2. BÖLÜM #UKALADEĞİLHAVALI

25 3 0
                                    

Annemin enfes kokan sucuklu yumurtasıyla uyandım.odamın kapısını aralayıp kokuyu takip ettim.

"Ooo Zeynep sultan döktürmüşsün yine"
" benim tatlı cadım,rüyanda kiminle kavga ettin bakalım!!"
Bu kafiyeli sözlerinin anlamını anlamamıştım.lavaboya gidip elimi yüzümümü yıkamaya koyuldum,annemin dediğini aynayla bakıştığımda anladım.saçım başım akıl almaz bi şekilde birbirine girmişti.buna aldırmayıp mutfağa gittim kardeşlerim çoktan masadaydı.

" siz iki şapşalın elini yüzünü yıkaması gerek miyormu!??"
" melis yeter kardeşlerinle böyle konuşmaman gerektiğini kaç defa söylemem gerekli!!"
" tamam anneee!"

Kardeşler çoktan kalkmıştı masadan,babam yine yoktu( özledim onu).

Sessizce kahvaltımı yapıp lavaboya gittim .dişlerimi fırçalayıp odama gittim ,annem çoktan restorana gitmişti.pazar olduğu için annem beni çağırmazdı,kafama göre takılıp bazen gelir bazen gelmezdim.zzzz titreşimde telefonumun sesiydi ,gelen mesaj çocukluk arkadaşımdandı.* cansu*

" müsait misinbuluşalım??✌✌"
" oluurrr✌"
" saat 2 de deniz kenarındaki kafemizde"
" tamam canemm"

Saat on iki buçuk heralde yetişirim!! Güzel bi duşalıp üzerime rahat bişeyler giyip saçlarıma fön çektim.hafif bi makyaj,herşey tamam! Saat 1:45 yetişirim büyük ihtimalle! Kardeşler ortalıkta yoktu herzaman ki gibi futbol oynamaya gitmişlerdi,odaları dağınıktıktı.sonunda evden çıkıp taksiyi çağırdım.annemede evde olmadığım için mesaj attım.taksiyle oraya vardığımda saat tam ikiydi.beş dakika sonra cansu geldi.cansuyla ilkokuldan arkadaştık,sadece yazları görüşebiliyorduk,kışlarıda sömestırda!!( çünkü okulum uzaktı) .ben herzamanki şekersiz sütlü hahve söyledim ,oda soğuk bi kola.

" buluştuğumuz çok iyi oldu ya,özlemişim seni!!!!"
" bende çok özledimm melisciğim,eee anlat bakalım ne var,ne yok?"
" aslında pek değişiklik yok ama artık kaşta okuyacağım "
" oha nasıl gerçekten mi !!? Bu harika çok sevindim!"
" evet canım ama korkuyorum ,alışır mıyım?"
" alışırsın alışır ,hem bende varım"
" öyle mi diyosun"
" evet,hem sana bi süprizim var,bizim aslı sevgili yapmış ben tanıştım sende tanışırsın"
" hmm kimler gelcek"
" aslı sevgilisi ve sevgilisinin arkadaşı ,zaten onlarda birazda burda olur"
" iyi oldu ya aslıyıda bayağıdır görmüyordum,hayret aslı ve sevgili garip"
" aynen, garip"

Aslı yanlızların babasıydı.ondan hoşlanan birsürü insan vardı ama onlara kim diye bile bakmazdı.

" bak geliyorlar "
Arkamı döndüğümde aslı ve sevgilisi vardı.cansu ile ayağa kalktık.aslıya sarıldık,yanındaki sevgilisi olmalı.hafif uzun boylu yakışıklı çocuk ! Elini uzattı
" merhaba aslının sevgilisi , selim"
" melis ,memnun oldum"
" ben zaten selimle tanışmıştık"
" bende tüm bunlardan 5 dakika önce haberim oldu!"
" sana süpriz yaptık"

Yüzüme sahte geniş Bi gülücük yerleştirdim.

" selim bi arkadaşım gelcek dememiş miydin??!"
" o bizi teknede bekliyor ,o zaman size asıl süprizi söyliyim bugüün tekne turumuz var!!"
" bana arkadaşının gelemiceni söylememiş miydin?"
" bu da benim süprizim aşkım"

Çok tatlılardı,onları böyle izlemek keyifliydi.selim:

" hadi o zaman ,gidelim"

Limana kadar yürüdük,sonra selimi takip ederek lüks bi tekneye bindik.teknenin merdiveninden gelen sesle herkes oraya bakıyordu.şok olmuştum kaşım gözüm ayrı oynuyordu ( sanırım). O dün gördüğüm çocuktu( onu bulacağımı biliyordum ama bu kadar erken değil). Selim:

" bu benim arkadaşım deniz!"
" aslı, selimin sevgilisi!"
" memnun oldum"
" cansu"
" deniz"
" me me melis"
" memnun oldumda hayırdır sen bi donakaldın,kekeledin"

Kızarmaya başlıyordum,yüzüm resmen yanıyordu.gerçek hayata dönmüştüm!! Hemen cevap vermeliydim.

" bence sen biraz abarttın,senin egon tavan yapmış da"
"O zaman niye kızardın,açıkla!!"
" bu saçmalığı daha fazla dinleyemem!"

Sinirli sinirli bir yere oturdum. Bana baktıklarını sezimliyordum. Siniliyken bana yaklaşmazlardı ( sanırım geçirdiğim sinir nöbetlerimden dolayı).onlar güverteye gitmişlerdi.bense oturduğum yerde kalakalmıştım.ağlamak istiyordum ama ağlayamazdım,burda! Kendimi biraz sakinleştirdim.deniz elinde bi bardak suyla yanımdaydı!!

" su? İyi gelir"
Ellerim titreyerek suyu içtim.yanıma oturdu.
"Üzgünüm bilmiyordum,benim herzamanki halim."
" boşver,nerden bilebilirdin ki,hem herzamanki halin yani ukalalık iyi değil"
" buna ukalalıktan çok havalı olma desek"
" havalı mı,sen mi? Hahaha çok güldüm getçekten"
" bak rahatladın,benim sayemde"
Gerçekten rahatlamıştım ama bu onun pislik bi ukala olduğunu değiştirmez.birden elini uzattı
" o zaman arkadaş olabiliriz"
" olabiliriz pis ukala"
" ukala değil havalı"

Medya: melis deniz
Umarım beyenirsiniz
Yorumları bekliyorum
#TEŞEKKÜRLER☺✌✌✌

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

deniz aşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin