7.Bölüm|kesitler

298 22 2
                                    

Ash'den

Dudaklarından yavaşça ayrıldığımda hızla yerimden kalkarak odaya gittim.Yine öpmüştü.Ama yanlıştı.Kaan ile aramızın bozuk olması başkasıyla öpüşmeme neden değil.Ama sürekli hiç beklemediğim bir anda öpüyor ve benim engellememe fırsat vermiyor.Boydan boya cam olan yere gittim ve perdeleri açaraka akşam güneşinin içeri girmesine izin verdim.Güneşin batışını izleyebilirdim buradan en azından vakit geçmiş olurdu ve ben de Deniz ile yan yana bulunmazdım.Bu arada Kaan'ın telefonunun kapalı olması beni endişelendirse de artık eskisi kadar yoğun duygular hissetmiyorum ona karşı.Onunla sevgiliyim ama Deniz ile kalıyorum.Deniz ile eğleniyorum hatta öpüşüyorum.Kaan ile acilen bu konuyu konuşmam gerekiyor.

Deniz'den

Ash hızla odaya giderken peşinden sersemce gülüyordum.Yüzümdeki sırıtışı farkettiğimde kendime gelerek soğuk halime geri döndüm.Şimdi yanına gitmeyecektim biraz yalnız kalsın düşünsün istiyorum.Kaan'ı arayıp her şeyin benim yüzünden olduğunu Ash ile barışmalarını söyliyecektim ama telefonu kapalıydı ben de bu işi daha sonraya ertelemeye karar verdim.

--------------------

Ayak sesleri ile dikkatimi Ash'e verdim kapıya doğru gidiyordu ben de bir şey demedim çünkü burada hiçbir yere gidemezdi.Televizyon izlemeye başladım.Bir süre sonra Ash eve  geri dönmeyince ben de üzerime hırkamı alarak kapıya doğru yürüdüm.Ayakkabılarımı giyerek dışarı çıktım.Evin ön tarafına göz gezdirdim ama ortalıklarda görünmüyordu.Arka tarafa doğru yürümeye başladım.Adımlarımı hızlandırdığımda ağaçların arasında Ash ve birisini gördüm.Tartışıyo gibilerdi.Biraz daha yaklaştığımda bunun Kaan olduğunu anladım.Tam Ash eve doğru dönerken Kaan onu kolundan tutu ve belinden kendine doğru çekerek öpmeye başladı.Kaan'ın elleri belinden aşağılara dığru yol alırken kaslarımın gerildiğini hissettim.


--------------

Ash'den

-Seni seviyorum.

-Üzgünüm,artık olmaz.





Arkadaşlar birçok kişi mesaj attı yb ne zaman gelicek diye okuyucu sayılarının artmasını aynı zamanda da oy ve yorumların artmasını bekliyorum.Ama heyecanları biraz olsun gidermek için gelecek bölümden ufak kesitler yazdım.İşler karışıcak gibi...

İmkansızı BeklerkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin