~BBA°3~

273 29 27
                                    

Multimedya: Umut'un saçları -Duman/Senden Daha Güzel

***** Otobüs terminale girince kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyordum. Otobüs yavaşça yerine geçti ve durdu. Küçük çantamı sıkıca tutuyordum. Sabırsızlıkla yanımdaki kadının kalkmasını bekliyordum. Kadın kalktığı gibi yerimden kalkıp kapıya doğru ilerledim. Dışarı çıkıp gözlerimle Berki aradım ama yoktu. Gözlerimle her tarafı taramaya devam ettim ama yok. Nasıl yani gelmemiş miydi?

***** Umut'un Anlatımı

Karanlıkta etrafımı kontrol ederek hızlıca yürümeye başladım. Uzun duvarın önüne gelince daha önce bıraktığım taşın üzerine basarak evimin(!) duvarından atladım. Dışarı çıktığımda yine hızlı adımlarla çalıştığım kafeye doğru ilerledim. Kapıdan içeriye girdiğimde her zamankindan daha yoğun bir kalabalık karşıladı beni. Küçük odaya geçerek aynadan üç farklı renten oluşan saçlarıma baktım. Bu renklerin uyumunu fazlasıyla seviyorum. Ben ve benim gibi burada çalışanların giydiği elbiselerin olduğu dolaptan siyah deri mini elbise çıkardım altına da ona uygun siyah botlarımı giydim. Deri montumu da giydikten sonra aynadan kendime baktım. Her zamanki gibi Siyah'tım. Siyah benim hayatımı özetleyen tek renk zaten KARANLIK... Saçlarım ve bizim grup dışında hayatımda renk kavramı yer almıyordu zaten.
Mor-Mavi-Su yeşili karışımı saçlarım dalgalı gayet hoş duruyordu. Kapının açılmasıyla o tarafa döndüm. Beden önce sahneye çıkan kız gelmişti. Yani sahne sırası bende.

''Umut hadi sıra sende benim sahnem bitti.''

Cevap vermeden odadan çıktım. Bizim grup dışında kimseyle konuşmayı pek sevmiyorum zaten.

Sahneye çıkıp mikrofonu elime aldım. Hangi şarkı olduğunu söylemeye gerek duymadım. Dün listeyi vermiştim.

İlk söyleyeceğim şarkı Duman'ın en sevdiğim şarkılarından biriydi. Gözlerimi kapatarak söylemeye başladım.

Kimseyi görmedim ben senden daha güzel,
Kimseyi tanımadım ben senden daha özel,
Kimselere bakmadım aklımdan geçen,
Kimseyi tanımadım ben senden daha güzel,
Senden daha güzel..senden daha güzel..senden daha güzeeeel

Sana nerden rastladım oldum derbeder
Kendimi sana sakladım
Senden daha güzel
Kimseleri de takmadım ölsem değişmem
Kimseyi tanımadım ben senden daha güzel
Senden daha güzel..senden daha güzel..senden daha güzeeeel

Kimseyi görmedim ben senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben senden daha özel
Kimselere bakmadım aklımdan geçen
Kimseyi tanımadım ben senden daha güzel
Senden daha güzel...senden daha güzel...senden daha güzeeel

Şarkı bittikten sonra alkışlayanlara hafif bir gülümsemeyle cevap verdim. Diğer şarkının başlamasıyla gözlerimi tekrar kapattım. Teoman-serseri. Yine çok sevdiğim şarkılardan biri.

Bunlar güzel günlerimiz
Daha beter olacak her şey
Dünya zaten yalan dolan
Kaderden kaçamaz insan
Vurulmuş kalbinin ortasından

Aynaya bakmam
Kendimi bilmem
Hayat acıtınca
Dünyayı sevmem
Ne yazık ki tek tabanca
Serseri doğdum
Serseri öleceğim

Bunlar güzel günlerimiz
Daha beter olacak her şey
Dünya zaten yalan dolan
Kaderden kaçamaz insan
Vurulmuş kalbinin ortasından

Aynaya bakmam
Kendimi bilmem
Hayat acıtınca
Dünyayı sevmem
Ne yazık ki tek tabanca
Serseri doğdum
Serseri öleceğim

Beşi Bir AradaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin