Bölüm 2

66 4 0
                                    

Karşımda diğer arkadaşımız Diana duruyordu. Hafif kilosuyla, kıvırcık saçlarıyla ve güzel gözleriyle bana bakıyordu. Hemen sarıldık.
"Diana, sen nasıl geldin ?"
Kocaman sırıtarak "supriz yapım dedim hadi kızlar içeri geçince yerleşelim." Valileri alıp içeri girdik. Çok güzel bir evdi. İçten merdivenli rengarenk bir evdi. Odalarımızda yerleştik. Odamın bir duvarı tamamen camdı. Orman gözüküyordu çok güzeldi. Kızlar bu odayı istemedi. Bir duvarı olmayıp tamamen açık ve tamamen cam olduğu için. Ama ben çok beğenmiştim. Dolabıma kıyafetleri yerleştirmiştim. Sonra aşağıya kızların yanına indim.
"Kızlar bayıldım buraya mükemmel ya özellikle odam."
İkisine aynı anda "Bizde öyle düşünüyoruz Bella. Ama o odayı istediğine eminmisin bir duvarı yok ve tamamen cam." Diana eminmisin şeklinde bir soru sormuştu.
"Evet ben sevdim. Hadi birşeyler yiyelim çok acıktım." Odam bence mükemmeldi. Hatta camı iki yandan açılıyordu ve balkonu vardı. Mükemmeldi. Mutfağa girdik birşeyler hazırlamaya başladık. Acıkmıştık baya. Omlet yaptık, içecek birşeyler aldık. Yemekten sonra dışarı çıkmaya karar verdik. Hazzırlanmaya başladık. Kısa bir şort ve tshirt giyip çıktım.

"Kızlar, hadi çıkalım artık."

İkisi birden; "Sen çık Bella geliyoruz."

Bende çıktım. Gökyüzü büssürü yıldızları ve ışık saçan ay ile mükemmeldi. Yanıma biri gelmişti o an farketmedim.

"Merhaba"

Ve bir anda irkildim.

"Kusura bakma seni korkutmak istememiştim."

Karşımda uzun boylu, yapılı, kumral saçlı, mavi gözlü bir erkek duruyordu.

"Hayır sadece ben dalmışım biraz. Merhaba." Gülümsedi.

Yenimi taşındın buraya?"

"Evet arkadaşlarımla beraber üniversite için geldik."

"Öylemi, aynı okuldayız yani. Ben 2. sınıfım. Bu arada adım John. Bende az ileride oturuyorum." Parmağıyla işaret ederek oturduğu evi gösterdi.

"Bende İzabella. Bella desen yeter." Gülümsedim.

"Memnun oldum Bella."

Kızlar gelmişti yanımıza. "Merhaba" dediler.

"Arkadaşlarım Jenna ve Diana. Kızlar buda John. Şuradaki evde oturuyomuş."

Bende işaret ederek evi gösterdim. El sıkıştılar.

"Sonra görüşürüz John tekrar memnun oldum tanıştığımıza."

"Bende Bella görüşürüz."

Kızlar hemen bakış attılar. "Yakışıklı çocukmuş Bella." Sırıtıyordu ikiside.

"Evet öyle kızlar."

Kalabalığın arasına karıştık çok neşeliydi herkes. Köşede gitar çalan çocuklar vardı. Kenarlarda birşeyler satan insanlar. Harika biryerdi. Ve biraz ileridede sahil yolu vardı.

"Ne kadar şirin ve neşeli biryer." Jenna'nın gözlerinin parlayışıyla anlaşıldığı üzere burayı çok sevmişti. Gerçekten çok güzeldi. Ve birden karşımızda bir grup belirdi. Üç erkek ve iki kızdan oluşuyordu. O kadar havalılardı ki dikkatimizi çekmişlerdi. Gerçe birtek bizim değil, herkes onlara bakıyordu. kusursuzmuşlar gibi. Kızların biri esmer diğeri kızıl saçlıydı. Ve gerçekten çok seksilerdi. Çocuklar ise çok yakışıklı ve güzel kasları vardı. Biri keldi ama çok yakışıklıydı, diğeri sarışındı oda çok yakışıklı ve sanırım esmer olan kızın sevgilisiydi. Diğer üçüncü ise onların başlarındaydı. Siması yabancı değil gibiydi sanki. Esmer, geniş omuzlu, kaslı ve yakışıklıydı. Gerçekten çok havalılardı.

KARARTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin