Mia, var seks år, hun var glad og løb rundt i haven. Det var en dejlig solskinsdag, om sommeren. De var i den sjette verden, på sommerferie. Lya kiggede op mod den blå himmel, men med et blev den grå og dyster. Et sort hul begyndte at suge ting til sig. "Max" råbte Lya, Max kom løbende ud. " Mia" sagde han bange. De begge lukkede øjnene, og lidt efter kom der et hul i jorden, hullet bestod af lys. Lya lagde en halskæde rundt om Mia,s hals ( halskæden øverst oppe). De lagde forsigtigt Mia ned på græsset lige over det lysende hul. De gik hen mod det sorte hul, da de stod lige foran den, holdte de hånden op og mumlede nogle uforståelige ord. Et lys begyndte at vokse midt i det sorte hul. Lyset blev større og større, men til sidst fik, mørket opslugt lyset, og også Lya og Max. Mia begyndte at græde, men så opslugte lyset hende. Hun blev ført igennem en lystunnel. En masse mørke hænder kom ud fra lystunnel og greb efter hende, men hun var for hurtig. Mia hvinede af glæde, hun troede at det var en rutsjebane. To store lyse hænder greb ud efter hende og fik fat. Hun blev hurtigt trækket ud af tunnelen, og lagt på jorden , som der er den syvende verden. Hun lå lige i udkanten af en by. Hendes halskæde begyndte at lyse. Rundt omkring hende voksede, der vægge op, væggende blev højere og dannede til sidst et hus. En masse møbler kom frem i huset, mia grinede og løb rundt og legede. Et lys stod ud af Mia, s halskæde. Lyset gjorde at hun kunne klare sig selv, og at alle minder om hendes forældre blev slettet. Hun blinkede og gjorde store øjne. Hun begyndte at gå rundt i huset og lave mad. Uvidende om at de næste år ville hun blive skubbet, drillet og mobbet, at hun i løbet af tiden ville få lavt selvværd, hun ville få af vide at hun skulle dø, men hun kommer ikke til at græde for hun prøver at følge et motto: be weak outside and strong inside.
____________________________________________
Det var så det første kapitel, hvad synes i, for langt eller for kort?
Skal jeg fortsætte eller stoppe?
Jeg laver en anden historie der hedde Wolf pr Vampire, så hvis i vil kan i jo læse den.
Undskyld hvis der er stavefejl.
Vær sød at vote, og skrive en kommentar.
❤️~MBJ~❤️
YOU ARE READING
The power of Nature book 1 ( PÅ PAUSE )
Paranormal7 riger 6 elementer. Denne bog handler om den 16 årige Mia, og hendes rejse ind til det ukendte. Hendes mor og far er væk, hun kan ikke huske noget fra dem, heller ikke hvornår de forsvandt, hun ved bare at hun er alene. Mia er en meget sky og gener...