yavaşça kıpırdandı,uyku mahrumluğu ile etrafını süzdü . küçük tebessüm kondu ,yıpranmış dudaklarına . Boğazı kuruduğu için yutkunmaya çalıştı . acı bir his boğazını sarınca yüzünü ekşitti , yatağının yanında duran sürahiyi alıp, matlaşmaya başlamış bardağa döktü suyu.Hafifçe kaldırdı bardağı ve içmeye başladı.
Nasırlanmaya başlamış, ellerine baktı ve derin bir iç çekti.
Komidinin ilk rafını açtı, içerisinde Bulunan hafif paslı merhemi eline aldı, kapağını sağa doğru çevirdi, içindeki mavimsi merheme baş ve işaret parmaklarını soktu, sol eline hafifçe sürmeye başladı.Aynaya bakarak,saçlarını taradı. Gülümsedi. Mavi gözlerine daha da baktı, çok canlı bir maviydi. Gülümsemeyide seviyordu. Saçlarına, eski ve göz kamaştıran tokasını taktı.
"tekrarlamayı sevmiyorum luna, Madam lenin geç kalırsam, yıl sonu puanı vermeyeceğini söyledi." odasına hızlıca giren arkadaşına gözlerini devirdi.
yatağın yanındaki çantayı aldı, şirince dostuna gülümsedi "ben hazırım" dediği gibi kapının önüne çıktı.
Hızlı hızlı yürümeye çalıştı, haftalarca aç kalmış,derslerine odaklanmıştı.
İmkansızı başarmış ve dersleri en yüksek puanla geçmişti. Bu gün yemek yemesi , en azından karbonhidrat olan bir şey ağzına atması gerekiyordu. Elini havaya kaldırdı ve dizleri çözüldü, ne olduğunu anlamadan gözleri karardı, yere sert bir şekilde düştü.Gözlerini araladığında kendini hastanede bulan luna, etrafa baktı.
Yan tarafındaki koltuklarda birinde alex uyuyor, diğer koltukta ise tanımadığı ama sert yüzlü iri ve Fit vücutlu bir çocuk gözleri kapalı kafasını koltuğa gömmüş uyuyordu.
Bakışlarını camdan dışarıya çevirdi, gelen kapı sesi ile bakışlarını kapıya yönlendirdi.Madam garum hızlı adımlarla yanına ulaşmıştı.
"ah luna, korkuttun bizi daha iyimisin tatlım"
yorgunca gülümsedi Luna.
"evet efendim iyiyim"
orta yaşlı kadın,yatakta yatan kızı süzdü. Koltukta uyuya kalan Alex'in gelen seslerden uyandığı belli oluyordu. Alex karşısında madam garum'u görünce hemen üstünü başını düzeltti.
"Madam garum hoşgeldiniz efendim "
Thomson da uyanmış ve konuşmaları dinliyordu.
Sert bakışları Alex'e dönen madam burnundan soludu.
"zevzekliğin sırası değil alex, siz bay thomson size teşekkür ederim "yan koltukta çocuk yüzünü buruşturup konuştu.
"Madam garum büyükbabamın koyduğu nikola ismini kullandığımı söylemiştim."
"Olivia küçüklük arkadaşımdı thomson,sana bu ismi koymasının bir anlamı olduğunu gayet iyi biliyorsun.Bu dik başlılığını kimden aldın bilmem ki ."
Hiddetlenen genç kızgın gözlerini Madam garum'a yönlendirdi.
"konuşma burada bitti. Samuel'e eşyaları verirsiniz. Hemen gideceğiz buradan ,size iyi günler! "
Hafif kızgın ve sert tınısı Madam garum'u germişti, sessizce yerinden kalkıp kapıya ilerledi, kapıyı açtığında duraksadı.
"alex, benimle geliyorsun. "
"ama ma-"
" hemen"
Genç kız üzgün bakışlarını, luna'ya döndü. Hafifçe elini salladı ve odadan çıkan madam garum'un arkasından çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA DEVRİ BAŞLANGIÇ
FantasiaDünyanın değişimini sağlamışlardı,düzen, saygı, şefkat ve daha bir sürü duyguyu aşılamışlardı her ırka. Onlar çok güçlü 6 Dost, başarılı ve zeki. alfa kurucular... Doğrular ve yanlışlar kendi içerisinde olan bir dünyada ; en başarılı kişiler olan...