Tayfayla buluşma

64 3 0
                                    

Sabah kalktım. Rutin işleri halledip kahvaltıya indim. Herkez masadaydi. Günaydın öpücüğü verdim ve yerime oturdum. Tabağıma herşeyden ikişer üçer koydum. Bende öküz gibi yiyip kilo almayanlardandım. Karnımı güzelce doyurdum. Odama çıkıp dün usendigim valizi dolaba yerlestirdim. Içinden bir şort ve tişört seçip giydim. Içime bikinimi giymeyi de unutmadım. Anneme haber verdim ve çıkıp sahile doğru yürümeye başladım. Sahile geldiğimde cenk, koray, selim vardı. Emre yi gorememistim. Evet tahmin ettiğiniz gibi grupta tek kız benim. Yanlarına yaklaştım. Selam diye bağırdığımda hepsi bana döndü. Hepsiyle sıkıca sarildim ve biraz konustuk. Biraz yüzmek istediğimi söyledim ve onay aldım. Sortumu ve tisortumu çantama koyup çantayı sezlonga firlattim. Arkamda bir el hissettim ve ayaklarım yerden kesildi. Şaşkınlıkla kim bu diye baktığımda cenk beni kucağında taşıyordu. Umarım düşündüğüm şeyi yapmaz diye düşünürken beni denize fırlattı ve anında çığlığı bastım. Kulaklarını tikarken " biraz yavaş be kızım kulak bu da sonuçta " diye söyleniyordu. Biraz kızmış bi tavır takinmaya çalışarak " beni böyle firlatmayacaktiniz cenk bey intikamim acı olacak " dedim. Güldü ve " o günü sabırsızlıkla bekliyorum ece hanım " dedi. Denizde biraz yüzdük ve aciktigimizi farkedip bi restauranta oturduk. Menüye baktığımda ağzımın suyu akıyordu. 2 hamburger menü en büyüğünden istedim. Koray biraz gözlerini açarak şaşkınlıkla bana bakınca kıkırdadim. Selim koraya dönerek " ece nin öküz midesine alisamadin mi kardeşim " dedi. Biraz sohbet ettikten sonra yemeklerimiz geldi ve tikinmaya başladım. Bitirdigimizde hesabı ödedik ve çıktık. Biraz etrafı gezdikten sonra eve gittik ve aksam yemekten sonra buluşmak üzere evlere dagildik.

Başımdaki BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin