5~"Meriç Karan,Yeni belan "

23 0 0
                                    

Okula girdiğimde çoğu kişinin gözleri otomatikman bana döndü. Bende hepsinden gözlerimi kaçırarak içeri girdim ve müdürün odasını aramaya başladım. Bulamayınca birine sormaya karar verdim.

"Şey... müdürün odası nerde?"
Kız bi süre gözlerini kısıp beni inceledi.

"Gel göstereyim." Dedi ve yürümeye başladı. Bende peşinden gittim.

"Ben Batya Çelik. Sen? " dedi bende,

"Pera Soykan. " dedim.

"Nerden geldin?"

"İzmir."

"Neden burdasın?"

"Bi kaç sorundan dolayı"

"Peki Pera. Soykan olduğuna göre zenginsin. Niye kolej değil?"
Sadece omuz silktim. Kız sıcak bi şekilde gülerek.

"Sevdim seni yeni. Geldik." Dedi. İçeri girip,

"Ömer amc-" boğazını temizleyip mahcup bi şekilde

"müdür bey yeni öğrenci Pera Soykan." Dedi. Ve çıkarken kulağıma 'ben kapıdayım.' diye fısıldadı. Onayladım. Müdürün,

"Pera Soykan... Ben müdür Ömer Çelik,ders programın. Sınıfın 11-D. Batya seninle ilgilensin." Sesiyle ona döndüm.

"Peki." Deyip çıktım.

"Batya benimle ilgilen." Dedim. Ve sonra kısa bi kahkaha attık.

"Gel kız. Sınıfın? Sınıfa gidelim. Sonra okulu gezdiririm." Lafı bitirip adım attığımız an.

"Batya!" Diye bi ses duydum. Yanımıza mavi gözlü kumral bi çocuk geldi. Ona baktığımda içimin titrediğini hissettim. Göz göze geldiğimizde anlamsızca bi kaç saniye bakıştık. Neydi bu? Hiç böyle hissetmemiştim.

"Meriç?"

"Geldi." Kim geldi? Noluyo? Batya neden bu kadar telaşlandı ki? Batya bembeyaz oldu ve bayılcak gibi oldu.

"N-nerde?"

"Depoda seni bekliyo."

"Gideyim o zaman."

"Dikkat etmelisin Batya. Ona güvenmiyorum" dediğinde Meriç'i kafasıyla onayladı ve bana döndü.

"Pera gitmem gerek benim yerime Meriç ilgilensin seninle olur mu? " Dedi.

"Olur." Dedim. Son kez bana özür dilercesine bakıp yanımızdan hızla uzaklaştı. Meriç'in soğuk bakışlarını üzerimde hissediyordum. Ona ifadesizce 'ne var?' bakışı attım.

O nasıl bi cümleyse...

Kes iç ses.

"Daha böyle dikilicek miyiz?"

"Neden burdasın?"

"Hani okul olduğu için falan olabilir mi?" Bir anda sinirlenip,
"Bana bak, benimle düzgün konuş yoksa sonuçlarına katlanırsın!!" Dedi bende o sinirle,

"Yok yaa, sen kimsin ki seninle düzgün konuşayım?!" Dedim. Ve aldığım cevap beni korkutmaya,susturmaya yetti.

"Meriç Karan, Yeni Belan..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tatlı ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin