Tatil Başladı!!

117 4 0
                                    

Tatilin ilk günleri her zaman çok güzeldir. Tatil için planlar yapılmış, yol hazırlıkları tamamlanmıştır. Valizimi hazırladım. Iki ay kalacağımız için iki valiz almıştım. Annemlerin bağırışları ile evden çıktık. Arabaya büyük bir gürültüyle bindik ve yola çıktık. Abim sevgilisiyle kendini kaptırmış bi şekilde konuşurken, babam yol hesabı yaparken, annem telaşlı bi şekilde etrafa göz gezdirirken müzik dinlemeye çalışıyordum. Ama ne mümkün son ses açmama rağmen anlayamiyordum. Bu fikirden vazgeçip uyumaya karar verdim. Biraz çabadan sonra uyumusum. Uyandığımda abim de uyuyordu. Camdan dışarı baktığımda bodrum yazısını gördüm. Sevinçle ellerimi çırptım. Yarım saat sonra yazlığa gelmiştik. Valizimi aldım ve kapıdan iceri girdim. Içerisi mis gibi kokuyordu. Biz gelmeden önce ayla abla (hizmetcimiz) evi temizlemisti. Odama çıktım ve Valizimi attığım gibi Buse' yi aradım. Buse en yakınım, kardeşim dediğim, dostumdu. Ilk çalışta açtı ve 20-25 dk konuşmadan sonra kapattık. Sanırım bugünlük dinlenmeliyim, yarın gezerim dedim ve yatağa uzandım. Aksam uyandığımda annemlerle televizyon izlemeye karar verdim ve mısır patlatıp babamın yanına oturdum. Guzel bir sohbetten sonra odama çıkıp hemen wattpad ten bi kitap seçtim ve okumaya başladım.

Başımdaki BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin