hep beraber olucaz. Hayallerim gerçekleşecek.Belki bir aşk yaşayacaktım. Bugün hayatımın en güzel günü...(Evett arkadaşlar Tatildeyim boş vakitlerimde yazıyorum ama yayınlayamıyorum.Okuyan yok varsa da vote yok yorum yok benim hafizamdaa birsürü bölüm var bunları yayınlamam sizin yorumlariniza bağlı. Tatilde uzadı vote ve yorumlara göre bol bol yazicam.İlerisi çok güzel olucak bu bölümler biraz sıkıcı.. Yorumları bekliyorum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK
De TodoEylül: Babasi mimar 19 yasinda ankarda yasiyor. Emre: Babasi unlu is adami 20 yasinda bilecikte yasiyor. PEKİ BUNLAR KARŞIRLARSA