-Songül bırak şu ödevlerini gidiyoruz artık İstanbuldan hadi hazırlan.
+Nereye anne ?
-Balkonlu eve , Taşköprü'ye.
Songül oracıkta ödevlerini bırakmamıştı , mutluluğunuda bırakmıştı. O bunlardan habersiz balkonlu eve taşınıyoruz diye sevinmişti. Filiz'ler başka bir eve taşınmıştı. Onlara hoşçakal demeye gittiler. Songül'ün tek aklında kalan iki sinekti . Sonra nasıl otobüse bindiler , otobüse binene kadar ne yaptılar hatırlamıyordu. Otobüste gülünesi bi olay olmuştu.
+ Dağlar dağlar yerinden oynar oynar balkonlu eve taşınıyoruz vuhu vuhu
Ne balkonlu ne balkonlu ah ah o balkonlu evlerde kaç sigara tüttürecek haberi yok ki .
Taşköprü /İstanbul geliş gidişi çok yapmışlardı. Yine Taşköprüye gelince aynı binaya , aynı daireye aynı mahalleye oturdular . Harmancık mahallesi. Oradada farklı bir hayatı olmuştu. Mahalle mahalle hayat be. Altlarında Seyhan ablalar, üstlerinde Erenler, en üstte Elif , Ömer ve Ademler. Karşı apartmanda Hakkıcanlar. Üst tarafta Tacettinler . O Tacettinler oraya gelmemeliydi , otursalardı ya güzelim aşağı mahallede.
Songül Atatürk İlköğretim Okulu'na başlamıştı. 1-2 sene o mahalledede mutluydu. Top oynardı , kırmızı duvarların arasından kırmızı kum çıkartırdı, Tacettinle arkadaşım eşek söylerdi, küçük aklıyla da Tacettine tutulmuştu Songül , nasıl olduysa.
Bir gün Tacettini görmek için yolu uzaltıp annesinden dayak yemişti , bir kerede Tacettin armut topluyodu annesi bakkala git dediği halde gitmeyip onu seyretmişti , yine dayak yemişti. Daha 9-10 yaşında güzel sevmişti , çocukca, sevmelerin en güzeli. Her gün Tacettinin ablası Tuba'yla balkonda otururdu . Gider oynardı , gelir oynardı , çocuk ya işi neydi ? Gel Tacettin git Tacettin birisi sorarsa :
-Ben Tacettini seviyorum tamam mı ? derdi.
Oyunlarda ona göre kurulur oynanırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Mezarlık
ChickLitSongül geçmişini nasıl hatırlarsa hatırlasın Muhammed hep varmış gibiydi . Geçmişte onunla karşılaştığına dair kesin bir açıklaması yoktu . Ölüp tekrar doğduğuna inanmıştı çünkü ilk aşkını göklere uğurladıktan sonra gözlerinde gökyüzünü barındıran b...