Oyun Başlıyor

26 1 0
                                    

Birkez daha çalan telefonuma küfürler yağdırarak yatakta. doğruldum ve gözlerimi gezdirdim . Ağrıyan başımla yataktan kalktım yerdeki ceketimin cebinden telefonumu alıp 80 cevapsız aramaya ve 50 mesaja baktım yuh yani ! Yemeyip içmeyip sabah sabah benimi aradınız ! " öğlen oldu hatun ne sabahı " arkamı dönmemle Girayın bedenine çarptım " ne öğlenmi oldu nasıl yani lanet olsun " hızlıca ceketimi yerden alıp kapıdan çıkacakken Giray kolumu tutup kendisine çekti " nereye gidiyosun ? Ayrıca benim tişörtümle dışarıya çıkamazsın ! " kolumu Girayın ellerinden elinden kurtararak üzerime göz gezdirdim üzerimde sadece Girayın tişörtü vardı ama ben üzerimi değiştirdiğimi hatırlamıyorum gözlerimi kısarak Giraya baktım " üzerimi sen mi değiştirdin ? " yatağa uzanarak " neden olmasın "

gözlerimi pörtleterek dibinde durdum " senmi değiştirdin ? " dedim bağırarak " ne bağırıyon kızım kulağımın dibinde " dedi Giray bağırarak " senmi değiştirdin Giray " hızlıca çekerek yatağa düşmemi sağladı daha doğrusu üstüne ! aniden açılan kapıyla ikimizde kafalarımızı kapıya doğru çevirdik esilayı görmemle Girayın üzerinden kalkıp " Aa şey gördüğün o şey o şey değil yani ben sadece düştüm yani gördüğün şey aslında gördüğün şey değil aman tanrım ne diyorum ben ! " Girayın ve esilanın gülmeye başlamasıyla neden bukadar saçmaladığımı düşünmeye çalıştım " Tişört yakışmış " ddi alayla Giray gözlerimi kocaman açarak esilaya bakıp gülümseme çalıştım " neyse ben sizi yanlız bırakayım" dedi göz kırparak esilanın kapıyı kapatmasıyla yavaş haraketlerle Giraya döndüm . " lütfen bana acı hatunum " dedi Hadi ama bakma öyle gözlerimi devirerek kafamı iki yana salladım . Gülümseyerek yanıma geldi ve elimi tuttu ve yanağıma sulu bir öpücük bıraktı . " ben esilanın yanına gideyim kıyafet alayım üzerime " dedim kollarını sıkıca vücuduma sarıp " gitmesen " dedi büyüleyici sesiyle " gitmem gerek " dedim Girayın kollarından kurtulmaya çalışırken " gitmeni istemiyorum " dedi daha sıkı sarılırken " giray gitmem gerek işlerim var " anlıma uzun bir öpücük bırakıp kollarını serbest bıraktı hızlıca odadan çıkıp esilanın odasına girdim .

.&.&.&.&.&.&.&.&.&.

Uraza son kez yapması gerekenleri anlattıktan sonra Masalın yanına gittim . "Güneş su Uraz kim yani nasıl biri işte ? " nasıl yani bukdar çabuk aşık olmadın diymi bu iş sandığımdanda kolay olacak " Yani sevgilisi olup olmadığınımı soruyorsun ? " gözlerini kaçırarak " yani hayır of işim var benim " diyerek gitti . Uzun bir süre tek başıma oturup planlarımı gözden geçirim hepsinin canını yakacaktım ben ne hissettiysem aynılarını onlarda


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE susHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin