Kai perlahan-lahan membuka matanya apabila suara tangisan seseorang menyapa telinganya.Rasa mengantuknya masih terasa.Jam di dinding dipandang sekilas.Baru pukul 5 pagi.
"Kau boleh diam tak?Kau tau tak aku nak tidur..?"
"Macam mana saya nak diam?Awak dah ragut kesucian saya"
Haneul kembali menghamburkan tangisannya.Rasa sebak kembali bertandang saat dia terjaga daripada tidurnya.Dia sedang berada dalam pelukan Kai tanpa seurat benang manakala Kai telah sedia berpakaian,hanya selimut tebal sahaja yang dapat melindungi tubuhnya yang terdedah.Haneul membelakangi Kai.Tangan Kai masih setia melingkari pinggangnya.Kai bangun dari pembaringannya.Rambutnya yang menutupi wajahnya disisir kebelakang.
"Kau ni bisinglah..Benda kecil je..Tu pun nak kecoh!!"
Haneul yang terkejut dengan kata-kata Kai juga segera bangun.Kain selimut yang melindungi tubuhnya dipegang rapi agar tidak terlucut.Pandangan tajam diberi tepat menusuk ke dalam anak mata Kai.
"Awak kata benda kecil?!!Awak tahu tak ini soal maruah saya?!!MARUAH SAYA!!"
Haneul menjerit sambil menangis.Rasa diri terlalu hina untuk dipandang.Malu untuknya berjumpa dengan masyarakat luar.Apa kata mereka nanti melihat keadaannya?Kai tersenyum.Tubuh Haneul terus ditolak agar kembali terbaring.Haneul terkejut.Kai menindihnya sambil bahunya kuat ditekan ke atas tilam.
"Maruah?GRO tak akan cakap pasal maruah.." Kai membisik.
GRO?Haneul terkejut.
"Saya bukan GRO!!"
Haneul cuba menolak tubuh Kai tetapi gagal kerana kudratnya tidak cukup kuat untuk melawan kudrat seorang lelaki.Dia mula kesesakan nafas.Kai mula rasa panas.Nafsunya mula kembali.Rasa sukar jika dia tidak memandang wajah Haneul seharian.Wajah yang sungguh cantik yang pernah dia lihat.Nafas Kai mula tidak teratur dan tersekat-sekat.Bibirnya mula didekatkan pada bibir Haneul.Haneul menggeleng-geleng.
"Kai..Tak nak.."
Haneul cuba menolak wajah Kai daripada sempat menyambar bibir mungilnya tetapi Kai pantas bertindak.Tangannya dipakukan pada katil.Bibirnya yang merekah mula menjadi santapan.Dilumat-lumatkan semahu-mahunya.Haneul sesak.Tangan Kai yang memegang tangannya mula diletakkan pada belakang kepalanya,ditarik agar bibir mereka lebih rapat supaya ciuman lebih diperdalamkan.Haneul memeluk bahu Kai.Sukar rasanya mahu bernafas.Kai melepaskan ciumannya.Wajah Haneul dipandang.Bibir Haneul yang merah bertambah merah kesan dari kerjanya.Haneul mula mencari ruang untuk bernafas.
"Aku nak kau layan aku..again.."
Kai membisik walaupun perkataan yang keluar daripada mulutnya agak tersekat-sekat.Nafsu mula menguasai dirinya.Baju t-shirt yang dipakainya ditanggal dan dicampak ke tepi.
"Kai..tolonglah..saya tak nak..tolonglah.."
Haneul merayu.Rasa sakit hasil kerja Kai masih belum terubat,ini pula kali kedua.Dia sudah tidak sanggup.
"I don't care.."
Habis mengucapkan kata-kata itu,bibir Haneul terus dicumbu semahu-mahunya.Bibirnya beralih pula ke arah leher Haneul manakala tangannya mengusap-ngusap belakang tubuh gebu Haneul.Haneul mula tidak keruan.Kai mula menarik kain selimut yang menutupi tubuhnya.
"Kai.."
"Shhh..Kau milik aku..selamanya Haneul.."
Kain selimut dicampak entah ke mana.Kai tidak kisah.Yang pasti hajatnya mesti tercapai.Haneul menjadi mangsanya buat kali yang kedua.
*Fine!!Byuntae again!!!Haduihhhh!!Teruknya ff aku ni kan?!!*
YOU ARE READING
[COMPLETED] I'M NOT YOUR MISTRESS
FanfictionHighest Ranking #1 in Kai # 1 in adult xD # 1 in evil # 1 in korean Mengisahkan Haneul seorang gadis yang cantik telah diperdaya dan dijual di sebuah kelab...