Three

208 17 10
                                    

Zdravím všechny.:)Budu Rikera a Steph (ve skutečnosti se jmenuje jinak)psát ve zkratkach.Doufám,že to pochopíte.Co to placam.Jasné že to pochopíte.I předem se tedy omlouvám za chyby a části,které vychází dlouho po sobě,ale pochopte.Toto není moje zdaleka 1 kniha,mám jich hodně.Dík za pochopení.Díky .

Předešlá kapitola byla jakoby z pohledu ''Steph''a tato je Rikerova.

Rocker: Ahoj.:)

Steph.: Zase ty?...

Rocker: Co tě zas žere Steph?

Steph.: Vůbec nic!

Rocker: Ale notak.Vím,že tě něco trápí.To jde vidět.

Steph.: A i kdyby,tak co ti je po tom??Je to moje věc a navíc mě vůbec neznáš!

Rocker: To bolí.Proč mi tak ubližuješ.

Steph.: Já nemůžu za to,že mi píšeš.A ani za to,že jsi taková citlivka.Můžu ti říct maximálně promiň!

Rocker: To nebylo od srdce...

Steph.: Mám tě dost.Končím!

Rocker: Ne,prosím.Omlouvám se,smažem tohle všechno a začnem znovu.Promiň.Tak co tě teda trápí.?

Steph.: Furt nevím,proč ti na konverzaci se mnou tolik záleží,ale dobře a odpouštím ti,pro tentokrát.A nic mi není.Nemusíš se tím trápit.:)

Rocker: Uf.To jsem rád.Ale prosím,řekni mi co se děje.

Steph.: Nemám ráda když mě někdo lituje.Budeš si o mě myslet,že jsem slaboch...

Rocker: Prosím.

Steph: Dobře,ale bereš si to na svý triko.

Rocker: Dobře....Tak?

Steph.: No,jak chceš...Prostě jsem dneska neměla moc dobrý den.Ve škole mi dost nadávali.Což je u mě morální.Ale dokonce mi i podkopávali nohy a občas si do mě i bouchli.Jsem pesimista a zároveň mám nízký sebevědomí.Takže mě vždy i takovéhle maličkosti dokáží srazit až na dno.-.-No chtěl jsi to slyšet.

Rocker: Je dobře,že jsi mi to řekla.A maličkosti??!To nejsou maličkosti.Nikdo nemá právo ti nadávat,nebo tě mlátit a věř nebo ne já ti časem sebevědomí zvednu.

Steph.: Díky...

Rocker: Nemáš za co.Sním se zeptat tedy na těch slíbených pár otázek?

Steph.: Jistě..

Rocker: Oblíbené zvíře?

Steph.: Vlk...Jsou kouzelní...

Rocker: Můj je lev.Vlk je velice ušlechtilé stvoření.:)Oblíbená barva?

Steph.: Lev se zas považuje za znak statečnosti a chrabrosti. Jinak šedá...

Rocker: Moje modrá ^w^ ,ano to je pravda. A pro dnešek poslední.Co k sakra znamenají pořád ty tečky?

Steph.: To je zlozvyk....Tak tedy zítra.Ahoj. :3 :*

Rocker: Tys mi poslala pusu?:)

Steph.: Možná...Tak zatím pa.:) :3

Rocker: Pa :) :3 :3❤

Tak jsem tu z dalším dílem a předem říkám opravdu nevím kdy a jak budou vycházet další.Díky :)

Riker Lynch (Facebook FF) Kde žijí příběhy. Začni objevovat