ARKADEŞŞLERR ÇOK ÖZÜR DİLERİM BAYADIR YAZMIYORUM FARKINDAYIM ÖZÜR DİLİYORUM HİKAYEMİ OKUYAN ARKADAŞLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BİLİYORSUNUZ SİZİLERİ SEVİYORUM ;) Bu arada fotoğraftaki Alara
Sabah kalktığımda saat 12.00'diydi babam işteydi bende evde temizlik yaparak kafamdakileri boşaltmam lazımdı. Gece çok düşündüğüm için başım ağrıyordu bunu aldırış etmeden kahvaltı yaptım ve banyoya gittim. Kovaya su doldurdum ve temizliğe başladım. Biraz dinlenmek için Tv açtım müzik kanalına denk geldim Bruno Mars -- Billionaire çalıyodu çok hoşuma gitmiştir bu şarkı. Şarkıya eşlik ederken kapı çaldı kapıyı açtım karşımda Efeyi görünce küçük bir kalp krizi geçirdim ama mutlu olmuş muydum bilmiyorum açıkçası.
- Selam! Rahatsız etmek istemedim ama seni merak ettim aradım ama cevap vermedin bir dakika üstündekiler ne ve neden t shirtün ıslak??
+ Selam! Bence seni pek ilgilendirmez temizlik yapıyorum. Başka bir şey yoksa kapıyı kapatıcam.
- Müzik mi dinliyordun vaaay en sevdiğim şarkı biliyor musun ? Davet ettiğin teşekkür ederim :)
+Ama.... bir dakika seni çağırmadım. Heyy Efee !!
Gelemezsin diyemeden içeri girmişti bu çocuk canımı sıkmaya başladı ama.
+Efe çıkar mısın dışarı dün geceden sonra inanmıyorum sana ya çok yüzsüzsün!!!
-Canım bunun yüzsüzlükle alakası yok ama sana terbiye denilen bir şey öğretmediler bence senle konuşmak istiyorum.
+ Ben konuşmak istemiyorum tatilimin içine etmek istiyorsun bence belli.
-Hayır sadece seninle konuşmak istiyorum ve artık bağırma bana rica ediyorum bak! ''RİCA'' otur lütfen.
+Dinliyorum acele et işime devam etmem lazım.
-Bak Alara dün için özür dilerim seni öptüğüm için değil yanlış anlama onun için asla özür dilemem ;) fakat telefonunu aldığım için edebilirim tamam mı ?Sen beni zorlamasaydın bu böyle olmayacaktı iddaya vurdun resmen o zaman verseydin böyle olmayacaktı. Haksız mıyım??
+ Haksızsın!! Ben nerden bilebilirdim böyle birşeye kalkışacağını alt tarafı bir numara tamam mı ? abarttın ayrıca öptüğün içinde özür bekliyorum canım o özür dilenecek!
-Onun için özür dileyemem en zevkli yanı oydu bence :D Bak sinirlenirsen ve böyle bakmaya devam edersen tekrar öperim tamam mı? Çünkü kızınca çok tatlı oluyorsun ;D
+ Tamam bakmıyorum. Oldu mu ? Bittiyse gidebilirsin bence.
- cık cık cık... Çok kabasın be kedicik olmadı bak bu. Bir şartla giderim akşam benle buluşacaksın saat 20.00 de öptüm tabiki mecaz olarak heyecanlanma ;) akşam kapının önünde ol görüşürüz.
+Ama..
Bir şey diyemeden çıkmıştı Allahım neydi benim hatam yani neydi ?? off off akşama kadar süren can çıkartıcı temizlikten sonra babam gelmişti. Onu öpüp Efeyle buluşmak için izin almam gerekti.
+Babacım nasılsın?
- Çok iyiyim canım ama sende bir tuhaflık var hadi dökül bakalım.
bu adam neden zeki olmak zorunda pliss
+Eeee.. şey .. aslında.. dışarı çıkmak istiyordum biliyorsun bizim gurup falan Elifte gelecek gidebilir miyim ?
-Hmmmm tamam ama geç kalma yoksa daha izin vermem nereye gideceksiniz?
+Bilmiyorum gelince kararlaştırcaz.
-Tamam aradığımda seni aç telefonunu hadi iyi eğlenceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEROİT
Ficção AdolescenteMerhabalar ben Alara şu an otobüste Bodruma doğru gidiyorum şimdi benim acıklı hikayemi dinleyeceksiniz Annem ve Babam ayrı tabiki şiddetli geçimsizlik diyeceksinizki ne var bunda 3 yaşında ayrılan ve babasını sadece 1 hafta gören bir kız çocuğu düş...