Αφου εγινε οτι εγινε με τον Αλεξ, η Φοιβη με καλεσε σπιτι της για να δουμε ταινια ολες μαζι . Εγω φυσικα δεχτηκα γιατι θα εκανα οτι μπορουσα για να ξεχασω τον Αλεξ. Ηταν 8:00 το απογευμα και σς 10' θα πρεπει να ειμαι στο σπιτι της Φοιβης. Εβαλα το μαυρο τζιν μου και την ροζ κοντοκανικη τοπ μου και ξεκινησα για τη Φοιβη. Οταν εφτασα η Φοιβη με οδηγησε στο υπογειο το οποιο τον ειχαν μεταμορφωσει σε διαμερισμα. Τα ειχε ολα μπανιο κουζινα σαλονι!!! Δε εδειξα και πολυ σημασια σε αυτο. Οταν εφτασα ειδα οτι ηταν και τα αγορια εδω ΟΛΑ!!! Και ο Αλεξ γιατι απο τη πολυ στεναχωρια μου ξεχασα να το πω στη Φοιβη και τη Μαριλενα (η Αντζη ειχε παει στο εξωτερικο για καποιο αγνωστο λογο).
Καθ'ολη τη διαρκεια της ταινιας ο Αλεξ με κοιτουσε επιμονα. Στο πρωτο διαλλειμα ο Αλεξ μου ειπε στ' αυτι πρεπει να σου μιλησω. Εγω φυσικα για να μην κοινησω υποψιες τον ακολουθησα μεχρι εξω.
Α:συγνωμη για το πρωι Νικη αλλα δε με αφησες να σου εξηγησω....
Ε:τι να μου εξειγησεις πως βρεθηκες να φιλιεσαι με αυτην...ουτε το ονομα της δε θελω να πω!
Α:δε καταλαβες δεν το εκανα επειδη το ηθελα...ακου πως εγινε
Flash backΗμουν στο ντουλαπη μου οταν ηρθε η Ασλει. Μου εδειξε μια ντροπιαστικη φωτογραφια σου και μου ειπε: Ή θα κανεις αυτο που θα σου πω ή θα δημοσιευσω στο facebook. Δε μπορουσα να κανω αλλιως σεν ηθελα να ντροπιαστεις σε ολο το σχολειο. Ετσι εκανα αυτο που μου ειπε...
Τελος flash back
Ε:δηλαδη ολο αυτο το εκανες για μενα???
Α:μα φυσικα ποτε μου δεν ηθελα να σε πληγωσω!!!♥♥♥
Ε:σε ευχαριστω! Δε ξερω τι θα εκανα χωρις εσενα!!!!♥
Α:τιποτα♥♥♥♥δε παμε παλι μεσα μην υποψιαστουν τιποτα οι αλλοι???
Ε:ναι ναι δικιο εχεις
Και γυρισαμε πισω στο υπογειο οπου οι υπολοιποι κοιμοντουσαν ετσι κοιμηθηκαμε κι εμεις. Με πηρε αγκαλια και ξαπλωσαμε κατω να κοιμηθουμε!!!! Ολα ηταν τελεια! Τελικα δεν ειναι κακος ο Αλεξ! Το εκανε για να μς προστατευσει!!!!