Bölüm 3

69 2 0
                                    

Multimedia: ANIL Multivideo: Cem Adrian herkes gider mi

Önce biraz Anıldan anlatacağım.

Sabah uyandığımda yanımdaki kıza baktım. Kalbi kırılacak ama umurumda değil. Kalkıp üstümü giyindim ve gece kulübünden ayrıldım. Arabama binip eve sürmeye başladım. Yolda arabamın altından bir ses geldi. Aniden fren yapıp koşarak kaldırıma baktım. Bir kedi acı acı ciyaklayarak kanlar içinde yolda yatıyordu. Hassiktir bir kediye çarpmışım. O sırada bir kız kedinin yanına gitti. Arkasından Melis. Bir dakika. MELİS?!

"Elis yavaş lan."

"Ne yavaşı sen de önünü görmüyor musun be?"(Elis) Kız her halde bana diyor.

"Anıl?"(Melis)

"Anıl kim kız?"

"Lan ibne çarpacak kediyi mi buldun?"Elis zaten kediyi tutmuş veterinere gidiyor her halde.

Yok Anıl ne veterineri sinemaya gidiyorlar. Olm valla malsın.Başkasının iç sesi olmak için nereye başvuracağım?

Bir sus iç ses.

"Neden hepiniz bir şeyleri bilerek yapıyormuşum gibi davranıyorsunuz?!"

"Mesela?"

"Mesela sana çarpmam."

"Orada seni ben suç- Lan Elis kızım beklesene. Kime diyorum ben salak." kızın arkasından koştu. Ben de kedi gitti diye arabaya binip tekrar eve sürmeye devam ettim. Yahu bu Melisa'da taş kız hıı. Maşşallahı var yani.

Sen bu mal Melisaya mı yavşıyorsun gerizekalı?!

De siktir lo. Tamam taş gibi bacakları olabilir ve yine tamam çok güzel göğüsleri olabilir ama yine de o Ayaz lavuğunun çetesinin kızı.

Ama sana İlay'ı hatırlatıyor.

Haklısın iç ses ilk defa.

Ya bir sefer daha vardı sanki

Üff sana iltifat edince de taşıyorsun. Ama lanet olsun ki güzel sevgilim İlay aklıma gelmişti. İlk ve son aşkım. Beni aldatan bir kıza hala aşkım diyebiliyorum. Hepsi o Ayaz piçi yüzünden. Olaylar aklıma gelince gözlerim doldu. Ben ve İlay çıkarken, Ayaz İlay'ı ayartmıştı. Ayaz'dan hoşlanmaya başlamıştı İlay. Ayaz'ın sevgilisi öldüğünde biz Ayaz'la çok yakın arkadaştık.

Anıl,

Gerçekten seni sevmeye çok çalışıyorum ama nafile. Sevemiyorum Anıl. Sakın benim yokluğumda kendini salma tamam mı? Mesela benim saçlarım sarı ve gözlerim neredeyse siyah. Sende kahverengi saçlı, renkli gözlü birini bul. Farklı olur ve sana beni hatırlatmaz. Tanışmamızı hatırlıyorum da sen o kadar şirindin ki kafede. Şarkı söyleyip gitar çalarken gözlerini gözlerimden çekmiyordun. Kızlarda kıkırdıyorlardı. Hatırlıyor musun Anıl, yanıma havalı bir şekilde geleceksin diye merdivenlerden düşmüş üstüne bir kaç masaya çarpıp onları devirmiştin. Ne kadar saftın o gün ben bu çocuğa aşık oldum demiştim kendime. Sonra elini masaya koyarken kahveyi üstüme dökmüş ve benden bir dünya azar işitmiştin. Sonra ne dedin hatırlıyorsun değil mi? Bana bağıran sen ol gülüm. Ne kadar da kekoydun! Uzun lafın kısası ben senden hoşlanmıştım Anıl... Ama ben sana aşık drğilmişim bunu anladım. Sen beni Ayaz'la tanıştırdığında anladım. O, o kadar muhteşemdi ki kirpiklerinin sayısını ezberledim. Gözlerindeki parıltıları saydım. Dudaklarının şeklini gözüm kapalı ezbere muhteşem bir şekilde çizebilirim. Ben ona çok aşık oldum şütfen benim yüzümden ona kızma. Kardeşim dediğin adamla aranı ben bozdum çünkü. O gün bizi gördüğünü biliyorum. Ayaz'ın ilk öpücüğümü nasıl aldığını. Yüzümü nasıl avuçlayıp nazikçe öptüğünü gördüğünü biliyorum. Arkandan nasıl iş çevirdiğimizi. Uzun lafın kısası ben gidiyorum bir daha geri dönmemek üzere. Lütfen kendine bir gelecek kur. Güle güle, hayatta başarılar.

Karşı ÇetelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin