Kasabaya geliş

86 7 0
                                    

Bugün hiç tanımadıgım bir ülke hiç tanimadıgim insanlar ve hiç tanımadıgım bir şehire taşınıyoruz. Bense hiç mutlu değilim  bütün çocukluğum ve en önemlisi annemi bırakıyorum. Babam Orhan yanar  bulaştıgı pis işleri bırakıp kücük bir göl kenarinda bir kasabaya yerleşiyor tabi bizide arkasından sürüklüyor.

Ben size kendimi tanıtım . TÜRKİYENİN SAYILI İŞ ADAMLARINDAN ORHAN YANARIN KIZI derya
Yanar  4 kız kardeşim var. Eda azra  sema ceyda ben ise derya . Bu kasabaya gidişimiz aslında şöyle gelişti.

Babam bir gün eve gelmişti. Üzerinde kanlı bir gömlek annem babamın geldiğini anlayinca bizi odalarımıza gönderdi. Annem babamın yanına gitti . Annem uzun süreden beridir kanserdi. Babam annemi mutlu etmek için herseyi yapiyordu . Annemin o gun son günüydü ama babama o gece bitmeden önce bir söz verdirmişti. Babam bir daha pis işlere ve onu yapan kişilere  bulaşmiyacaktı.
Babam söz verdiği şeyleri yapan biriydi ama ablam eda yüzünden bu biraz hızlı gelişmiş oldu.

EDANIN AĞIZINDAN

Bugun erkek arkadaşımdan bazı kitaplar istemiştim. Onları almak üzere cenkle bulaşacaktım. Sabah kalktıgımda hemen kısa bir duş aldım . Sonra hemen kısa ama abarti olmayan bir elbise geçirdim. Saçımıda yaptıktan sonra babamın sağ kolu idris abiden izin aldıktan sonra hemen taksime gidip buluşacağız yere gidip beklemeye başladım. Bir beş dakika sonra elinde kitaplarda cafenin önünde cenk göründu sonra hemen karşıma geçip oturdu. Kitaplari alip gidecekken gelip yanağımdan öptü. Ama ben bu olanlardan babamin haberi yoktur zannederken yanima babamin sağ kolu idris abi geldi babamın acilen beni vede beklediğin söyledi.

Eve gittiğimde odamda bir adet sinirli ORHAN YANAR buldum. Babam hemen kızmaya başladı  bende hemen savunmaya geçtim

Kızım kim bu çocuk

Baba okuldan bir arkadaşim

Ben bunları söylerken babam bana bir deste kağıt verdi . Baktim ki hergun beni takip ettiriyormuş. Bütün erkek arkadaşlarimla fotografima yalan bulamayinca babam da beni üniversiteden alıp bir göl kıyisında bir kasabaya yerleşmeye kara verdi. Biz ne yaptik ama adam ben bu işleri bıraktim kafa dinleyecegim diyip duruyor . Bizde kaderimize boyun eğip köycegiz diye bir yere taşinacağiz.

DERYANİN AĞZINDAN

Edanin olayindan sonra babami kararindan döndüremedik ve şuan köycegize dogru yol alıyoruz.  Babamda arkadan arabayla geliyor.
İnşallah güzel bir yerdir diyorduk ki inci abla (babamin yillardir evde çalıstırdıgı artik abla dedimiz kadar yakin oldugumuz kisıdir)
Babam inci ablaya talimat vermiş eve gelmeden önce biraz köycegizi gezecekmişiz  . Artik ne varsa kücücuk kasabada
Biz kizlarla sohbet ede ede kordana geldiğimizi unutmusuz  herkez bir bir arabadan indiğinde bir ben kalmistim
Normalde hiç kimse bana elbise giydiremez ama babam bari ilk gün kız gibi giyin diye elbise giydirmişti . Ama herkez bir yere dalip gitmişti . Kesin dısarda  birsey vardı ama ben bu kıyafetle tövbe dısarı cıkmam.

AZRANIN AĞZINDAN

Ben kız kardeşlerimin arasından en güzeliyim . Ama babam sayesinde bir kasabada tıkılı kalacağim. Sırf o eda yüzünden  ilk arabadan inci abla indi sonra sema ablam sonrada ben indim dısarıda 3 erke gözlerini dikmiş bizi izliyorlardi.  Tabi bizim erkek kılıkli azra gelir mi  elbiseyle gelmez . Ama sonra kafeden bir cocuk çıktı. Sarısın ve yesil gözlu bende on an yok zaten hayatimda hiç yaşamdıgım bir duyguydu.

DERYANİN AGZİNDAN

Ben arabada oturuyordum. Birden inci abla geldi ve beni arabadan indirdi. Arabadan inince bir çift göz üzerimdeydi . Gözüm kaydıginda  o an hiç yaşamadıgim bir sey yaşadim  bilmiyorum adi ne ama cok garip bir  his sonra bir kadin bana bakan cocuga seslendi .

Deniz oglum aliyi okuldan alırmisın?

Tamam anne

Demek adı denizdi o sirda inci ablanin sozuyle kendime geldim......

AŞK ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin