Medya:Çınar
Arkadaşlar Elif'i değiştirdim 'Holland Rolen' yaptım. Evet artık o kızıl.
Sabah bi kızın üstümde tepinmesiyle uyandım. Hee Elif'miş. OHA!!!! Elif'mi??
"Elifff" diye bağırıp ona sarıldım.
Bana gülerek"Hadi kalk kahvaltı yapacaz."dedi. Bende sürünerek banyoya gidip işlerimi hallettim. Kahvaltıda Elif, , Can, Poyraz, Anıl ve Cenk beni bekliyordu. Çınar demedim çünkü o her zaman yemek yer. Benden fazla yanee.
"Benden fazla" dedim dikkat edin.
Ben ve Çınar hariç herkes insanca yemek yiyorlardı. Yemekten sonra koltuklara geçtik. Yazık teyzem masayı topluyoo. "Bi yere gidelim bence" dedi Çınar. "Bencede benim bildiğim bi kafe var canlı müzik te yapıyorlar oraya gidelim ne dersiniz" dedi Poyraz alttan alttan sırıtıyodu. Herkes kabullenince elifle hazırlanmaya gittik. Elif hemen siyah etek üztüne gri t-shirt ayakkabı olarakta altın rengi sandalet giydi. Bende darpaça pantolon üstüne erkek t-shirt'u giydim ayakkabı olarak nike spor ayakkabı -gerçek yanlız 135tl yağnee- gömleğimi de belime bağladım. Özel odama gidip üstüme uyan bi kep alıp taktım. Takmak derken , önden iki taraftan bi tutan saç bırakıp gerisini arkadan ve alttan topuz yaptım üstüne de kepi ters taktım.
Odadan çıkıp salona gittik. Herkez hazır olunca aşağı indik. Anıl, Cenk, Poyraz. Poyrazın arabasına bindi. Ben, Cem,Çınar ve Elif, elif'in arabasına bindik. Bi sene yurtdışında okuduğu için yurtdışında ehliyet aldı. Dacia arabası. Süper. Şimdi size özelliklerini sayardım da üşendim. Kafe'nin adı Kumsaldı. Dışarıdan çok sade görünüyodu. İçeri girdiğimde çenem 24686336 metre yerde hoptek hoptek oynuyodu. Duvarlar kum rengine boyanmış üstüne deniz kumu serpiştirilmiş, yere yakın yerlere deniz yıldızı çizilmiş. Yaklaşık 2 metre eninde büsbüyük akvaryum var. Yerlerde kum gibi çizim yapılmış üstüne vernik sürülmüş. Bazı masalar kum rengi bazıları da çok açık kırmızı ve canlı müzik vardı. -yazar kafe yi aklından uydurdu- Canlı müzik sahnesinin önündeki masaya oturduk. Bu arada saat 1:07 saat 3te basketbol antrenmanım başlıyor unutmayın ben unuturum kesin.
"Ne diyorsun" bu ses kimin diye baktığımda Poyraz bana bişey soruyodu.
"Hııaa" dedim tüm öküzlüğümle.
"Diyorum ki şarkı söyleyelim kim daha çok alkış alırsa o kazansın." Dedi. Bende sırıtarak "tamam" dedim. İstanbul'da Ben,Elif,Cem,Çınar kafelerde çalardık. Anıl,Poyraz ve Cenk sahneye çıktı. Acaba ne konuşuyorlar diye düşünürken İçim deki einstein' in kuzeni : 'Ne çalacaklarını konuşuyorlardır kanka' dedi.
Çok akıllı çok. Ben bunları düşünürken'5SOS: She look so perfect' çalmaya başladı. Ben bu şarkı yı çok severim. Vayy sesi süpermiş. Şarkı bittiğinde bazı kızlar ayakta alkışlıyodu. Sürtükler. Onlar sahneden inince bana göz kırparak yerine oturdu. Ben sahneye çıkınca şapkamı çıkarıp topuz yaptım dönerek The Vamps=Can we dance çalıcaz dedim. Söylemeye başladım. Şarkı bitince alkış tufanı koptu... çoğu erkeklerdendi. Bidaha falan diyo bunlar.. heyecanlandım lan. Şuan eline mendil verilmiş mahmut abi gibiyim... Öyle mutlu, öyle heyecanlı. Ben bizim çocukları yerlerine uğurladım. Piyanonun basına geçip titanium çalmaya başladım, aynı zamanda da söylüyodum. -medya-
Şarkıyı söylerken Poyraz'a baktım. Poyraz şok...
Poyraz iptal...
Poyraz wefad...
Bu sırada içimdeki nihat hatipogli söylenmeye başladı: "Poyraz şoktaydı... İçin için yanıyordu... Düşündü bir kız nasıl bu kadar güzel şarkı söyleyebilir diye... Defnenin yaptıracağı seyi düşündü... Bir kez daha kahroldu... Kimse görmedrn felç geçiyor du... Defne hayvan- usulca yaklaştı Poyraz'a... İşte o sorudan sonra Poyraz ydrlerde... Kime kalacak bu va-" İçimdeki nihat'ı linç ederek susturdum. Poyraza dönerek "Burdaki her hangi bir erkeğe iltifat et ve numarasını işte
--------------------------------
Conlarim, cigerlerim...
Vote veriğn uleynn
Nese bu bölümü @bahar2047 ye ve@ayseenur121 e ithaf ediyirim onlarin da kitaplarini okuyun bence bu arada yazariniz basketbol cu olmadina rağmen basketbol takimoylan voleybolculari voleybol maçında yendik
:) anlayanlar alkış lamaniza gerekyok... otura bilirsiniz.
Bu arada aklima keimi ye beni yeme şarkısı takıldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazın Eğlencesi
HumorNe derler futkesbol herkezin aşkıdır Futkesbol derken futbol basketbol :D Bu yaz izmir'e teyzemlere gitmeliyim. orda beni ne bekliyor. Belki bana saçma salak gelen aşkımı bulurum. Neyse teen wolf başlıyo ben kaçarrr.