Ağağağağa tatilimin ikinci haftası ve ben Kardeşimlenİzmir'e teyzemin yanına gitmek zorundayım. Çünkü canım annem ve babam yurt dışına tatile gidiyorlar ama biz gidemiyoz!!! Nese teyzemlere yakin box-basketbol-futbol sahası var kendimi bunlarla avutuyom.
-HAVA ALANI-
Veeee beklenen an herkez nefesini tutuyorr.. Kim bu nefesini tutan salaklar ya yarişmalarda nefesler tutuldu diyo pehh alt tarafımın kenari.Ve evet havaalanindayiz ve kardesim Cem'le anam gili vaz geçirmeye çalışıyoz ama nafile..
Ben süper zekam sayesinde anam gilin vazgeçmeyeceklerini anladim ihihi.
-hade anne babay o zamam
Ben acıklı şekilde anemle babama sarılıp uçaga bindim. Ben en arkada Cem de ortalarda oturuyo. Off yanıma taş gibi jijuk ta otumadı yaşlı bi teyze. Acıyın lan benim halime. Yanım 45 li yaşlarda goril gibi horlayan gobekli amca oturdu.
Nese kendimden bahsediyim Benim adım Defne. Ben doğuştan sarışınım ve box-basketbol-futbol üçlüsüne bayılıyorum. Ayrıca türke hic benzemem ama huylarim türkten daha turkum.
...
Uçaktan inmistik ve teyzemi bekliyoduk.Beklerken az ileride oturan iki erkek bana bakarak söyleniyordu.
-Abi bence alman.
-Hayır bence rus.
-Aslında ingiliz tipide var.
Ben artık tırnaklarımı avuç içlerime geçiriyodum ki Cem bana "abla sen yan taraftakileri halledersin dwmi ben kız kesiyomda" dedi bende gülerek "hayhay" diyerek iki erkeğin yanına gittim tabi ben giderken "aha kiz geli yo " gibi şeyler sölüyolardi.
Ben yanlarına gidince
-yok canim ben hollandalıyim. Her şeyi dediniz bi Türk demediniz be gavurun tohumlari.Sen gel bakiliyim
Dedim sarisin ve fazla yakısıkli olmayan erkeğe. Oda gülerek diime girdi onu tam öpecekken tam burnuna kafayı gömdüm. Beklemiyordu ki iki adım sendeledi. Bende geçire bileceğim en sert yumruğu geçirdim. O değilde benim elim acıdi lan onu düşünemiyom.
Sarışin çocuğa baktım oha bayılmış.
Diğer çocuga döndüm ben ona sırıtırken o bana korkarak bakıyodu tam ona da yumruk atacakken teyzemin sesi geldi kulağima bu arada elim havada kaldı.
Teyzem: Ah be defne bi günde yaramazlik yapma be.Meraba arkadaşlar bu benim ilk hikayem ve telefondan yazdığim için yazım yanlışlari olabilir
+1 oy ve +1 yoruma yb gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazın Eğlencesi
MizahNe derler futkesbol herkezin aşkıdır Futkesbol derken futbol basketbol :D Bu yaz izmir'e teyzemlere gitmeliyim. orda beni ne bekliyor. Belki bana saçma salak gelen aşkımı bulurum. Neyse teen wolf başlıyo ben kaçarrr.