Vampir Menüsü gjhgh

238 14 0
                                    

*YEMEKHANE*

-Bu koku da ne?

-Ah yemeyeceğim kokuyor.

-Vampir menüsü gibi olmuş. Vampirler sarımsaklardan hoşlanmaz.

-Ah doğru doğru .Vampirin biri çıkıverse karşıma, bütün sarımsakları yiyeceğim.

Baek Ma Ri yanlız başına oturmuş yemeğini yiyor. Az önce duyduğu konuşmadan ötürü kendini zorlayarak sarımsaklardan atıyor ağzına. Jae Min de geldi yemekhaneye. Sanırım gözleri Ma Ri yi arıyor. Ve buldu da. Sonra arkadaşı geldi -_- "Hadi dışarı çıkalım"

Yemekten sonra sınıfa gitmeye çalışan Baek Ma Ri biraz kötü görünüyor. Duvarlardan tutunarak yoluna devam edicek. Sanırım yediği sarımsakları çıkarmaktan başka çaresi yok. Tuvalete koş Ma Ri.

"Sorun yok , iyiyim"

*Baek Ma Ri nin evi*

Babası dışarıda yiyebilmeleri için kanları domates paketlerine koyuyor. Bir yandan insanlar gibi futbol maçı izliyor.

-Vur! Vur! Vur! AİİSSHH

-Topu düzeltip vurman lazımdı be! Sen kendine forvet mi diyosun?! Ne diye çimi söküp yiyosun? Ah sıkıldım! Cidden ama!

- Bu Bu Bu Ben bile yaparım be! Ben! (Atarlı baba jhjhjg)

İnsanlara özenen bir baba vampir. Boş içki şişesini içermiş gibi yapıyor. Ve kokusuna bayıldığı tavuğu kokluyo yiyebilse keşke. Ve bir ses! Kapı! Eyvah biri geliyo. Şu bira ve tavuğu sakla hemen! Kapa Kapa televizyonu kapa.

-Hayatımm :) 

-Aşkım!

-İş buldum.

-Gerçekten mi? Karıcığım çok yetenekliymiş.

-Kafede çalışacağım bundan sonra.. Ne..Ne kokuyor? 

- Bana kokmuyo hiç. 

-Kızarmış tavuk kokusu! (Yakalandın)

-İnsancılık mı oynuyosun?!! Yiyemeyeceğin şeyler için niye para harcıyosun?! Paran bol mu geldi?

-Hayır da.. yan komşumuz tavuk satıyor.. üstelik iyi de anlaşmamız lazım.(süt dökmüş kediye bak hele)

-Halı sahada maç yapmayı hayal dahi etme! Koşuştururken kendini kontrol edemiyorsun vampir olduğun belli oluyor. Artık öldürsende taşınmam. Ma Ri liseden mezun olana kadar dayan lütfen! İnsanlar böyle kokuşmuş şeyleri nasıl yiyor? Hayır yani tavuğun kanı olsa neyse diyeceğim.

- Hayatım ne yersem yiyim tavuk yiyince kalbim güm güm atıyor. Ah Joseph! Evladım uyandın mıı? Joseph. Oğlum yemek yiyelim hadi. (Yemek dediği kan. ıyy ya)

-Aman ne güzel de içermiş.

-Bu seferki seri güzelmiş. Değil mi? Tadı harika değil mi?

- Ah lezzetli. Her neyse, bugün Ma Ri nin ilk günü. İyi midir emin değilim. Yeni okuluna ayak uydurmak zorunda.

- Kızımız büyük ihtimalle öğle yemeğini yiyodur şuan.

           Doğru! Ma Ri okulun çatısında kan içiyor pardon domates suyu mu demeliydim. Defteri de yanında tabi yarım kalan bestesine devam ediyor.

"Normal bir insan gibi köşeye sıkışmadan bugünkü gibi 2 yıl daha atlatsam yeter. Baek Ma Ri , üstesinden gelirsin"

Tabiki Jae Min aşağıdan doğru onu gördü.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Taş, kağıt, makas! Taş, kağıt ,makas! Taş ,kağıt ,makas!

- Hah! Babacık kazandı. Aç bakalım ağzını.

- Dişlerinin değişme vakti gelmedi daha değil mi ?

- Evet, henüz küçükler değişmelerine çok var. Hayatım haberlere baktın mı?

-Bakmasam da kafede herkes vampirler hakkında konuşuyordu. 

-Her sene böyle ne yapalım bize acı çektiriyorlar. 

-Günahkar gibi hissediyorum.

-Aigoo Her sene aynı terane Aigoo

-Hata olabilir de cinsel taciz ne ya?

-VCS cezayı An Chi ye devredecektir. (Vampire Control System)




Orange MarmaladeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin