ÇÜNKÜ BU SENİN NUMARAN!!

25 1 1
                                    

Efeyi merak edersiniz diye onun muhteşem gözlerini attım EFE>>>{MAX CALEB}
Okuyan Kedicikler sizi bekletmek istemedim aynı gün içinde yazdım şimdiden teşekkür ederim..

Sabah uyandım üzerimi değiştirip aşağı indim. Babam yoktu işe gitmiş bana bir not bırakmıştı.Notu okuduktan sonra telefonum çalmaya başladı ekrandan ''ANNİŞ ARIYOR...'' yazısını görünce telefonu açtım.

-Kızımmmmm!! seni çok özledim birtanem nasılsın?

+İyiyim annecim babam işe gitti bende yeni uyandım.Sen nasılsın ?

-Bende idare ederim buralar sen yokken çok boş meleğim.Baban işe gitti anladım.... neyse sen kahvaltını yap ben rahatsız etmeyeyim dikkat et kendine o başıboş babana söyle gözünü üstünden ayırmasın..

Annem işte yine lafı gediğine sokmuştu.Hep merak etmişimdir acaba annem hala babamı seviyor mu ? Yoksa öylesine bir birbirlerini merak etme konusu mu diye. Hep 1. seçeneği düşünmüşümdür tekrar birleşseler fena olmaz aslında hala birbirlerini sevdiklerini umarak anneme cevap verdim.

+Amaaaan anne sende he!! Tamam babama selamını iletirim :))) sende hoşçakal kal bende seni çok özledim.. ıııı istersen gel buraya he olmaz mı ?

-Saçmalama Alara beni deli ediyorsun hadi kendine dikkat baybay.. dedi ve kapattı.İçimden gülme dürtüsünü yok ettim. kahvaltı yaptım ve Elif ile sözleştik. dışarı çıktım restoranta gittim. Elifin karşına oturdum tam konuşmaya başlayacaktık ki dikkatimi bir şey çekti. Çaprazımda sarı saçlı kumral yeşil gözlü biri vardı ve bu bizim Efeye çok benziyordu yok yok benzemiyor bildiğin kopyası acaba hologram makinesi buldular da bizim mi haberimiz yok diye düşünürken. SAÇMALAMA!! diye ses beni kendime getirdi. Bu ukala Efe. Ah tanrımmm !!!

+Elif bence başka bir yere gitsek olmaz mı ?

-İyide neden daha bizim takım gelicek. Onlar ne olacak kızım saçmaladın iyice :)

+Ya söyleriz onlarada ne olcak ki :(

-Of Alara bazen beynimi söküp atasım geliyor sen saçmalayınca. Kızım saçmalamak ve boş konuşmak benim işim çalma ya mantıklı ol.

+Yaaa... ama.....

-Hayır Alara!!

İÇİMDEN:(Off offf ! bu işe yaramadı neyse ya görünce ne olcak ki selam verir gider.Aynen aynen öyle yapar.)

Bizim takım geldi hepsiyle tek tek konuştuk. Hasret giderdik ve sohbet etmeye başladık.Can her zamanki salak espirilerini bana yaparak başladı ama tatlı çocuk seviyorum onu.

-Alara sana bir espiri patlatıyım mı?

+Off Can peki patlat gelsin gülüm.

-Espiri paaaaaaaaaattttttt!!!!

+++Gülüm ben zaten gurup nereye ben oraya. dedi Can her zamanki komik şivesiyle.

-Öyleyse yarın gidelim.dedi Maymunum..

herkes kabul etti tam kafeden çıkıyordum ki biri kolumu tuttu.Arkamı dönmemle duvara yaslanmam bir oldu ve bir baktım.Efe ellerimi havaya kaldırıp tutmuş.Duvara dayamıştı.Tam konuşucakken dahada yaklaştı korkuyordum.BANA:

-Kedicik korkma sana zarar falan vermem ama hatırlarsan dün bir konuşma geçmişti telefon meselesi bende taktik değiştirerek senden bu yoldan numaranı istiyorum vermezsen öperim.

+Bak bay gerizekalı. Ukalıktan seni gerizekalılığa atadım bak. Böyle yaparsan daha sen beni öpemeden azını ortasını bir tane tokat yersin bu bir . İkincisi bu kadar ne var yani alt tarafı bir numara.

-Vayy! terfi için teşekkür ederim gözünde değerimin artmasına sevindim :) Bana tokat atamassın çünkü o narin ellerini tutuyorum bak bu bir.İkincisi kızınca cidden çok tatlı oluyorsun. Üçüncüsü bu sıradan bir telefon numarası değil senin nuamaran Kedicik.

+Iıııı..... şey... eeee vermesem olmaz mı? Hani rica olur ya onlardan :))). En tatlı halimle söylemiştim ama bana yaklaşıyodu hemde oha oha çok az kaldı kafamı kaldırsam değiyordu kalbim çıkacak gibi oldu ilk defa öpüşecektim. O sırada kurtarıcım Can ''Kankey burda mısın alo alo bak GrahamBell varya ona bağladım. Alara kızığğııımmmm.'' Efe beni bıraktı anlamlı ve çarpık bir gülümsemeyle kulağıma ''BİTMEDİ.'' dedi BİTMEDİ..... Ve oradan ayrıldı. bende koridordan Canın sesine doğru giderken beni gördü.

-Kızım ne yapıyon la sen orda iki kişi geldi seni kaçırdılar sana tecavüz edip gelinlik giydirdiler sonra seni öldürüp gözlerini kaşıkla çıkardılar ve ormana atıp kaçtılar diye çok endişelendim napıyordun orada??

+WTF! Can ne diyorsun olum sen kafan mı iyi cidden bak küçükken sana bir şey mi yaptılar harbi soruyorum bak korkma yanında biz varız. Saçma saçma konuşuyorsun tuvalete gittim düş önüme şapşik :D.

dedim ve oradan çıktık. Efe hala aklımdaydı...

Akşam evde kitap okuyodum.Zil çaldı babam gelmiştir diyerek kapıyı açtım ve onu gördüm.

-Efee!!!!

+ Kedicik!!

-Ne işin var burada birazdan babam gelir deli misin?

+Sevgilim olsaydın sana bir şey derdim ama demiyorum.

-Nasıl ne derdin?

+Önce sevgilim olmalısın Kedicik. ;)

-Çok beklersin ukala

+Tamam o zaman. İçeri almayacak mısın ? diyerek elimdeki telefona baktı.

-Çok şanssızsın kaba biriyim o yüzden almıyorum. KAPALIYIZ CANIM!

+Öyle olsun. dedi ve arkasını tam dönüyordu beni kapıya yasladı tanrım gözleri çok güzeldi ama ters davranmalıydım. Aslana hemen yem olmamak lazım sonuçta.Yaklaştı dudağı dudağıma sürtündü o sırada iç geçirdim ve elimdeki telefon birden yok oldu. Gülerek telefon numarasını girdi ve çaldırdı benim numaramı aldı. Ne oluyor derken göz açıp kapayana kadar numaramı almıştı yanağımdan öptü ve gitti.Hala şok olmuştum tanrım çocuk öpmedi bu haldeysem öpse kim bilir ne olacaktım.Odama şaşkın şaşkın giderken 3 kere yere popo üstü düştüm ve anca kendime geldim.Yatağıma tam girecekken kapı tekrar çaldı içimden söve söve aşağı indim. ''O OLMASIN LÜTFEN O OLMASIN'' Kapıyı açtım ve babama ''HOŞGELDİN'' dedim ve odama uyumaya çıktım.

+Kızıııııımmmmm sen yemek yemeyecek misin ?

-Hayır babaaaaaa. diyerek yukarıdan aşağı bağırdım.Uzun bir uyku için kafamı yastığa gömdüm.

GELİŞMELER GELİŞMELER !! EFE NE YAPACAK ?? HEPSİ VE DAHA FAZLASI İÇİN ...TO BE CONTINUET..

DİZİ GİBİ OLDU :DSHGHDGBFHDCSD SİZLERİ SEVİYORUM...<3

ÇEROİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin