Jae Min şok ,Jae Min Vefad , Jae Min iptal

233 13 2
                                    

Selam arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım jhdhkj bu bölüm yeni bir oyuncumuz devreye giriyor Jo A Ra. Bilirsiniz her dizinin olmazsa olmazı kötü kız. ve aynı zamanda 2.kız. neyse devamm...

A Ra: Jae Min, Bu performansın biletleri çok satmış. Artık bilet bulamazsın ama babamın personeli iki tane alabildi.

Jae Min: Yani?

A Ra : Ah? Ortaokuldayken bir müzik grubunda olduğunu duydum. Bu gitaristlerin rüya gibi olduğunu söylüyorlar.

Jae Min: Gitmek isterdim ama gitmeyeceğim.

A Ra : Neden?

Jae Min: Ben gitarı bıraktım onları görürsem tekrar çalmak isterim.

A Ra: Yeniden yapabilirsin. Çalmaya devam edersin o zamn.

Jae Min : Okulumuzun müzik grubu bile yok. (Derken Ma Ri yi görür. Doğal olaraktan aklı başından gitti. :D :D ) Ama biletler için sıraya giren çok olur. Sen popülersin seninle gitmek isteyen olacaktır. Kimle gideceğini merak ediyorum. Yarın görüşürüz öyleyse.

A Ra: Jae Min!

(Ah Jae Min ne diye kızın peşinden koşuyosun illa aynı metroya binecek jhj koş koş. Sanırım diyecek bişeyi var.)

Jae Min: Hey! (Kulaklık takan kuul kızımız tabikide duymadı -_-)

( Metroda kızın yanında oturan çocuk kalktı koşş Jae Min kap hemen)

( Baek Ma Ri uyukluyo ve Jae Min bunu farketti kıskıskıs Fakat bi sorun var. Vampir kızımız uykusunda da kan kokusunu duyuyo )

"Bu güzel koku da ne ?" "Tatlı kan" "Çok leziz. İçmek istiyorum." (Baek MaRi nin dudakları yavaştan Jae Min boynuna doğru gidiyor. Hatta baya yapıştı yani :D :D  Kızın vampir duyguları ağır basıyo abi jdjd)

- Öğrenci ne yapıyorsun?

(Oh be sonunda uyandı ve tabi uyanır uyanmaz mekanı terk etti. E artık Jae Min şok ,Jae Min Vefad , Jae Min iptal :D :D ) 

(Aferin sana Beak Ma Ri bide giderken defterini düşür heh süper şak şak şak )

Baek Ma Ri nin yazdığı notalar Jae Min in çok hoşuna gitti görünüyor. Bodruma kaldırdığı annesinden hediye  gitarını çıkarttıracak kadar hemde.

Orange MarmaladeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin