"Errhh..Aku kat mana ni..?"
Haneul perlahan-lahan membuka matanya.Dia melihat sekeliling.Kepalanya agak terasa pening.Pandangannya yang sedari tadi kabur sudah semakin jelas.Matanya serta merta membulat.
"Aku dekat mana ni?!!"
Haneul meronta-ronta.Tangan dan kakinya telah sedia diikat.Kejap!
"Woii!!Lepaskan aku!!Woii!!Lepaskan aku lah!!"
Dia masih lagi meronta-ronta cuba melepaskan diri.Tetapi hampa.Gagal!Haneul berharap sangat yang seseorang akan menolongnya ketika itu.
"Kau dah bangun..Hurmm..Tak lama sangat rupanya penangan ubat tu.."
Haneul menoleh.Seorang lelaki yang hanya memakai kain tuala separas pinggang sedang berdiri tegak di hadapan pintu bilik air.Di wajahnya terukir satu senyuman sinis.Seram!
"Kau siapa dan kenapa kau bawa aku ke sini?Apa motif kau hah?!!Aku kat mana?!!"
"Aku Kai!Selamat bertemu Haneul..dan kau sekarang berada di Vila aku.Di atas sebuah bukit yang terpencil.Tiada sesiapa..Hanya kau dan aku..Kita berdua..Just kita berdua.."
Kai kembali mengukir senyuman.Kacak bagi sesiapa sahaja yang melihat.Tetapi tidak bagi Haneul.Baginya senyuman itu ada satu maksud yang tersirat.Satu senyuman yang bakal membawanya ke neraka.
"Aku nak balik!!Aku nak balik!!"
"Ahahahh!Kau nak balik ke tempat tu?Kenapa?Sebab kau belum lagi melayan jantan-jantan dekat sana?Macam tu?Ahahahh!!Baik kau layan aku sahaja Haneul..Kita sama-sama yang akan rasa nikmat..Merasakan satu kepuasan yang tidak terhingga.."
"Aku tak akan sesekali serah tubuh badan aku dekat kau bodoh!!"
Haneul kembali meronta.
"Kau panggil aku bodoh?!!"
Kai mara ke hadapan.Dia memanjat ke atas katil dan mula mendekati Haneul.Rahang Haneul dicengkam kuat dan didongakkan supaya memandang dirinya.
"Tidak pernah ada sesiapa pun yang berani panggil aku bodoh!Kau yang pertama kau tahu?!!Tapi tak apa..Kali ni aku maafkan.."
Kai mengelus lembut pipi Haneul.Rambut Haneul yang menutupi wajah diselak ke belakang.
"Lepaslah!!!Aku nak balik!!Jangan paksa aku!!"
Haneul mula mengalirkan air mata.Takut jika mahkota kesuciannya diragut tanpa kerelaannya.Bagaimana dengan hidupnya nanti?Kai mendekatkan bibirnya pada telinga Haneul.
"Shhh..Jangan nangis..Aku tak boleh tengok perempuan nangis..dan lagi satu aku tak boleh lepaskan kau dengan percuma memandangkan aku dah keluarkan duit aku puluhan ribu hanya untuk kau..Sebagai gantinya..Kau kena layan aku malam ni.."
Bergetar tubuh Haneul mendengar permintaan Kai.Tidak..Dia tidak akan sesekali membiarkan tubuhnya diteroka tanpa kerelaannya.Tidak!
"Tak nak!!Aku tak nak!!"
"Kalau kau tak nak bekerjasama dengan aku..Aku akan gunakan cara kasar!Walau apapun..Kau akan jadi milik aku malam ni..Aku tahu kau still virgin kan.."
Kai menyentuh bibirnya.Terasa Haneul begitu seksi pada malam ini.Nafsunya kian memuncak.
"Tolonglah!!Aku tak nak.Tolonglah lepaskan aku Kai.."
Suara Haneul kian mengendur.Mungkin dengan cara itu Kai akan melepaskannya.
"Kau buat aku rasa ghairah Haneul..Baik aku akan lepaskan kau..Tak menarik jika permainan ni aku 'main' sorang-sorang..Betul tak?
Kai terus membuka ikatan kaki dan tangan Haneul.Usai sahaja membuka,tubuh Haneul terus dipeluk.Haneul terkejut.Serta merta tubuh Kai ditendang.Kai mengaduh.Haneul cuba membuka pintu bilik tetapi Kai pantas bertindak.Tubuh kecil Haneul dipeluk dan dihempaskan ke atas sofa yang berada di sudut dinding.
"Disebabkan kau tak boleh bagi kerjasama!Permainan kita akan jadi satu permainan kasar!!"
Kai menindih tubuh Haneul.Haneul berasa agak lemas.Rahang Haneul ditekan dan didongakkan.Kai terus membenamkan bibirnya pada bibir Haneul..Haneul cuba mencari nafas.Kai memperdalamkan ciumannya sehinggan lidahnya bertemu dengan lidah Haneul.Haneul cuba meronta-ronta.Dada Kai ditolak sekuat hati tetapi Kai pantas merentap tangannya dan memakukan tangannya ke atas sofa.Bibir Kai kini beralih arah ke arah lehernya.Love Bite ditinggalkan.
"Kai..tolonglah..Aku tak nak.."
Haneul cuba merayu.Kenapa semua jadi begini.Kalaulah dia tidak percaya pada orang,pasti perkara ini tidak akan berlaku.
"Haneul..Kau milik aku..Forever!!"
Baju Haneul terus direntap kuat sehingga meninggkalkan yang 'dalam' sahaja.Kedua-dua belah pipi Haneul dipegang.Kai kembali menerokai bibirnya.Haneul semakin sesak.Kai tersenyum.Itu yang dia mahukan.Biar Haneul semakin lemah bermain dengan permainan terbaiknya.Ikatan tualanya mula dilonggarkan.Malam itu menjadi saksi.Saksi bahawa Haneul telah jatuh ke dalam dakapan Kai tanpa kerelaannya sendiri.
*Arrhhhhh!!Sorry lah byuntae!!But..Tak best kan??Hurmmm..Aku tahu..I dont have any idea..Can U Help??Give me some ideas..Haha..Broken English right?!!Vote jangan tak Vote!!*
YOU ARE READING
[COMPLETED] I'M NOT YOUR MISTRESS
FanfictionHighest Ranking #1 in Kai # 1 in adult xD # 1 in evil # 1 in korean Mengisahkan Haneul seorang gadis yang cantik telah diperdaya dan dijual di sebuah kelab...