9.BÖLÜM

147 65 7
                                    

Sevgili ve biricik okuyucularım Fjsjkf biraz daha voteyi arttırırsak çok mutlu olurum. Lütfen arttırmaya çalışalım. Öptüm :*
•Okuyucularına mahcup bir ifadeyle gülümsedi. Onları seviyordu
Çırpınıyordu. Bu onu daha da aşağı sürüklerken o ise nefes almaya çalışıyordu. Çaresizdi. Nefes almak için her ağzını açtığında ağzına fazlasıyla şu kaçıyordu. Artık elinden bir şey gelmediğini anladı kendini suyun derimliklerine teslim etti. Üzerine bir ağırlık çökmüştü. Vücudunun her yerini soğuk suya teslim etmişti. Gözlerini sonsuzluğa kapatmadan önce son bir kez açmak istiyordu. Gözlerini açtığında derin bir nefes alıp aniden doğrulmuştu. Bu anı hareket tüm kaslarının kasılıp belirginleşmesine sebep olmuştu. Acı çekiyordu Kat. Gördüğü rüya cidden sonu olabilirdi. Su fazlasıyla soğumuştu. Kaç saattir burada olduğunu öğrenmek için küvetin kenarlarından tutunup ayağa kalktı. Uzun sarı saçları kaskatı kesilmişti sanki. Kat küvetten çıkınca ilk gördüğü havluyu alıp yavaş adımlarla odasına yürüdü. Arkasında bıraktığı saçından akıp vücudunda süzülüp yerle birleşip ayak izi şeklinde kalan sular umrunda bile değildi. Hemen ısınmak istiyordu. Odasına girip havluyu vücudunda gezdirmeye başladı. Bu onu biraz olsun ısıtmaya yetmişti. İyice kurulandığını hissedince yatağına girip yorganı üzerine çekti. Hala nefes nefeseydi. 'Bu da neydi şimdi' diye düşünürken diğer yandan ise titriyordu. Yorganına iyice sarıldı. Bunun onu sıcak tutacağından emindi. Vücudu ani sıcak soğuk değişimi sebebiyle uyuşmuştu. Ama Kat ısındığını hissediyordu. Göz kapakları tekrardan ağırlaşmaya başlamıştı. Ama tekrar aynı rüyayı görmekten korkuyordu. Gözünden bir damla yaş süzüldü. Daha fazla dayanamayıp göz kapaklarının ağırlaşmasına izin verdi.
•••
Sam'in ise aklından Jonathan hiç çıkmıyordu. O kaslı vücudu siyah uzun ve dağınık saçları fazla tapılasıydı. Hele ki o bakışı. Ölüleri diriltebilecek kapasitedeydi e tabii dirileri de öldürebilecek...
Sam 'Acaba bir hesabı var mıdır?' düşüncesiyle yatağına uzanmışken aniden doğrulup yatağının baş ucundaki tableti çekip hızlıca açtı. Eğer bir hesabı varsa sosyal medya fenomeni olmalıydı. Çünkü Tanrı onu kutsal kılmıştı adeta. İlk girdiği sosyal medyada hızlı bir aramaya koyulup her yerde Jonathan Black ismini arıyordu. Bulamadı. Diğerine baktı. Yine yoktu. Sonra bir sonrakine derken hiçbirisinde bulamadı. Oflayıp kollarını bağladı. Dudaklarını büzüp yüzüne şımarık çocuk ifadesini takınmıştı. Zaten fazlasıyla şımarık büyümüştü. Ve halen de bazı konularda öyleydi. İstediğinin istediği anda olması alışkanlık yapmıştı. Suç biraz da ailesindeydi. Sabretmek beklemek Sam için çok saçmaydı. Elde etmek varken sabretmek saçma geliyordu doğal olarak. Sam yatağına uzandı. Tavana bakarak Jonathan'ı hayal etmeye başlamıştı. Saçları dağınık halini. 'Zaten mükemmeli mükemmel yapan kusurlarıdır' cümlesini içinden geçirirken derin bir iç çekti. Jonathan'ı düşünürken kendini uyku denen nimete yavaş yavaş teslim ediyordu. Sonunda gözleri kapandığında yüzünde gülümseme belirdi.
•••
Kat yavaşça gözlerini araladı. Kısmen de olsa rüyanın etkisindeydi. Hemen yatağından doğruldu. Bu anı hareket her zaman olduğu gibi şimdi de baş döndürücü olmuştu. Kat başını tutup birkaç dakika bekledikten sonra ayaklarını yataktan aşağı bırakıp kambur bir şekilde oturdu. Rüyasındaki aşağı batışını tekrar hissedince aniden titredi. Çok korkmuştu. Gerçeklik payı çok fazla olduğu için etkisi sürüyordu. Ayağa kalktı. Çok aç olduğunu hissetti. Mutfağa yöneldi. Dolaptan çıkardığı mısır gevreğini kaseye boşalttı. Üzerine süt ekleyince bir mısır gevreği sütün üzerinde yüzmeye başladı. Bu da ona rüyasını hatırlatıyordu. Korkutucu saniyeler yaşadığı kesindi. Kaseyi masaya koyup kendisi de oturdu. İlk başta korkusu nedeniyle yiyemese de açlığı kendi biraz daha belli edince yemeye başladı. Saatin kaç olduğunu merak etmişti. Son bir kaşık daha ağzına tıkıp ayağa kalktı. Odasına gitmek yerine mutfak penceresine yöneldi. Perdeyi araladığında hava fazlasıyla karanlıktı. Anlam veremedi. Hızlı adımlarla odasına girip telefonunu aldı. Saate baktığında gözleri açılmıştı. 02:16 . Kaç saattir uyuyordu? Kaşlarını çattı. Kafası karışmıştı. Mutfağa gidip yemeğini bitirdi. Kaseyi masada bırakıp odasına gidip artık sabahın olmasını dileyip gözlerini tekrar kapattı

HERŞEY ONUN İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin