B.Ş.A -UMUDUM YANIMDA -1

54 4 4
                                    

Hızlı adımlarla yürüyordum,hiç bir şey düşünmek istemiyordum ama elimde değil.

Yüksek tepeliğe ulaştığımda derin bir iç çekip hüzünlü nefesimi havaya teslim ederken gözyaşlarım yanaklarımı suluyordu..

Şimdiyse hıçkırıklara teslim etmiştim tüm bedenimi,herşey dolup taşmıştı içimde kimse bilmezdi buraya gelip saatlerce bu ağacın gölgesinde oturup kitap okuduğum zamanları ve yine kimse bilmezdi gece kaçıp burada yine bu tepelikteki tek bir ağıcın altına uzanıp yıldızları izleyip,bazen kaymaları için dua edip,sesizce yaşanmışlaklara ya da yarım kalmışlıklarıma ağladığımı...

Zaman akıp geçiyordu ama ben hıçkırıklarımı geçiremiyordum..

Gözlerimi kapattım ve tüm gücümle çığlık attım kimin duyduğu ya da duyabileceği umrumda değildi,bu çok rahatlatıcıydı...

Şehrin tamamını gören bir manzarası vardı bu tepeliğin ..

ANKARA

Bana onca acı yaşatmış bu şehire yüzümü dönüp bağırıyordum şimdi.

Nedenini söylemeden,bağıra çağıra ağlıyordum..

Herşeye bağrıyordum belki. Yaşanan,yaşanamayan,olması mükmün olan ama oldurulamayan,çekip gidenlere inat bağrıyordum..

Son kez başımı kaldırıp bu gecenin dipsiz karanlığında kaybolurken,yıldızlara da döktüm içimi..

Kimeleri artık dayanamadı gitti.Kimileri de umutla dolu parlaklıklarını doldurdu göz bebeklerime..

Şimdi yukarısı bir kaos ve gözlerimden düşüyor yıldızlar.

Her bir dilek gibi,hayallerim gibi kayıp gidiyor yanaklarımdan..

Gözlerimi sımsıkı kapayıp içten içe rahatlatmaya çalışıyorum yüreğimi.. biraz su serpmek belki bu alev alev yanan ama bir yandan küle dönmüş bedene Can vermek ister gibi.

Son sözlerim şunlar oluyor geceye karışan..

"HALA UMUDUM YANIMDA "

Sesizce yokuştan aşağıya iniyorum şimdi son bir kaç göz yaşıyla..

Bu benim hikayemin ilk bölümü ve bi nevi bu tarz olaylar yaşmamış olabileceğini düşündüğüm bir Mavim var benim çok başarılı bir yazar benim gözümde Hikayesinin İsmi ' de AŞKIN MAVİ TONU

İYİ Kİ VARSIN VE İYİ Kİ SENİNLE TANIŞMIŞIZ BEN BU HİKAYEDE KENDİMİ BULDUM BELKİ SEN DE BU BÖLÜMDE KENDİNİ BULURSUN :)

@BirMavihikayesi

BİR ŞİİR'DİR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin