2012

12 0 0
                                    

O bu yaz umudunu kesmişti her şeyden. Tacettinle aynı şehirdeyken göremiyodu onu , gidip görse ya , onuda beceremiyodu. Hele İstanbul bitmişti artık. Her yaz annesine yalvarırdı. Anne gidelim diye ama yoktu , gidilmiyodu, acı artıyodu. Songül yazın Tacettinin verdiği KURAN kitabıyla kursa gidiyodu. (İleride o KURAN KURSU içinde fırtınalar koparıcaktı. 2015' e kadar beklesin Songül. )  Öğrenmişti KURANI. 6.sayfasında kurs bitmişti.

 Belkide en şanslı yıl o yıldı. Niye mi ? O yaz İstanbula gidebilmişti Songül. Sonunda. Öyle huzur doluydu ki içi . Umudu tam kesilmişken gidiyodu. 

(En acınası taraf neydi ? 2012 güzeldi , İstanbula gidilmiştide.  Son bir yıl kalmıştı. Tacettinli günlere son bir yıl ) 

İstanbul'a girmeden İzmite geldiğinde burası İzmit demişti. Songül İzmiti bilmiyoduki ? Ne İzmiti? Ama öyle demişti işte.

İstanbula geldiğinde gezdi , turuncu merdivenini , sokağını , 2 dakikalık gezme ama . Şimdiki aklı olsaydı hiç ayrılmazdı oradan saatlerce.  Çukurbostan Parkına gitti , okuluna baktı . Mutlu oldu . Tarifi zor olan mutluluk. Ama vallahi bişeyler vardı bu sefer acilen İstanbul'dan gitmek istiyodu. Senelerce rüyalarına girdi , ağlattı, ama gitmek istedi. İçi rahatlamıştı artık görmüştü İstanbulunu ama neden gitmek istedi onu çözememişti. 

Mavi MezarlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin