1~"Sır"

76 2 1
                                    

SELAM NABIYONUZ ,İYİ BENDE TAKILIYOM . NEYSE OY VE YORUM LÜTFEN, BU İLK HİKAYEM BENİM. YAZIM YANLIŞLIKLARI OLABİLİR TELEFONDAN YAZIYORUM. NEYSE İYİ OKUMALAR.

Multi = Pera
*********

Selam ben Pera Soykan. Kendi hakkımda sizi şöyle bilgilendiriyim ;

*Yaşım= 17
*Mallık oranım=%99.9
*%100 coolum (!)
*Eskiden Türkiye’nin en iyi kolejlerinden birine gidiyordum. Şimdiyse Devlet Lisesine.
*Yalı yerine artık basit bi apartman dairesinde oturuyorum.

Hadi sizde benimle şu sefil hayata katılın...
######
Sabah iğrenç bi hisle kalktım. Kötü bişey olucak gibime geliyodu. Saate baktım, 04:37. Okula geç kaldım yine. Takmadan banyoya gittim. İşlerimi hallettikten sonra dolabımdan siyah bayağı kısa bi şort ve özel yaptırdığım siyah göbek üstü üzerinde orta parmak işareti olan bi tişört giydim. Siyah bilekli converselerimi giydim. Saçlarımı saldım. Eyeliner,rimel, bb krem ve parlatıcıdan oluşan makyajımı da yaptım. Benim çift yumurta ikizim ve bizden 1 yaş büyük abim var. Pamir Pamela. Pamela kurstaydı. Pamir Fransa’da tatilde, annem ve babamsa işte olmalıydı.

Tahmin ettiğim gibi ev boştu. Annem ve babamın odasından inleme sesleri geliyordu. Töbeeee!!! Babam annemi 
aldatıyomuş la... Arkamda nefes hissendince odaya bodoslama daldım. Gördüğüm görüntü... anlatılmaz yaşanır der susarım. Babamla sürtüğü toparlanırken arkamda bir adet Pamir gördüm. Ayağa kalkıp kendime geldiğimde babam -özellikle bana- kırmızı görmüş boğa gibi bakıyordu. Ve o can alıcı hamle.. Tokat. Yıllardır bana vurmayan babam bi kaltak yüzünden bana vurdu. Hah! Çohta tın (!).

"Hemen SİKTİR GİT bu evden!!"

"Vayy, demek bi sürtük  yüzünden çocuklarını kovuyosun?. Söylesene BABA hangi ara bu kadar düştün??"

"Ben seni kovuyorum Pera, Pamir’i değil." Dedi aşağılayıcı bi tınıyla.

"Aşağılık herifin tekisin. Bora Soykan. Senin kızın olmaktan utanıyorum!!!" Dedim gözümden düşen yaşlara engel olamayarak. Daha sonra elime geçen herşeyi fırlatmaya başladım.

"Senin soyadını taşımaktan utanıyorum... Sana verdiğim o değerler için utanıyorum."

Bunu ben söylememiştim. Pamir. Ona baktığımda gözlerinde tek şey okunuyordu.

Öfke...

Ama onun altında yatan hayal kırıklığı, intikam hırsı, kin,  nefret, tiksinti, iğrenme... Bunlar anlaşılıyordu.

"Sen. Sen Bora Soykan. Sen bittin."

Bunu ne ben, ne Pamir, ne de o sürtük söylemişti.

Tatlı ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin