ARKADAŞLAR ŞUAN DİYOLOGLARA YER VERMİYORUM SIKILABİLİRSİNİZ FAKAT ŞUAN SONGÜL KARAKTERİNİ TANITIYORUM :))
Songül bir kaç gecekondu olan bir sokakta yaşıyordu. Turuncu bir merdiveni vardı. Merdivenden çıkınca Çukurbostan parkıydı. İnsan bazı şeyleri kaybedince anlıyordu değerini.
O ablasını hep evli hatırladı çünkü 15 yaşında kaçmıştı , ilk defa tutulmuştu birisine , hatalar yapmıştı , gitmişti , Songül'de ablasını yabancı gibi hatırlamıştı hep , büyüyünce anlamıştı kim olduğunu. Onu mutlu eden bir ablası yoktu. Bodrumda oturan Deniz,Filiz,Cihan,Ceyhan,Cüneyt,Cengiz vardı. Ablası , abisi bildi onları. Onlarını görünce mutluydu o , onlarla büyümüştü . Ezgi ve Esma diye iki kız arkadaşı vardı yüzlerini hatırlamadığı. Ha birde hep o turuncu merdivenin orda konuştuğu Ayşegül . Hayali Ayşegül. Songülden başka kimsenin göremediği Ayşegül. Onu hiç hatırlamıyor, ne konuştuğunu, onun kim olduğunu hatırlamıyor işte . Muhtemelen her çocuğun böyle sorunları olurdu küçükken. Ya aklına ne gelirse özlüyodu , bir keresinde arap sabunu kokusunu dahi özlemişti . Hiç özlenir mi ? Özleniyor işte. Annesi merdiven silerdi İstanbul'da Songülün. Babası mısır satmıştı , tüpçüde çalışmıştı.
Gecekondu da yaşadı fakat evleri vardı sadece sırf kiracı çıkmasın diye gecekonduda yaşamışlardı. Songüller çok Kastamonu-İstanbul geliş gidişi yapmışlardı 1.sınıfa kadar . Film orda koptu ya ... Onun mutluluğu 7-8 yaşına kadardı. Sonrası Kastamonu/Taşköprüde yaşanılan cehennem. Zar zor bir kere gidebilmişti İstanbul'a . Herşeyi bırakıp Taşköprüde yaşanılır mı ?
Gecekondunun sahibi Sevim Teyze vardı. Merdivenlerin arap sabunu kokusu vardı.
Babasının pişirdiği mısırların tadı vardı. Kürt Ozan abilerle içtiği kolanın asidi vardı.( İngilizlerdi ya Songül o küçük aklıyla onlara hello derdi ) Filiz ablanın topuklu ayakkabıları vardı . Filiz ablanın babasının otobüsü vardı. Annesinin bakkalı vardı. Songülün 1 ay okuduğu Vedide Baha Pars İlköğretim Okulu vardı. Çukurbostan parkının Ahmet Güneşi vardı . Mafya mıydı ? Neydi ? Ama gönderilen bir melekti . Songüllerin evini mahkemelerden kurtarmıştı.
Songülün okulun ilk günü ağlayarak içtiği suyu vardı. Okulda yüzünü köpüklediği sabun vardı. Samatya'da yaptıkları mangallar vardı. Cengiz abinin çocuğu Çağatay vardı , Songülle kameranın karşısında deli gibi oynayan Çağatay. Ne mutlu şeylerdi Songül için , hatırlanası en güzel şeyler . SAHİ MUHAMMED BU HİKAYENİN NERESİNDEYDİ , HATIRLANAMAYAN BİR İZ MİYDİ ? ODA DEĞİLDİ MUHAMMEDİN İSTANBULDA NE İŞİ VARDI ? Bİ İŞİ YOKTU SONGÜLÜN BEYNİNDEKİ CEHENNEMİN BAŞKAHRAMANIYDI O. YOK YOK ASIL BAŞKAHRAMAN ÖLDÜ ASLINDA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Mezarlık
ChickLitSongül geçmişini nasıl hatırlarsa hatırlasın Muhammed hep varmış gibiydi . Geçmişte onunla karşılaştığına dair kesin bir açıklaması yoktu . Ölüp tekrar doğduğuna inanmıştı çünkü ilk aşkını göklere uğurladıktan sonra gözlerinde gökyüzünü barındıran b...