"Taro vstávej!"Volá moje máma z přízemí do mého pokoje v patře."JO!"Řekla jsem otráveně a rozespale a otočila jsem se na druhou stranu. Slyším mámu jak jde po schodech nahoru přímo k mému pokoji. Rychle jsem vstala z postele a začala si česat vlasy. Máminy kroky směřovaly přímo k mému pokoji."Konečně jsi vstala už tě budím po třetí." hmm."Řekla jsem ve svým nezájmu." Pospěš si hodím tě do školy!" Křikne máma ze své ložnice." Tak to nikdy hned první den se nenechám znemožnit!" řekla jsem. "Jak si přeješ, ale já už musím do práce zlato takže se nasnídej máš tam kakao ano?" Jo jasně dík mami." řekla jsem a zašla jsem si do koupelny. Vzala jsem si kartáček a nanesla si na něj pastu." crrrrrr! Slyším ode dveří." Běžím tam a otevřu dveře." Ahoj Taro" řekne Lukas." ahoj Luku ken si vychistim chuby chvilku pochkej jo?" zamumlala jsem s kartáčkem v puse."Jojo."odpověděl Luk s úsměvem na tváři. Asi po dvou minutách jsem už pelášila ze schodů." Kde máš aktovku?" zeptal se Luk."na co myslím." odpověděla jsem a běžela jsem do svého pokoje pro aktovku."Můžem jít." řekla jsem a vzala si klíče z věšáčku. Autobus už stál na zastávce a tak jsme ho museli doběhnout. V autobuse jsme si povídali o rodičích."Taro je mi moc líto že ti umřel taťka." řekl Luky když jsme se dostali k tématu "OTCOVÉ" "Je to zamnou už jsem se z toho dostala" řekla jsem mu na to. Ve škole jsme si sedli vedle sebe."Ták děti každý se mi představí abyc ch si vás víc zapamatovala."
AHOJ LIDI JAK SE VÁM LÍBÍ DALŠÍ KAPITOLA? TENHLE DÍL JE VĚNOVÁN MÉ SUPER SKVĚLÉ KÁMOŠCE MEDLIN11 TAKŽE URČITĚ POTĚŠÍ NĚJAKÝ PĚKNÝ KOMENTÁŘ AHOJ DOMČA333