Pohled Stephanie.
On je opravdu úžasný.Dobře mi pomohl a já jsem mu vděčná.Kdyby jsme od sebe nebyly tak daleko,jistě bych mu nějak poděkovala.Ale ten jeho hlas.Někde jsem ho určitě už slyšela.No,myslím,možná se mi to jen zdálo,jsme od sebe přeci takový kus.Ale on říkal,že je zpěvák.Teď ležím v posteli a se zvrtnutou nohou.Rozhodla jsem se koukat na telku.První program,který se zapl byli zprávy.Chtěla jsem to přepnout,ale začali mluvit o R5,tak jsem to nechala,protože zprávy o R5 tu moc nebývají.Nechali originální znění.V anglo-američtině s titulky.Byla tam celá R5 a i Riker.Bylo to živě.
Riker byl nakloněný a koukal do mobilu.Jeho ofina mu padala do obličeje.Moderátorka s nimi dělala rozhovor.,,Prý se chystáte vyrazit na tour.Je to pravda?"Zeptala se jich.Usmála jsem se nad tím.Riker něco naťukal do mobilu.Najednou slyším cinknuti facebook messengeru.Přišla mi zpráva.Ross zatím říkal,že vskutku budou brzo mít turné.Já se koukla na zprávu.Napsal mi "Josh".R: Ahoj,jak se máš broučku?A co noha?
S: Ahoj.:3Jo dobrý.Noha trochu bolí,ale jinak jsem v pohodě.:)
Riker se v televizi usmál zřejmě nad novou zprávou.Nasadila jsem zamyšlený úsměv.Začal ťukat zase něco do mobilu a přerušila ho moderátorka.Rychle dopsal.Mě přišla opět zpráva.
R: To jsem rád...Promiň musím končit.Brzo napíšu.
Usmála jsem se ještě víc ale už jsem nic nenapsala.Moderátorka se zeptala Rikera.
,,Co ty Rikere.Těšíš se taky na turné?"Riker na to.,,Já nevím.Je to i výzva a asi to bude i sranda."Řekl a pokrčil rameny.Ten hlas...A teď mi to docvaklo!,,Riker je poslední měsíc nějak mimo.Pořád se věnuje jen mobilu."Řekl Rocky a Riker se na něj zamračil.Moderátorka to potom uzavřela a byli tam potom nějaký zprávy ze světa.Přepla jsem to na Disney channel a zrovna začínali Nasledníci. (Fakt super film :3)Odhalila jsem Joshovo tajemství.Nechápu sice proč,ale jsem ráda že si se mnou píše.Moc to pro mě znamená.Mám Rikera ráda.Jen nechápu proč si se mnou píše.Ale zatím ho nechám při domněnce,že o něm nevím.Budu se s ním bavit jako z Joshem.I kdyby mi Riker o sobě řekl,nejsem ten tip šílený fanynky,takže bych se s ním bavila normálně asi tak či tak.R: Ahoj.Už mám čas :).Co děláš?:)
S: Koukám na telku :D.
R: To já taky :D A taky na sociální sítě. :D
R: A víš o tom,že R5 budou mít turné?:)
S: Slyšela jsem o tom,je to bezva.Jen škoda,že nepojedou do Čech.
R: To se dá zařídit.:D
S: Joshi.Co zas vymejšlíš?
S: Kam si zas šel?
S: Jestli se okamžitě nevratis už s tebou nepromluvím.
S: Tohle děláš vždycky!
S: Je fakt skvělý si mluvit sama se sebou.
S: Jestli zase vymýšlíš nějakou kravinu tak ti už vážně nenapisu.A bloknu si tě.
S: Počítám do 3.
S: 1....
S: 2.....
R: jsem tu!
R: Ty bys mě vážně blokla?
S: Asi ne..
R: R5 pojede do Česka!:D
S: To jako vážně?
R: Si piš.Řekl jsem to Rikerovi a ten se poradil s celou R5 a pojedou do Česka.Do Prahy :D.
S: To je super!Díky Joshi si zlato.:D *HUG*
R: Nemáš zač a opravdu?:D.Kdybys tu teď byla obejmula bys mě?:)
S: Tak to nevím :D
R: Smutně koukám :).
S: Asi jo...
R: Good owo .Steph.
S: A moje pravé jméno je....
*Mooooooooooc se omlouvám,že nebyla kapitola.Ale nelezlo mi to do hlavy a ani nebyl čas,takže ještě jednou fakt sorry.Teď už se pokusím přidávat častěji.Dík všem mým čtenářům.To vy jste best.:)*
Ještě se chci zeptat jestli by jste chtěli v dalších kapitolách fotky z koncertu R5.Jinak dík za vše.:)
A libili by se vám takovyhle napínavý konce?:)
ČTEŠ
Riker Lynch (Facebook FF)
FanfictionTak rozhodla jsem se napsat jednu "psací knihu,kde se Riker seznámí přes facebook se stejně starou dívkou.Zamiluje se do ní a bude jí chtít získat.Podaří se mu to přes internet nebo i jinak?. Dívka z Česka a chlapec z Los Angeles.Bude to klapat? FF=...