پارت5:لطفا بي صدا انجامش بديد!

183 10 2
                                    

اين قسمت:لطفا بي صدا انجامش بده!
صداي اه و ناله دوباره اعضا بلند ميشه،شبا تو اين خوابگاه نميشه خوابيد!
شيندونگ وارد اتاقت ميشه.
شيندونگ:"هي دختر!تو هم ميشنوي؟"
تو:"مگه ميشه نشنيد؟خيلي صداشون بلنده"
يه گوش گير ميده بهت:"بيا اينو بزن امشب بخواب تا فردا ببينيم چيكار كنيم.
~~~~~~~~~~~
فردا صبح:
هيچول لنگ لنگان مياد پشت ميز صبحونه ميشينه كه همون موقع كه ميشينه رو صندلي شروع ميكنه فحشاي ناموسي دادن به شيوون:"مرتيكه****فكر كرده من كي ام؟***خاك بر سر من كه همش بهش پا ميدم،اي ****تو***شيوون درد دارهههه!"
تو:"اوپا انقدر درد داره؟"با كنجكاوي بهش نگاه ميكني،
هيچول:"فقط خفه شو نفسم بالا نمياد!"
دونگهه وارد آشپز خونه ميشه و اون هم لنگ ميزنه.هيوك هم پشت سرش وارد ميشه:"يااا هاعه مگه نگفتم پا نشي تو هنوز درد داري!"
دونگهه:"اوه ميخواستم برات شير توت فرنگي بيارم بخوري،ديشب خيلي زحمت كشيدي حتما انرژي نداره براي سري بعد!"
تو:"وات؟؟؟سري بعد؟شما جون داريد؟از ديروز تا حالا٣ بار انجامش داديد!"
كيو وارد آشپز خونه ميشه:"از قديم گفتن تا ١٠نشه بازي نشه!"در حالي كه تو كابينتا داره دنبال چيزي ميگرده ميگه:"كيسه اب گرم داري؟ميني كمرش درد ميكنه و ما نتونستيم بار دهم رو تموم كنيم!"
تو دهنت چهار متر باز ميمونه،شيوون وارد آشپز خونه ميشه و رگبار فحشاي هيچول شروع ميشه كه شيوون مياد بلندش ميكنه ميبرتش تو اتاق و به طور معجزه آسايي صداي هيچول قطع ميشه!ليتوك و كانگين وارد ميشن!ليتوك ميگه:"شيچولو كه ديدم رفتن ولي يووك و ميني و شيندونگ كجان؟"
تو:"ميني كمرش به ***رفته،يووك هنوز عملياتشون تموم نشده فكر كنم و شيندونگ اوپا رفته خوابگاه شايني چون سرو صداتون زياد بود!"
ليتوك:"جديدا يووك خيلي زياد انجامش ميدنا!!در هر صورت اومدم بگم منيجر گفت ميتونيم امروزو كامل تو خوابگاه بمونيم و استراحت كنيد!"تا حرفاي ليتوك تموم شد كل آشپز خونه خالي شد همه به سمت اتاقاشون رفتن كه به عمليات خودشون برسن!و تو ميزني تو سرت و داد ميزني:"فقط ازتون خواهش ميكنم بي صدا انجامش بديد!"
#تك_شات

زندگي با سوپر جونيورWhere stories live. Discover now