5. Bölüm

93 7 9
                                    

Normalde bunu dün yayımlayacaktım ama internet hakkım bitti ve bende evde değilim. Bu yüzden annemden yiyeceğim bağırtıyı düşünmeden faturama yansıyacak olmasına rağmen ek paketimi kullandım. Sırf Cameron'un doğum günü fazla geçmesin diye.

Bugün doğum günün! Sizi ilk tanıdığımda gerçekten farklıydı. Hiçbirinizin ismini bilmiyordum sürekli karıştırıyordum. Sonra bunun kendiliğinden olacağını fark ettim. Video izledikçe, araştırdıkça falan ve şuan hepiniz ayrısınız ama bazılarınız beraber bu bile aslında mutlu ediyor. Hele senin Magcon'ı geri getirme çabaların? Hikayelerde senden sürekli Bad Boy olarak bahsediliyor ama ben gözümde bile seni öyle canlandıramıyorum çünkü biliyorum sen bir yerini çizsen soğukkanlılığınla hareket edemezsin azda olsa paniklersin, hassassın mesela her şeyi yiyemezsin yersen kusarsın, kendini saklamaktan çekinmezsin duygularını açık açık söylersin, samimisin belki bize karşı böylesin ama öylesin en önemlisi gözlerinle konuşuyosun. Ben resimlerden bile görüyorum. Hayranlarınla olan resimlerde gözlerinin parlaklığını görebiliyorum. İyi ki doğdun, iyi ki varsın!

Sabahın erken saatlerinde ki güneşi fark etmemle yüzümü yastığımın arasına atmam bir oldu. Benim neden kalktığımı düşündükçe bir sesin beni dürttüğünü anımsadım. Aklıma tek şey telefon olduğundan, telefonuma baktım ve gezindim. Matt mesaj atmıştı. Gerçekten birarada olmamıza sevinmiştim. Matt'le dün dertleştiğimiz sıralarda youtuber'lıkla ilgilendiğimi ve yeni bir video yayımladığımdan bahsetmiştim. Aslında onunla son görüşmemizden sonra her şeyi anlatmıştım. Ve bugün video çekecektik beraber. Ben onların kanalında yayımlansın istemedim çünkü insanların prim gibi düşünmeseni istemiyorum. 'Best Friend Tag' ya da challanege hangisi deniliyorsa ondan yapacaktık.

Tamam belki en yakınım olmaya bilirdi ama kesinlikle buradaki tek yakınımdı. Buda onu bu videoyu yapmasının bir yalan olmadığını gösteriyordu. Matt'le asıl planımız çocukların kafalarından buzlu su dökerek uyandırma şakamızdı. Evet,evet bunu da dün planlamıştık. Bu saatte kalma sebebimizde oydu. Ben eşofmanımı ve üstünede dar hafif göbeği açık adidas t-shirtümü giydiğimde ayaklarımada rahat bir spor ayakkabı geçirerek, annemlere haber vermek için odaya gittim. Boştu.

Bu saatte işe gittiklerine inanamıyorum. Onlara minnetarım. Telefonumu cebimden çıkarıp kısa bir mesajla haber verdim ve ardından yola çıktım. Giderken kendime kahve almayı unutmadım. Bu saatte ancak kahveyle olayı sikebilirdim. Kapının karşısında Matt gördüğümde ses çıkarmak istemezcesine gülmeye başladık. Sanki kapıdan bizi duyacaklarmış gibi ses çıkarmamaya özen gösteriyorduk. Aklıma bu gelince kahkaham arttı ve sesli bir hâl aldı.

İçeri geçtiğimizde herkes dağılmış ve yere serpilmiş gibi uyuyordu. Gözlerimle Cameron'u aradığımda bulamadım ve Matt'e göz işaretlerimle olayı hemen anlattım. İşte ben diye fısıldarken odanın kapısını aralayan Matt'e gözüm takıldı ve kendimi övmeyi bitirdim.

Kamerayı açtığımda odanın içinde hafif hareketlerle dolaşırken Matt işaretimi beklercesine kovayı biraz omzunun üstünde dökmeye hazır bir şekilde bekliyordu. Ve tek bir kelimeyle odayı çığlık, küfürler ve Matt'in kaçmadıyla boğuldu.

Videoyu hepimiz bilmem kaçıncı kez  izlerken sanki ilk izlememiz gibi gülüyorduk. Cameron konuşana kadar.

"Odamı siz temizleyeceksiniz? Bunu biliyorsunuz değil mi?"

Herkes teker teker bahane ararken bende düşünmeye başladım. Ama Allah'ıma bin şükür Matt hemen video çekeceğimizi söylemişti tam kalkmaya hazırlanırken sırtlarımız koltukla tekrar buluştu. Ben hepsine özellikle Cam'e
'Nur Yerlitaş' ve 'hepinizden iğreniyorum' bakışımı atarken çocuklar bu halime gülüyordu bende dayanamayıp gülünce odanın su olması unutulmuştu.

New Life|| Matthew EspinosaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin