Siyah deri ceketimi düzeltip hızlı adımlarla yürümeye başladım . Aniden üzerime birinin atlamasıyla yere yapıştım ! Sinirle masalı üzerimden iktirdim ve yerden kalktım sinirle yürümeye devam ettim . Masal yanıma gelip sarılınca her ne kadar afallasamda onu iktirmeyi akıl edebilmiştim . Şaşkın gözleriyle bana bakarken " benden uzak dur " diye bağırdım . Mavi gözleri dolarken " özür dilerim " dedi sessizce . Arkamı dönüp hızlıca yürümeye başladım arkamdan gelmediğini hissedince arkama döndüm kaldırıma oturmuş elleriyle yüzünü kapatmıştı , derin bir nefes alarak yürümeye devam ettim . Sahile geldiğimde boş bir banka oturdum ve cebimden sigara paketini çıkarıp bir tanesini dudaklarımın arasına yerleştirip yaktım , kafamı geriye atarak gözlerimi kapattım . Önümde hissettiğim hareketlilikle gözlerimi açarak karşımda kızarmış gözleriyle duran Masala baktım . Yanıma oturunca ona döndüm " ne istiyosun masal ? " diye sorunca " benimle gelmeni istiyorum " içten olmayan bir şekilde güldüğümde kaşlarını çatıp " çok mu komik ? " diye sorunca cevap verme gereği duymadan ceketimin cebinden sigaramı çıkarınca hızlıca paketi elimden çekip denize fırlattı. evet şuan çok sakinim, çok fazla sakinim ,sakin ol Güneş sakin ! Derin bir nefes alıp bağırarak "ne yaptığını sanıyorsun sen aptal ! " dedim . Çatık kaşlarını mümkün olduğunca dahada çatıp " asıl sen ne yaptığını sanıyorsun tamam anladık ağır şeyler yaşadın ama öfkeni benden yada ailemden çıkaramazsın şimdi önüme düşüyorsun ve eve gidiyoruz ! " dedi . Kaşlarımı kaldırıp alay edercesine bakarak " bak ne diycem masal " dedim çatık kaşları normal halini alırken cümlemi devam ettirdim " siktir git " dedim . Arkamı döndüğümde hızlıca önüme geçerek beni durdurdu aklıma gelen fikirle sırıtıp " Tamam seninle gelicem " dedim . Afallayarak surartıma baktı ve birden ona sarılınca şaşkınlıktan ölecek sandım ! Taksiye binip evin önünde indik . Ev değişmişti daha büyük ve daha hoştu ! Sarayı andıran bir mimarisi vardı oldukça büyük ve geniş kapıdan içeriye girerken arkamızdaki korumalara baktım ve kendimi saraydaymış gibi hissettim ve bu rahatsız ediciydi FAZLASIYLA ....
Salona girdiğimizde herkez şaşkınlıkla bana bakarken ben gülümsüyordum benimle birlikte Masalda gülümsüyordu , olacaklardan habersiz , yapacaklarımdan habersiz ! Masal beni merdivenlerden sürükleyip bir odanın içine soktu . Lan bu nasıl bir oda heryer pembe ! " sen bu odada kalıyorsun , bişey olursa ben karşı odadayım tamammı ? " evet anlamında başımı sallayıp gözlerimle kapıyı işaret ettim . Kendimi pembe örtüsü olan yatağa fırlattım , odayı iğrenerek süzmeye başladım ! pembe simli duvarlar , pembe dolap, pembe çalışma masası , pembe koltuk , pembe halı , pembe perde , pembe lamba ve pembe televizyon . Biri bana pembe olmayan bişey göstersin lütfen ! Yataktan kalkarak dolabı açtım ve karıştırmaya başladım . Pembe , buda pembe , yine pembe, pembe , pembe , pembe ve yine pembe ve buldum yok oda pembeymiş . Yüzümü buruşuturarak dolabın kapağını kapattım ve pembe kapıyı açtım yok artık lan pembe tuvaletmi olur ! Pembe jakuzi , pembe lavabo , pembe dolap pembe havluluk yuh amk ! Banyo dolabını açınca ufak çaplı bir kriz geçirdim pembe şampuan , pembe duş jeli bukadar pembe bana ters lan . Pembe oda sadece pembe istisnasız herşey pembe ! Banyodan çıkıp odadan ceketimi aldım ve odadan çıkmak için kapıyı açtığımda serap teyze vardı karşımda buruk bi gülümsemeyle bana baktı " Hoşgeldin " dedi cevap vermeden Masalın odasının kapısını açınca içerden çığılık sesi yükseldi ve aniden kapıyı kapattım . Pembe iç çamaşırları wow ne havalı ama " insan kapıyı kitler ya " diye bağırınca masalda bağırarak " insan kapıyı çalar " dedi . Merdivenlerden aşağıya inip bahçeye çıktım , sarp beyaz "L" koltuğa oturmuş birasını yudumluyordu. Dik dik bana bakınca " ne bakıyosun ? " diye sordum . " deli kızımızda gelmiş kadro tamamlandı Ee nasıldı oralar delilerle eğlendinmi bari "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE sus
ChickLitSaçma bir hata yüzünden ağır bedeller ödemişti Güneş ! Önce ailesini sonra aşkını kaybetti . Yaptığı hatalar yüzünden hep büyük bedeller ödedi . Şimdi ise ödetme sırası ona gelmişti , amcasının kapattığı aptal hastaneden çıktığında hiçte hoş şeyler...