Nine

142 11 4
                                    

Pohled Rikera

Popřál jsem Chloe dobrou noc.Už nepodepsala.Ještě  jsem poslouchal písničky a potom jsem šel taky spát.Chodím spát kvůli ní brzo

Ráno. ..

Brobudil mě hluk.Poznal jsem,že ho vytváří moji sourozenci.Obrátil jsem oči v sloup a s nechutí jsem se zvednul z postele a šel se podívat,co se děje.
Stoupl jsem si mezi trámy od dveří do mého pokoje a sledoval,co se děje.Ross,Rocky a El,který u nás často spal se honili po chodbě s naštvaným výrazem a čas od času si jednu vrazili.Ještě k tomu po sobě pokřikovali různý nadávky.Nejlepší,ale byla Rydel,která se snažila celou melu zarazit.A Ryland,který skandoval a fandil vždy jednotlivým bratrům a Ellovi.Rodiče nebyli doma a i když mi to přišlo vtipné,bylo na mě abych to zarazil.,,Pojď sem Rocky ty jeden..Arrrrr!...''Zařval Ross a s Ellem se pustil za Rockym.Rocky na ně jen vyplázl jazyk a s náskokem jim utíkal.Stoupl jsem si doprostřed chodby a roztáhl ruce.Nepřestali,a tak jsem zařval na celý barák.,,STOOOP!!"Všichni se zastavili a koukli se na mě.,,Přestanete už konečně!??Vzbudíte mě a ani nedokážete přestat.Styďte se!"Řekl jsem a všichni až na Rydel sklopili hlavy k zemi.Rydel jen přikyvovala.Snad se nikdy nepřestanou rvát.Takhle mě budí docela často.Je to otrava.Proč musím být ten nejstarší..Agrr...No nic.
Odešel jsem zpět do pokoje.Mezitím se všichni zklidnili.Udělal jsem ranní hygienu a musel jsem si rozčesat to vrabčí hnízdo na mé hlavě.Potom jsem šel na snídani.Máma nám uvařila palačinky.Samozřejmě nezapomněla na vzkaz.

Riker uklidí myčku.
Rydel zamete přízemí.
Rocky vyvenčí psa.
Ross si uklidí v pokoji.
A řekněte Rylandovi,ať tu hudbu nepouští tak nahlas a pozdravujte Ella.
S láskou -máma.

Bylo to i vtipné,protože si RyRy zrovna hudbu poušťěl a to fakt nahlas.Vyřídil jsem vzkazy.Teď jsem po snídani ,udělal jsem tu myčku a šel se ven proběhnout.Vzal jsem si mikinu,sluchátka a vyběhl jsem z baráku.Chvíli si zaběhám a potom napíšu Chloe.Je sobota,takže docela pohodička.Možná se vám zdá můj život nudný,ale co by jste čekali o víkendu.Další v plánu jsou sociální sítě a napsat Chloe.
Asi po 15 minutách jsem doběhl domů a po napití jsem vyběhl po schodech do mého pokoje.Mrskl (ano)jsem sebou na postel a vzal si mobil z nočního stolku.

Mrskl (ano)jsem sebou na postel a vzal si mobil z nočního stolku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Najel jsem na ikonku messengeru a otevřel náš a Chloein chat.
Napsal jsem jí "ahoj 😊" a čekal na odpověď, která se taky do půl minuty dostavila.

R: Ahoj 😊

Ch: 😊Ahoj

R: Jak se máš? :3

Ch: Dobrý 😊Je víkend a mám dům pro sebe.

R: Tak to se máš. To já tu mám sourozence 😊

Ch: Smůla no XD

R: Co vlástně ďěláš? 😃

Ch: Ležím a poslouchám písničky.
Ch: Počkej chvíli, právě jsem slyšela zvonek.

R: Ok 😊

Čekal jsem až příjde.

Ch: Právě mi přišel balíček od tebe! 😊

R: A?... 😃

Ch: To. Si. Snad. Děláš. Srandu.
Já. Tě. Asi. Zabiju.

R: No? :D

Ch: Tričko! Náramky! Náhrdelníky! Všechno od R5! To muselo stát! Ty blázne!

R: :3

Ch: Fakt nevím jak ti poděkovat.
Díky!!

R: Vůbec nemáš zač. XD :3

Ch: Cute smajlík. :3

R: Já vím 😊
R: Musím jít.Zítra se ozvu zlatíčko. 😊💙

Ch: Okay. Ahoj 😊 ^·^

Nechal jsem mobil mobilem a šel dolů pomáhat rodičům, ano už přišli. Tak se už zas těším až napíšu Chloey.

Tak se mějte i vy 😊-Katka

Já jsem tak ráda, že to stále čtete 😊.
A děkuji za krásných 700 přečtení 💗

Riker Lynch (Facebook FF) Kde žijí příběhy. Začni objevovat