NEDEN BEN

20 3 4
                                    

Arkadaşlar hikayeme yeni isimler katıyorum lütfen beğenenler yorum yazsın.

Orhanın ağzından :

Lan o benim kızım kısacası orhan yanarın kızı nasıl sevebilir ya ama neyse gercekten büyük cesaret ya ben buraya kızlarım erkelerden uzak olsun diye geliyom gene bela beni buluyor hey allahım ya

Denizin cümlesini bitirmesini bekledim çünkü kıvırmasın oç. Valahi kızım mıknatıs gibi ya ne kadar erkek var çekiyor . Deniz lafıni bitirdikten sonra onların yanına gittim .

Kızıma aşık olmam büyük cesaret

Ben bunları söylerken deryanın yüz ifadesi çok komikti ama ben bir mafya babasıyım gulemem o yüzden hemen kendimi toparladım. Deniz konuşmaya başladı.

O orhan amca sen ne yapıyorsunuz burda

Kızıma bakmaya geldim

Allahım ya hem suçlu hem güclü suna bak ya ben bu kızları ne yapsam olmuyor en iyisi ben bu kizlari yurt dışına gonderim ya . Biraz düşündukten sonra en çok derya ya talep var yarabim
O yüzden sadece derya gidiyor .

Ay gerçekten cok zekiyim ya ben mütüşüm ya bir orhan yanar kolay yetişmiyor be .

Deryanın ağzından :

Lan babamin aklından neler geçiriyor allahim adam çarpılmışa benziyor ağzı şekil aldi be ben korkmaya başladım. Valahi kendime şuan acıyorum hemen telefonumu çıkarıp mevlut şekerciyi aradım . Ne ya bakmayın öyle bu babam beni ilk öldürür sonrada denizi o yüzden bir en az 100 mevlüt şekeri lazim ya.

Babam ben bunlarla uğraşırken beni sakin bir sekilde yanına çagırdı . Allahim babam yanımda bir erkek gördu ve bana kızmadı öldür me biri beni çimdiklesin , yada eve gidince kendime bir kutu nutella vereceğim ya cok seviyorum kendimi çok mütüşüm ya.

Babamın yanına gittiğimde beni idris abiyle beraber eve gönderdi . İdris abiyle beraber eve doğru giderken bende sipariş ettigim mevlut şekerlerini iptal ettim . Eve vardığımda kendime verdiğim sözü tutmak için odama gidip sıcak bir duş aldim sonra üstüme bir pijama giydim sonra dağınik bir ev topuzu yaptım. Ve mutfağa gittim. Bir kaşık ve bir kutu nutella alıp odama gittim. Sonra odamda kaşık kaşık nutella yerken. Telefonuma bildirim gelmişti baktin inştagramdan bir kişi beni takip etmek istiyor . Kim olduğuna baltım ve kabul ettim sonra aklima hic fotograf koymadığım geldi .

Hemen elime nutellayı alıp ağzıma bir kaşik aldim ve böyle bir foto cekip instagrama attim anında beğeni yağmaya başladı .yağmasında görim ben orhan yanarın kızıyım be fururum ulennnn.
Telefonumu bir kenara bırakıp elime tek aşkım ilk aşkım nutellayi alıp kaşık kaşık yerken babam odaya girdi . Tövbe yarabim. Babam gülüyordu

Ben iptal
Yazar komada
Okuyucalarım wefat

Orhan yanar gülmeyi bilirmiş ya o ruhlar ahleminden insan ağlemine geçiş ha iyimiş baba

Ben bunları düşünürken babam o gart sesiyle konuşmaya başladı . Yada o karga gibi sesiyle anırmaya başladı demek istedim ya iç sesim isyanlardayken ben yüzümu buruşturdum.

Bak kızım bu sene üniversiteye başlıyorsun ve senin bu mal kafan sayesinde hic bir okul kazanamadin a benim mal kizım neyse ben konudan çok çıktım sen kime çektin ben anlamadim annen insani cin çarpışa cevirirdi be ben bak beni bilirsin kendimi övmeyi sevmem ama bende zeka desen bol bol sen kime çektin ya

Allahım ya bide kendimi övmiyim diyor kendini kral ilan ettin be adam daha ne övmüyon be adam egonu okşadın .

Bak kızım ben seni yurt dışinda ozel bir okuka yazdırdım ve iki gün sonra uçağın var ve ben itiraz istemiyor anlaştik mı ?

Ya baba nereye ya ben istemiyom gitmek ya

Kızım git valahi burda sana bakan erkekleri dövmekten bıktım.


Tamam ama nereye gidiyorum bari onu söyle be adam

Babam elinden bir bilet çıkardi ve bana uzatti . Tabi ben merakli melahat hemen çekip aldım elinden kutumdan büyuk hisediyorum acun bey allah allah allah saldırın bileti açtığımda karşımda koca yazılarla NEW YORK yazıyoru ilk önce hayal sandım gözlerimi kapatip bir daha açtığım da sanlı urfa yazısı gözümün önündeydi be

Tabiki şaka yapıyorum newyork yazıyordu . Allahim sana geliyorum. Hayallerimin şehri newyork bekle beni derya geliyor . Bileti okuduktan sonra sıkıca babama sarildım . Allahım babam beni erkeklerden korurken beni meteor taş ların arasina atiyordu . Seni seviyorum adamım.

Babam hem arka cebinden bir ev anahtari ve bir araba anahtarı çıkardı. En kemik görmüs köpek gibi ağzımın suyunu akıtıyordum . Ya keske denizi önceden görseydim . Babam bunlari bana uzatırken ben hemen babamdan çekip almıştım anahtarları ve benim hazırlamam için sadece 2 günüm vardi ben bu iki günden sonra newyork gidiyordum ya hayallerimin şehrine.

Hemen nutellami yedim . Bakmayin bana bir newyork a gidiyoruz diye nutellayı israf edemezdik dimi ama heme nutellayı bitirip dolabimdaki bütun eşyaları bavula doldurup kenara ittim.

Sonra babamın yanina inip babamdan oray gidince yeni kıyafet almak için söz aldım .

Yukarı çıktim eline telefonu alıp twittere girdim. #beklebeninewyork diye twit attım. Twitterden çıkıp instagrama girdim attığim resmin 1000 begeni geldiğini gorunce ben mercedes görmüş masum köylü gibi kaldim sonra bavularimla selfie cekip instagrama. Bekle beni newyork diye resim attım.

İnstagramdan çıktıktan sonra hemen wattpada girdim yabancının yeni bölümünü yüklenmediğini görünce kendimimi hani nutelaa yemek istersinizde ekmek kalmaz ya onun gibi hisettim . Sonra yakışıklı odunumun yukledigini gorunce moralim biraz olsun yerime gelmişti ya. Hemen okuduğum kitaplarin yeni bölümlerini okuyup yatmaya çalıştim.

Ya allahım bu 2 gün nasıl geçecek. Bekleyin beni meteor erkekler bekleyin beni daş varlıklar orhan yanarın kızı derya yanar geliyorrrrr

Bekle beni newyorkkkk

AŞK ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin