Multideki resmi çok şaapmayın.
..
Kalbin ne tarafta olduğu yine karışılmıştı. Oysaki gömmüştü kalbini karanlığa. Çünkü karanlık infilak edenlerin yarınlarıydı. Peki o kalp nerdeydi? Gelmişti işte. Kalbinin sahibi gelmişti. Ne tarafta olduğu önemsizdi. Ondaydı kalbi. Onda olması yetmez miydi? Ama acıyo be. Çok acıyo. .
Yaren yıllar sonranın özlemini gözlerinin buğulanmasıyla harmanlanırken. Karlosta öfke vardı. Yalnızlık,onsuzluğu haykıramama,yaptıklarını hazmedememe,keşkelik.. ve aşk-ın kursağında kalması niceleri yatılıydı gözlerde.
Firuz:Ne oluyor lan? Ferdi?
Ferdi:Abi ben de anlamadım. Kemal beyi bekliyorduk bunlar çıktı.
Kandemir:Ee tanıstırayım. Kemal bey namı diğer Çakal.
Firuz:Kemal sen misin lan
Giydigi siyah takımıyla baş döndüren dolgun saçlarla şampuan reklamından fırlayan kaslı çocuklar gibi bakış attı. Sandalyesine oturup bacaklarını masaya attı. Şimdi intikam vaktine girmiştik. Şu andan itibaren oyun başlıyor!
Karlos:Tanışma faslını da geçtiğimize göre imzaları atmaya başlayalım.
Firuz:Dalga mı geçiyorsun lan? Ne demek oluyo tüm bunlar. Şirkete ortak olmak isteyen Kemal sen mi oluyosun
Karlos:Sahte kimlikte üzerime tanımam
Firuz:Senin hayatın da sahte ulan. Kalk git masadan sözleşme mözleşme yok
Kandemir:Fevri kararlar verme Firuzcum. Batarsın
Firuz:Kim çıkardı seni hapisten. Kaçtın mı yoksa? Fare deliği hoşuna gitmedi herhalde
Karlos dişlerini sıkıp gözlerini dikti Firuza.
Karlos:Çok hoşuma gitti. Bi de sen tadına bak istedim
Firuz:Seni fare deliğine tıkayan Yarendi unuttun mu yoksa
Yaren irkildi birden. Acımasız sözler dogruydu. Ve çok can yakıcıydı. Gözleri Karlosa kaydı. Geldiğinden beri bir kez olsun bakmamıştı. Göz göze gelseler belki...
Karlos:Bana göre hava hoş. Kaybedecek bir şeyim yok nasıl olsa. Önceden de yoktu. Şimdi de yok.
Bu laflar sana boy boy... Recep kovboy. Yaren için söylediği dolaylı cümle içeren sitem.
Karlos:Yıkılışını izlemek çok zevkli olacak.
Firuz:Kabul.
Dudak kıvrımları sağa dogru kayıyor gözleri ağır çekimde mafya dizilerinden farkı olmayan oturuşuyla ve o her zamanki bakışıyla Firuze gülüyordu. Zafer zafer benimdir diyebilene!
Karlos:Yalvar.
Firuz kaşlarını çattı. Kandemir ise bıyıklarıyla oynayıp anın tadını çıkarıyordu.
Firuz:Ne yalvarması lan
Karlos:Köpek gibi yalvar Firuz! Ayaklarıma kapanıp bana yalvar