:P :O Sarhoş :O :P

56 0 0
                                    

" ne bakıyorsun ? " diye sordum . " deli kızımızda gelmiş kadro tamamlandı Ee nasıldı oralar eğlenebildinmi bari " ifadesiz  suratımla  Sarpı inceledim  " şaka yapıyorum salak şimdi hemen sarıl bana " diyince gülme isteğimi bastırıp ifadesice suratına bakmaya devam ettim " iyi tamam ben sarılırım o zaman " sıkıca sarılırken nekadarda özlediğimi fark ettim  " karşılık verseydin bari " diyince kollarımı bedenine sardım " Hey ! ölüyorum Sarp sana diyorum Sarppp " gülerek ayrılırken Masal yanmıza gelip " odanı sevdinmi kuzen ? " dedi . suratımı ekşiterek " iğrenç ötesi pembe " dedim  ikiside kahkahalar eşliğinde gülerken bende bahçede oldukça rahat gözüken koltuğa oturdum ve telefonuma gelen mesajları açtım .                                                                                                                                           Giray : Şu  lanet telefonu süs olsun diyemi aldın sen kadın ! Kaç kez aradım seni ! Amk Güneş aç şu telefonunu !

 Eslin : Güneş abim çıldırmak üzere ayrıca seni çok merak ediyorum günlerdir ne telefonunu açıyosun nede mesajlarımıza cevap veriyosun !

Derin bir nefes alıp koltuktan kalkıp masal ve sarptan uzağa gidip urazı aradım ! çalıyor..çalıyor...ça...   -nerdesin sen kaç gündür ölüyordum meraktan neden mesajlarıma cevap vermiyosun ? 

- Aa yeter senden azar işitmek için aramadım !

- bir saat sonra sahilede seni bekliycem ! 

" Güneş kimlen konuşuyon yavrum " Sarpa sus işareti yapaparken bir yandanda Girayın duymamış olması için dua ediyorum !                                                                                                               

Oha suratıma kapattı oha ! oha ! Sarpa sinirle bakaken Masal gelip " kimdi sevgilinmi yoksa oha sevgilimi yaptın hemde emre " cümlesini tamamlayaamdan susunca arkamı dönüp bahçeden çıktım ve sahile doğru yürümeye başladım .

                       ...............................................................................................................

Banklardan birinde oturmuş  Girayı bekliyorum . Bileğimdeki tokayla saçlarımı dağınık topuz yaptım ve  denize bakmaya devam ettim . Boynumda hissettiğim nefesle başımı arkaya çevirdim ve Girayı gördüm .  Yüzlerimiz çok yakındı elini yanağıma koyup " üzmüşler seni  hatun , çünkü bir kadının kırıldığını saçını toplayışından anlarım " dedi . Gözlerinin içine bakarken onun gözleri dudaklarıma kaymıştı yüzümdeki elini çekip yanıma oturdu . " kim üzdü seni söyle  söyleki benim hatunumu üzmek nedemekmiş  göstereyim ona  "  kafamı iki yana sallayarak  " ben senin hatunun değilim " dedim .         " kimdi o çocuk ? " dedi sert sesiyle . " kim ? kimdi  ? " dedim . Gözleriyle beni delip deşerken " sana yavrum diye " dedi sabır dilercesine . " haaa omu " dedim dahada sinir etmek için .      " kim o Güneş ! " dedi . " kuzenim " dedim duygusuzca . Gözleri şaşkınlıkla açılırken bukadar şaşırmasına anlam vermedim " bana bak güneş onlara zarar vermeyeceksin duydunmu beni uzak duracaksın ve oraya gimeyeceksin kimseye zarar vermeyeceksin anladınmı " dedi omuzlarımı silkeleyerek " geç kaldın onlara öyle şeyler yapacağım ki yaşamak için hiçbir sebepleri kalmayacak " diyeren Girayın cebinden sigarsını alarak birtanesini dudaklarımın arasına koyarak yaktım . " Güneş kimseye zarar vermeni istemiyorum "  kendiside sigarsını dudaklarına yerleştirip yakmıştı " sanane Giray " dedim sigaramdan uzunca bir nefes daha alırken Giray bana bakıyordu " Yapmayacaksın dedim zarar vermeyeceksin kimseye "  cevap verecekken telefonum çalmaya başlamıştı cebimden çıkarıp açtım .

- efendim....ımmm olabilir ......şuan müsait değilim sonra ararım ben seni ....

Telefonumu kapatıp cebime yerleştirirken " kimdi o "  dedi sigaramı dudaklarımın arasından çekip yere fırlatırken " kimdi dedim sana " diyerk bağırdı ayağa kalkıp " bağırma lan bana " Girayda ayağa kalkıp sinirle kolumu tuttu ve kendine çekti  " seni seviyorum " dedi . oha dedi bana dedi ! " gitmem gerek işim var "  elleriyle saçlarımı okşarken nekadarda dedngesiz olduğuna birkez daha onay verdim  " akşam herzamanki mekandayım seni bekliycem " dedi beni kendine daha çok çekerken . " Masalıda getiricem " saçlarıma öpücükler konduruken " tamam " dedi  " çok güzel kokuyorsun ,  büyüleyici derecede muhteşem " saçlarıma uzun bir öpücük kondururken devam etti " sen yokkende  atıyorsa  kalbim atmasın öyle dursun isterim , Gel beni kendinden mahrum etme nolur bu hayat sen yoksan zehrolur "  şarkı sözlerini mırıldanarak söylemişti . " Duy beni duy nolur  dön bana dön nolur aşk dediğin elbet bir yol bulur " Ah hadi ama yapma ! Giraydan ayrılırken gözlerinin içine baktım parmakuçlarımda yükselip yanağına varla yok arasında bir öpücük bıraktım  .

                            ............................................................................................................

Aldığım kıyafetleri giyip hafif bir makyaj yaptım ve saçlarımı elimle düzeltip telefonumu ve siyah deri ceketimi alıp dışarıya çıktım  Masalla beraber  kırmızı  arabaya bindik . Masala gideceğimiz yerin adresini verip telefonumdaki fotoğraflara bakmaya başladım çoğu emreyle beraber çekildiğimiz fotoğraflardı ilk defa tüm cesaretimi toplayıp emreyle olan fotoğraflarımızın hepsini sildim !  Masal hayvanca kolumu dürtünce anlamaz gözlerle ona baktım " geldik " diyince tamam anlamında kafamı sallayıp arabadan indim Giray ve Uraz kapıda bizi bekliyordu .  Masal kolumu cimcikleyip " bunlar kim Güneş neden bukadar yakışıklı birinlerinin olacağını söylemiyosun hiç yakıştıramadım " Gözlerimi devirip Girayların yanına gittim arkamdan Masalda gelince içeriye girip bizim için ayrılmış masaya oturduk " kızlar nerde " diyerek soruyu ortaya  attım . Masal kulağıma yaklaşarak " başkalarıdamı gelecek ?"  evet anlamında başımı sallayıp  gelen içkilerimizi yudumlamaya başladım Masalın yanından kalkıp Girayın yanına oturdum ve başımı omzuna yaslayıp " Dans edelim " dedim . İçkisinden kocaman bir yudum alıp hayır anlamında başını salladı bardağımdaki içkiyi kafama dikip ayağa kalktım yan masada oturan ve geldiğimizden beri beni süzen adamı ayağa kaldırıp dans pistine sürükledim . Barmanden yeni aldığım içkimi kafama dikerken karşımdaki iki adama baktım oha bunlar ne zaman iki tane oldular !  " senin ikizinmi var ? " diye sordum boşta kalan elimi ikizinin omzuna koyarken gülerek " hayır " deyince " o zaman yanındaki kim sana çok benziyo " diyip bardağı masaya bırakarak dans etmeye başladık ikizinin neden bizle dans ettiği hakkında bir fikirim yok ! " kime bakıyosun ? " diye sorduğunda yanındaki ikizini oha bi saniye herkezin ikizi var Masal yazık sana bunca yıl ikizinin olduğunu nasıl benden saklarsın ! Dans ettiğim adamın ikiziyle beraber yere düşmesiyle çığlık attım . " Aa Giray senindemi ikizin vardı ? "  sorduğum soru karşısında apışıp kalırken gülmeden edemedim Masal  ve Uraz masadan kalkıp yanımıza gelirken Giray beni omzuna alıp dışarıya çıkardı " imdatt ! adam kaçırıyorlar ne adamı be sensin adam bayanım ben " Giray kahkahalarını serbest bıraırken bende poposuyla bakışıyordum ! " Giray poponla evlenebilrimiyim ? " Giray birkez daha gülerken " bi sarhoş olmadığın kalmıştı bravo sana " 

SADECE susHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin