1. bölüm #ilkgörüşteaşk

61 4 2
                                    

Sıkıntılar aslında 11.sınıfı bitirince başlamıştı. Nerden çıktı lan bu nakil ! babam artık yeni okulda okumalısın demişti .aslında okul sınıf arkadaşlar herşey süperdi ama ben macera severim ya kabul ettim.tatil tüm sıradanlığıyla devam ediyordu . annemin işlettiği küçük bi restorant vardı günümün çoğunu orda harcardıyordum . arada kaçamak deniz keyiflerimde oluyordu aslında .3kardeştik en büyükleri ve tek kız ,zordu tabi!babamsa tesisatçıydı öyle çok bi lüks hayatımız yoktu ama ben halimden mutlu ve memnundum.öyle çok çalışkan bi tipim yoktu .kardeşlerim vee ben yine denizdeyiz!!!her şey iyi hoştu, güzelce yüzdüm deniz ve yüzmek bana terapi gibi gelir,yeterince yüzdüğümü hissedince güneşlenme zamanı!!tam şejlonga uzandım en küçük kardeşimin o cırtlak sesi "ablaaa ben eve gitmek istiyoyum."offf sefa ya keyfimin içine s*çt*n!! Ben bunları içimden geçirerek doğruldum.güneş yüzüme vuruyordu, hiç umursamadım. ordaydı bana bakıyordu ,esmer çok uzun olmayan boyuyla biraz ilerde karşımdaydı,zaman öyle durmalıydı!yanında bi çocuk daha vardı ama ona bakmadım bile,sanki orda ama yokmuş gibi ,hayelmayel!!sefa acayip sesler çıkartıp birşeler söylüyor ama ben hiç duymuyorum.nefesim kesiliyor duyduğum tek şey ağır ağır ,kesik kesik alıp verdiğim cılız nefesim. Öylece yanımdan geçti gitti. Ancak gözden kaybolunca kendime gelebilmiştim.melis kızım sana noluyor ya deyip kendime bi tokat atcaktım ki hala plajda olduğumu fark ettim. Rezilliğin ucundan dönmüştüm resmen. Neyse bu çocuk kimdi (nefesimi kesen)??? Eşyalarımı toplayıp takip etmeyi düşündüm ,duşlara doğru gitmişti.oraya doğru ilerlemeye koyuldum ,duşlara giden merdivenleri soluksuz tırmandım. Herşey tekrar sessizleşti yavaşlayan nefesimi duymaya başlamıştım. Ama sadece bu değildi kalbim makineli tüfek gibi atıyordu. Allah'ım bu bir kabus olmalı!!! Yanında ne tür sarışın belli olmayan bir kız var,gülerek ordan uzaklaşmaya başladılar. Donakalmıştım hiçbir sinir hücrem çalışmıyordu,kıpırdayamıyorum(ilk aşkım gözlerimin önünden gidiyor ve benim elim kolum bağlı bi şey yapamıyorum (öff salak melis ya yine başladı iç kavgaların))sersem psikopat ergen kardeşim beni ittirmesiyle irkildim,"aaa!!öff salak cem ya mal mısın?? Niye itiyosun?"avazım çıktığı kadar bağırmıştım.sonunda tüm gözler üstümdeydi ,rezil oldum!! " kızım sende bir sattir orda keykel gibi duruyordun,seslendim tepki bile vermedin ,yani" o bunları söylerken başımı eğip hızlıca yürüme başladım arkamdan cemle sefa koştura geldiler. Cem kolumdan tutup çekti " boğa gibi yürüyünce çok tatlı oluyorsun"ona terters bakıp" hhahaahoooaahaa çokk komik  gülmekten ağzım uyuştu gerçekten" sefanın sesiyle durdum bu seferki sesi başkaydı ,tatlı sanki ağlaya başlicaktı"abla çok yoyuldum biyaz beklesen?" benim bi tanecik kardeşim öyle bi baktı ki ne sinir kaldı ne stres ,dayanamayıp" canım kardeşim benim" deyip sarıldım.bu çocuk bana gerçekten iyi geliyordu. Bunun sebebi on yaşına gelmesine rağmen çok minik boylu olup,r'leri söyleyememesi olabilirdi.ben bunları düşünürken cem"eğer sarılma merasiminiz bittiyse taksi bekliyor!" cem ben sefayla sarılırken çoktan taksiyi çağırmıştı. Taksiye bindim ,adım gibi ezberlediğim kaş sokaklarından geçerken akımlımda hala o çocuk vardı (kim lan bu !!???) ben bunları düşünürken çoktan eve gelmiştik( ne çabuk!!!) çoğu zaman eve gelmek istemiyordum çünkü annemin yan gelip yatması,bana emirler yağdırması,bide onu 120 desibellik sesi beni çıldırtıyordu.güzel bi duş alıp üzerimi giyindikten sonra yatağıma uzanıp tavanla bakışmaya başladım yanıma tatlı ayım sakat osmanı aldım,uyuya kalmışım." melis,melis uyan kızım,yemek vakti "karşımda gördüğüm yüz annemdi.doğruldum annem başucu suyumu uzattı." Hadi elini yüzünü yıka yemeğe gel!" Saçımı dağınık bir topuz yapıp ayağa kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp yemeğe oturdum. babam her zamanki gibi yine yemekte yoktu." Anne babam yemeğe gelmeyecek mi hala çalışıyor mu?"dedim ve tabağı doldurmaya başladım." off melis sanki babanın eve gelme satini bilmiyorsun gibi konuşuyorsun!!" diyerek isyanını dile getirdi. Cevap vermek istemedim. Yediğim azıcık yemekten sonra odama çekildim. Bir elime sakat osman'ı bir elime telefonumu alıp yattım.iyice taradım face i mutlaka bulmalıyım (kim yaaa bu!!!).böyle bulmak çok zordu bu beni yıldırdıramazdı başka zaman mutlaka bulacaktım! sonra sıkıldım kulaklığıma sarıldım. Göksel e bayılırdım. Rastgele tıkladıktan sonra çalan şarkı muhteşemdi."

Öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan nasılda bağladın beni hani bi geldin bir kayboldun esrarlı mağrurdun aklıma sardım seni!!

" Bu şarkı artık favorim!! bugünkü yaşadıklarımı en yandan şarkı bence!!

Merhaba bu ilk hikayem ,biraz acemice olabilir ama umduğum gibi olursa harika fikirlerim var lütfen yorum yapın bende bileyim hatalarımı eksiklerimi #teşekürler
☺☺☺

deniz aşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin