Pohled Chloe
Dneska je den D. Dnes má R5 koncert v našem městě. Už se nemůžu dočkat. Jsem zvědavá, jak bude Riker reagovat ,až zjistí,že vím,že on je on (DAFAQ).
Riker už od poledne není aktivní. Hádám,že přípravy. Sál,kde se koncert bude konat je asi půl kilometru od mého domu,a tak se tam můžu pak vydat pěšky. Kdo ví,jak to nakonec dopadne (um..vážně?xD).Koncert začínal v osm a já neměla nic na práci,tak jsem si celé odpoledne jen četla a kreslila.
Odbila sedmá hodina ,a tak byl čas se jít chystat.
Navlékla jsem si šaty,které původně vybral Riker.V koupelně jsem si pak už jen namalovala pusu.
Přes rameno jsem si vzala psaníčko s důležitými věcmi,jako třeba klíče.
A potom jsem v půl osmé konečně vyrazila....
19:50
Právě jsem dorazila k budově konání koncertu a řeknu vám,kdo by tušil,že mají v tomhle státě tolik fanoušků.19:52
Právě předávám lístek a vcházím do budovy.19:55
Zabrala jsem si volné místo,kde jsem musela stát,ale viděla jsem.Mé objednané místo <3, blízko pódia.20:00
Všechny světla zhasla.20:02
Na pódium se vrhá Ryland se svými DJovskými kousky20:34
Ryland se nás ptá,jestli chceme R5!
Samozřejmě bublikum skanduje ANO!
Ou...Zalehávají mi uši..heh...20:37
Chvíli se nic neděje.Ticho a na pódiu nikdo.20:38
Na pódiu se vrhá každý člen R5.
Pozoruji je s otevřenou pusou.20:39
Začínají hrát hit 'All night' a snad všichni zpívají s R5.20:41
Sice je začátek koncertu lehce falešně,začíná to znít ale fakt suprově.0:00
Koncert jsem si vážně užila. S nadšením jsem zpívala,poslouchala a pozorovala tu scénu.
Když mě Riker našel pohledem,nespustil že mě oči...22:00.Všichni mizí a já čekám,jak jsme se domluvili . Meet and greet je až za 15 minut.
22:05
Už vidím jak přichází...22:06......
Když dojde až ke mě,zastaví se a kouká na mě.Nasadím pohled stylu 'co na mě koukáš,já to věděla'.
Nadechne se,aby něco řekl,ale přiložím mu ruku na pusu,abych ho umlčela. ,,Yea...Víš,možná jsem ti to měla říct,ale zjistila jsem to."Uchechtla jsem se a chytla se za zátylek.
Nesundala jsem mojí ruka,a tak jí chytl a sundal.Koukla jsem se na naše ruce a trochu zčervenala.
,,To se mi ulevilo.Ahoj mimochodem.Nenechalas mě to říct."
Zazubil se.,,Promiň..."
Usmál se,podíval se mi do očí a objal mě.Srdce se mi rozbušilo.Také jsem ho objala.Už dlouho jsem ho chtěla takhle obejmout.,,Už od doby,co jsme se seznámili jsem chtěl tohle udělat"...Zabrblal mi za zády.Zmáčkla jsem ho víc.,,To já ještě dřív".Rudla jsem jak rak.Odtáhli jsme se a já se Koukla do země. ,,Je strašně pěkný,když se červenáš." Zrudl.Potom jsme si chvíli povídali a postupně jsme vyšli za budovu.Nikdo tam nebyl. ,,Víš,já..." Začal.
....,,si myslím,že t-tě m-miluju."Podíval se do země. Zvedla jsem jeho hlavu se smutným pohledem a lehkým strachem v očích.Koukla jsem se mu do očí.Měl je lesklé...Jako by chtěl brečet.
V tu chvíli jsem ho políbila a v zápětí ho objala. ,,Já tebe taky".
Hrklo v něm a já cítila,že už nemá v plánu brečet,ale cítila jsem jak se usmál.Když jsme se odtáhli,usmáli jsme se na sebe,a potom jsme se rozloučili.
Mou adresu znal.Domluvili jsme se,že po M&G příjde ke mě domů.Já...já....jen... Můj mozek prostě nechce zpracovat co se stalo.Nemůžu tomu uvěřit,já tomu nevěřím.Proč já?
No...Za nedlouho příjde,tak zatím v pohodě.1:00
Slyším zvonek.Doma jsem sama,a tak se zvednu od stolu,kde jsem si kreslila a sejdu po schodech dolů otevřít.
Úplně jsem zapomněla,že Riker příjde.
Chytla jsem se zase za zátylek,zazubila jsem se a naznačila jsem gestem,ať jde dál.Šli jsme do mého pokoje.Prokecali jsme celou noc.R5 dopoledne odjíždí.
Ráno jsem se seznámila se zbytkem R5 a vyfasovala jsem od nich opravdu hodně R5 věcí .Od náhrdelníků,přes podpisový kartičky až po trsátka a objetí.
Byl čas se rozloučit.R5 bude na turné ještě 2 měsíce.
S Rikerem jsme se domluvili,že si budeme psát a až turné skončí.Přijede mě navštívit.No co vám budu povídat.Nakonec jsem se s pomocí Rikera přestěhovala do samé čtvrti jako on a začali jsme spolu chodit ,ale to už je jiný příběh...(:)) )
..the end..
Xd pls don't kill me.I know I rushed it x3
ČTEŠ
Riker Lynch (Facebook FF)
FanfictionTak rozhodla jsem se napsat jednu "psací knihu,kde se Riker seznámí přes facebook se stejně starou dívkou.Zamiluje se do ní a bude jí chtít získat.Podaří se mu to přes internet nebo i jinak?. Dívka z Česka a chlapec z Los Angeles.Bude to klapat? FF=...