Yemek

13 1 0
                                    

Restorana varmistim.Aslinda hic gelmek istemiyordum buraya ama cocukluk arkadasimin "Pekin'den taa buraya geldim seni gormeden gidemem" demesi uzerine onu kirmamak icin evden ciktim normalde evde durmayan ve magazin sayfalarinin mansetinde yer alan Handan Kinali Son bi aydir evinden hic cikmiyordu.Kendi kendime bazen akil sir erdiremiyorum.
Evet arabayi park edip merdivenlere dogru yoneldim.Allahim restoran cok kalabalikti ve her geceki gibi bu gecede rahat birakilmiycam durmadan fotograf cekilmek isteyenler tarafindan rahatsiz edilecektim.Ben bunlari dusunene kadar iceri girmistim Emre ise cam kenarinda oturmus bekliyordu.
Ahh Emre ahh ne olurdu evimde bulussaydik Fransiz Ascim Bize Ne guzel Yemekler Yapardi ?
-Hosgeldin Guzellik
-Hosbulduk Canim
-Fransiz ascimda var diyorsun kusura bakma ya hic akdeniz yemegi istemiyor canim.
-Ayy duyanda diyecek aksama kadar Akdeniz Yemegi Yiyor ne Cabuk Unuttun Be Beraber Yedigimiz Tostlari Son isirigi hicbir zaman yemezdin.
-Ya ya oyleydi.O zamanlar farkliydi ya.
-Evet sen iyi bir Ucak Muhendisi olacam diyordun.Ve suan iyi bir ucak muhendisisin benim nezlimce.
-Aynen su an dunyanin %64luk pazar payina sahip bir ucak firmasinin bas ucak tasarimcisiyim.Ve sende Turkiyenin yegane starlarindasin.
-Cok tesekkur ederim Canim Benim.
Handan Hanim bir fotograf cekilebilirmiyiz ?
Evet gecenin ilk hayrani gelmisti Yuzumde zoraki bir gulumsemeyle(eger somuruk bor poz verirseniz hakkinizda neler neler yazarlar Handan Kinali is hayatindami mutsuz Seks Hayatimi kotu gidiyor Vs vs..)
-Tabi canim ne demeek ...

Hayalet AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin