PENCERE MESELESİ

34 1 0
                                    

Soldaki: Alara >>>> {Amberrdavis }
Sağdaki: Elif >>>>{Chasermiller}

Elifin yanına gittim. Tam denize karşı bir kafede oraya bakan bir masada oturuyordu yanına gittim ve birden üzerime atladı az kalsın düşüyorduk.Bir kez daha ona taktığım lakabı kanıtlıyordu hala boğazım sıkarak konuşuyordu.

-Kızım nerde kaldın sen ya öldüm meraktan gelemeyeceksin diye çok korktum!!!
+ Elifcim sana açıklamak isterim ama böyle devam edersen sıkmandan dolayı geberip gidicem kan gitmiyo artık :))))
- Aaaa pardon kusur bakma heyecandan ne yaptığımı bilemedim. Dedi utanarak böylede şeker bir insandır kendisi boşuna en iyi kankam değil maymuncuk.Neden geç kaldığımı özetleyerek anlattım. Çok şaşırdı çocuğu meraknettiğini söyledi. Hatta bizim eve bile taşınacaktı zor vazgeçirdim deli kızı :D Eliften zor da olsa ayrılarak eve gittim babam gelmişti yukarı çıkarak üzerimdekilerden kurtulup sincaplı pijamalarımı giydim. Saçımı topuz yaptım ve sevgili babacığımın hazırladığı yemekleri yemek için yumuldum. Ona kırgınım hemde yemek hazırlamasına rağmen birde en sevdiğim geleneksel makarna ve salata ikilisi allah var güzel yapmıştı neyse ben yemeğimle uğraşırken babam konuştu
- Eeee gelince ne yaptın bakalım?
+Elifle buluşmaya gittim.
-Nasıl peki Elif özletti kendini :)
+ İyi. Dedim soğuk bir şekilde suratına bile bakmıyordum.
-Kızım özür dilerim bu gün için rica ediyorum bana böyle davranma oldu mu? Söz telafi edeceğim bunu anlaştık mı??
Telafi edecekmiş neyse fazla üzerinde durmayacağım kocaman bir "TAMAM BABA" diyerek konuşmayı bitirdik sofrayı topladım babam maç için televizyonun karşısına geçmişti maç izlemeyi severdim ama bu gün yapmam gereken işleri tamamlamam gerekiyordu. Banyoya gidip dişlerimi fırçaladım ve odama çıktım. Bilgisayar masasına tam oturuyordum ki karşı pencerenin perdeleri oynuyordu ışık yanıyordu içerdeki bir tane gölge hareket ediyordu dikkatimi çekti ve daha da yaklaşarak pencereyi izledim.Tam masaya oturmak için arkamı dönüyorum ki bir ses olduğum yerde dönmeme sebep oldu.

-Selam! Kedicik Aaa pardon sincap mı desem?? Diyerek güldü

+Selam bay ukala!!! Bence sen ikisini birden deme

- Neden ama bence sana Kedicik çok yakışıyo :D

+Ne var ne istiyosun?

- Asıl sen ne istiyosun beni mi dikizliyordun? Birde bana odanın göstermendeki amaç ne diye soruyordun al işte :D
Bir insan bu kadar salak ukala kendini beğenmiş egosu 3 oda 1 salon olabilir mi???
+Öyle birşey yok ukala!! Perdelerin oynuyordu benimde dikkatimi çekti hırsız var zannettim sonra gölgenin sen olduğunu anlayınca içeri girecektim senin gibilere iyilik bile yaramaz işim var meşgul etme bay.
-Bak çok hızlı konuştun az yavaş, sakin, relax oldu mu? Bu arada teşekkür ederim beni koruduğun için komşuluk işte. Telefon numaranı verir misin?
+ Rica ederim. Salaklığından şaşmaman güzel bir şey cesaretine hayranım gerçekten telefon numaramı he başka yöntemler dene meşgul ediyosun bay bay.
Diyerek pencereyi kapattım arkadan bana
- Kedicik başka yöntemlerle alıcam telefon numaranı sanada iyi akşamlar. Diyerek penceresini kapattı. Bende bilgisayarda bloğumu güncelldikten ve yeni kitap yorumumu yaptıktan sonra bilgisayarı kapatıp yattım.

Bölüm bu kadar okuyan arkadaşlar kısa olmuş olabilir kusura bakmayın elimden geldiğince uzun yazıcam:))) Acaba bay ukalamız Telefon numarasını nasıl alacak bir sonraki bölümde :)))))

ÇEROİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin