Anyeonghaseyo..
Ahahahhh!!Babo kan author ni?Dah post sampai 6 part baru teringat nak tulis benda ni..
Ok first author dah cakap yang ff I'm Not Your Mistress ni memang berunsurkan negatif and 18++.Sesiapa yang tak sanggup baca tu lebih baik jangan baca terutamanya kanak-kanak ribena xD.
Nak baca jugak?It's up to you lah..Author dah mencapai umur 17 so author dah tau..Korang yang tak tahu tu bila dah baca,jangan nak bash author pula..I kasi kaki nanti..Kaki Kai pun I sanggup bagi tau..^^
Hah lagi satu!!Author tak akan sesekali kurangkan kebyuntaean ff ni.Sebab tu Author kata..Kalau tak sanggup tak perlu baca.Jangan memaksa dirimu yang masih suci itu.Hahaha!!Oiii!!Author still suci gakk ok!Yang tak suci tu otak author and otak korang yang asyik baca ff ni.
Satu lagi..Author tak sangka yang pembaca author dah nak dekat 4000 orang..Oiiittt!!Baru 5 part dah sampai tahap tu..Yang My Devil Husband dah 17 part baru 11,000..Haihhh!!Dah terserlah tahap ke Byun Baekhyun korang tu..
Korang promotelah ff Author ni sama..Jangan mengutuk Author ya jika kebyuntaeannya melepasi batas.Tapi rasanya Author takkan buat yang melebih-lebih sebab author sendiri geli.Author tak kan buat yang terlalu detail.Setakat peluk and kiss tu apalah sangat kan?Betul tak?
And author ada dengar yang orang kata ff ni sama dengan IN A REVENGE OF LOVE karya SUAMIKUKACAKGILA..err maaflah..mungkin agak kebetulan sbb author pun peminat setia ff tu..besttt sangat..tpi ff author ni dah ditulis dalam wssp lama dah..author pun rasa agak sama..cuma tujuan kami berbeza..hope korang tak bash..maaf sangat2..
By The Way..Korang tau kan yang Author ni SPM CANDIDATE..senang kata mangsa lah..Haihhh!!Berhabuk dah otak ni..Dah la lagi beberapa minggu je..Rasa macam nak tendang Alien saja..Malas gila nak baca buku..Korang doakan Author dapat 7A+ dalam SPM yang bakal datang.Author mungkin lembap sikit nak update ff ni sebab ff lain pun kena tumpu jugak..
Itu sahaja dari Author.Semoga bergembira membaca ff ni..Saranghae..
YOU ARE READING
[COMPLETED] I'M NOT YOUR MISTRESS
Hayran KurguHighest Ranking #1 in Kai # 1 in adult xD # 1 in evil # 1 in korean Mengisahkan Haneul seorang gadis yang cantik telah diperdaya dan dijual di sebuah kelab...