BULAŞIK

340 24 23
                                    

Yazarımız: Azra Gök

1. Soru: Hikayenizden biraz bahseder misiniz?

Cevap: Hikayem bulaşıkçı çılgın bir kızı anlatıyor aslında. Mizah içeriyor ve kendimce komik olduğunu düşünüyorum.

2. Soru: Hikayenize bu ismi vermenizin sebebi nedir?

Cevap: Herkes hikayesinde anlam bulduğı bir kelimeyi veya cümleyi o hikayeye yakıştırır. Bende de öyle oldu sanırım.

3. Soru: Ne zaman yazmaya başladınız?

Cevap: Aslında çok önceden karar verdiğim bir kurguydu.Hayata döktükten sonra zamanın ve mekanın önemli oldmadığını düşünüyorum. Ama tam tarih isterseniz 20 Ağustos diyebilirim.

4. Soru: Peki hikaye yazmaya karar vermenizin sebebi neydi?

Cevap: Çok öncelerinde yaptığım denemeler bu işe koyulmama yardımcı oldu. Sonrasında neden bende bir şeyler yazmıyorum? diyerek hikayeme başladım.

5. Soru: Peki yazdığınız kurgu, çok beğendiğiniz bir hikayeye bağlı mı? Yani çok beğendiğiniz bir hikayenin kurgusundan alıntı mı?

Cevap: Hayır. Eğer alıntı yaparsam bir kişinin düşüncelerini çalmış olurum. Okuyucularım yazdığım sayfaların ardından beni hissetmeli öyle değil mi?

6. Soru: Hikayenize aldığınız en kötü yorum neydi?

Cevap: Şimdiye kadar hiç kötü yorum almadım. Şanslıyım sanırım.

7. Soru: Hikayenize aldığınız en kötü yorum neydi?

Cevap: Hikayeme yapılan hiçbir yorumu umutmuyorum açıkçası. Fakat yorum olarak sevdiklerim 'Seni seviyorum. Süperdi.' değil de 'Sana inanıyorum. Kesinlikle daha da iyi yazacaksın.' gibi yorumları daha çok seviyorum sanırım.

8. Soru: Hikayenizde en sevdiğiniz karakter veya çift kimler?

Cevap: Henüz o kadar bölümüm yok. Ama şuan başrolde olan Afra'yı sevdiğimi söyleyebilirim.

9. Soru: Peki bizi ilerleyen zamanda ne gibi bir bölüm bekliyor?

Cevap: Spoi vermek istemiyorum. Fakat daha iştahla okuyacağınız bölümler yakınlarda...

Röportajlar Başlıyor...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin